środa, 26 lipca 2017

Marion-mój zestaw do włosów :)

Hej Skarby :)
Jak ja ostatnio często się mylę :) Skreślam z góry kosmetyk,myśląc że nie będzie mi służył i odwrotnie-coś co wydaje się idealne,zawodzi...Czy w którymś z tych przypadków są dzisiejsi bohaterowie? :)Zapraszam na włosowe kosmetyki od Marion  :)
Nowa seria Marion Professional to kosmetyki do włosów z olejem arganowym :) Próbowałam już wielu innych olejów i zauważyłam,że jednak arganowy najbardziej lubią moja skóra i włosy :) W skład serii od Marion wchodzą szampony,odżywki i maski :)  
Do szamponu Marion Intensywna Ochrona Koloru miałam podejście:'nie,nie będzie dobry,zaraz mnie będzie swędzieć głowa i przetłuszczać się po jednej dobie jak 90% szamponów które próbowałam' :) Co najgorsze-obiecałam go z góry koleżance,zamierzając kilka razy umyć włosy i zanim zacznie się coś dziać z moją wrażliwą głową,oddać jej. Jak to się skończyło? :)
Ano skończyło się tak,że skoro obiecałam,szampon honorowo oddałam,ale kupiłam sobie nowy :D 
Moja skóra głowy go lubi! Niesamowite...nie przetłuszcza się szybciej,nie swędzi mimo że używam od miesiąca co drugi dzień,a to co zauważyłam-włosy po nim pięknie się błyszczą,u mnie efekt jest widoczny gołym okiem i każdy kosmyk z zaskoczeniem i zachwytem oglądam widząc jaki ma blask :)
Szampon jak wspomniałam,zawiera olej arganowy,oraz witaminy A i E,wyciąg z granatu. Konsystencja śliska,gładka,świetnie się rozprowadza,fajnie pieni i gładko spłukuje. Naprawdę dobry produkt! Skład:
Odżywka Intensywnie Wzmacniająca to taki produkt,który wcieramy w wilgotne włosy i po kilku minutach spłukujemy. Takich odżywek używam od zawsze,bo moje włosy się plączą i źle rozczesują.
Duża flacha wystarczy na 100 lat,zawiera tak samo jak szampon,400 g produktu i wygodną pompkę :)
Odżywka zawiera proteiny ryżowe,biotynę i hydrafeel-3 .
Tutaj też muszę pochwalić tę odżywkę-gęsta,śliska,cudownie i słodko pachnąca (jak cała arganowa seria),włosy się rozczesują bardzo dobrze :) Być może nie powaliła na łopatki mojego hitu od lat-odżywki Nivea Diamond Gloss,ale jest przyjemna i to na czym najbardziej mi zależało,czyli łatwiejsze rozczesywanie-jest :)
Skład odżywki:
Maska Intensywnie Regenerująca przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych,zawiera keratynę,witaminę B5,olej z oliwek.
Duży słój o pojemności 450 g a w nim gęsta treściwa maska,którą nakładamy na 10-15 minut i spłukujemy. Polubiłam tę maskę ale właśnie wtedy,gdy używałam jej zgodnie z zaleceniami-trzymałam na głowie dłużej,najlepiej jak zawijałam głowę w folię i ręcznik.Włosy pięknie pachną,są sypkie,miękkie,zdrowe. Próbowałam ją też kilka razy trzymając kilka minut jak odżywkę,wtedy wielkich efektów nie było :) Maskę robię ok.3 razy w miesiącu,a odżywkę po każdym myciu.
Skład:
Seria Marion Professional z olejem arganowym pozytywnie mnie zaskoczyła :) Nie tym że jest dobra,bo firma Marion jest świetna,tylko tym,że moja problematyczna głowa polubiła wszystkie 3 kosmetyki :) No ale olej arganowy zwykle mi służy :)
Malutkie porównanie konsystencji wszystkich trzech:
I na koniec fotka moich włosów-niedawno je trochę podcięłam,miałam trochę więcej ciachnąć ale oczywiście się nie zdecydowałam :D Teraz mam trochę pocieniowane i lżejsze,widzę ich poprawę :)

http://marionkosmetyki.pl/
Znacie tę serię Marion? Macie jakiś ulubiony kosmetyk tej firmy? :)

21 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji jeszcze poznać tego trio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam krótkie włosy, ale odżywek i maseczek nigdy sobie nie żałuję więc takie duże opakowania by się u mnie sprawdziły ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle nie znam tej firmy, ale dobrze że Ci służą kosmetyki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogunia,nie znasz Marion? ojej,a to taka wydaje mi się znana firma,od lat :)

      Usuń
  4. Kolor masz przefantastczny włosków! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii, ale jedno jest pewne - włosy masz przepiękne, ile ja bym dała za taką objętość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę Marion oczywiście znam i bardzo lubię ;) Ale z tej serii jeszcze nic nie miałam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz ładne włosy! Czytam kolejną pozytywną opinię tych produktów. Jak będę miała okazję to wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to dobrze, że jesteś zadowolona, ja niestety nie przepadam za kosmetykami z olejkiem arganowym

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że produkty się u Ciebie sprawdziły, mnie najbardziej zainteresowała maska . lubię tak duże pojemności

    OdpowiedzUsuń
  10. Po maskę chętnie sięgnę. Jednak szamponu to się obawiam, właśnie ze względu na problematyczną skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym ja miała takie wlosy jak Ty... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nigdy nie miałam produktów do włosów Marion, jedynie olejek na końcówki. Nie ścinaj mocniej włosów, bo są piękne! ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. O firmie słyszałam, ale nigdy nic jej nie miałam. Będę miała na uwadze tę serię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ogólnie bardzo lubię ich produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tych produktów, ale czytałam już o nich nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłabym być zadowolona z tej serii. Moje włosy nie przepadają za o;lejami, ale akurat arganowy jest wyjątkiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki Marion dobrze się u mnie sprawdzają, chętnie wypróbuję też ta serię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne włosy, lubię ten zestaw, nawet w Biedrze jest

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne włosiska :) Ja z marion bardzo lubię spray do stylizacji włosów :) A o tej serii czytam po raz pierwszy i jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...