piątek, 15 grudnia 2017

Dwa zapachy pełne radości od Perfumik.pl :)

Hej hej :)
Gdy w zeszły czwartek pisałam Wam o dwóch zapachach od Perfumik.pl (klik),wspominałam że kolejne dwa które opiszę,są moimi ulubionymi z tej czwórki :) Pora je więc dziś poznać,są słodkie,radosne,takie jak lubię :) Zapraszam Was serdecznie do czytania :)
Perfumik.pl to perfumetki o pojemności 33ml w cenie 15 zł. Są podobne do zapachów z pefumerii,tzw.'zapachy inspirowane' które niesprawiedliwie nazywa się podróbkami :) Lubię je mieć na co dzień w torebce gdy nie chce mi się dźwigać całej flachy swoich ulubionych perfum :) W dodatku są uroczo zapakowane w pudełeczka szufladki :)
 Pierwszy dzisiejszy zapach to  186 La Vie Est Belle Florale :) Kto nie zna zapachu La Vie Est Belle? Chyba wszyscy znają,zresztą to mój "zapach życia" :) A jak wersja Florale?
 Zapach jest cudowny! Słodki jak klasyczny LVEB,ale dodatkowo wyczuwalne są rześkie nutki frezji :) Bardzo energetyczny,kobiecy,promienny,uwielbiam :)  W dodatku perfumetka jest dosyć trwała,wiadomo że nie jak zapach z perfumerii,ale za 15 zł zdecydowanie warto :)
 Drugi zapach to 133 Amor Amor in Flash :) Tutaj też pewnie znacie klasycznego czerwonego Amorka,ja uwielbiałam gdy byłam nastolatką,a różowa wersja in Flash?
 Podoba mi się jeszcze bardziej :D Wielbicielki gourmandowych nut powinny być zainteresowane :D Wyczuwam troszkę karmelu,bitej śmietanki,jabłka oraz pysznej moreli-jest więc słodko-owocowy,dodający energii,spontaniczny,uroczy :) Dla młodych dziewczyn jak znalazł,ale oczywiście nie tylko :D 
 Te dwa zapachy bardzo przypadły mi do gustu :) Uwielbiam takie słodkie zapachy,dodają pewności siebie,sprawiają że dzień zaczyna się weselej :D Jeśli skusiłam Was którymś lub szukacie innego zapachu to śmiało,to tylko 15 zł a 33 ml wystarczy na dosyć długo :)
Zapraszam do sklepu internetowego:
https://www.perfumik.pl/
I przypominam o kodzie zniżkowym: wpisując przy zakupach kod B5PF2017 otrzymacie 10% zniżki na zakupy,jest duży wybór damskich i męskich odpowiedników :) Polecam!

6 komentarzy:

  1. mam kilka ich zapachów, flakony są podręczne dlatego zazwyczaj trzymam je w torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie by mi chyba odpowiadaly :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam takiego rodzaju zapachów, ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie buteleczki. Idealne do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam dwa zapachy, bardzo ładne były :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam amorka i różową wersje mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...