środa, 20 czerwca 2018

Kawowo-kokosowa rozkosz pod prysznicem z Love Your Body

Witajcie :)
Czytając Wasze blogi wiem,że większość z Was lubi peelingi kawowe :) Takie wiecie,z prawdziwej kawy,naturalne,z dodatkiem olejów :) A próbowałyście te od Love Your Body? Ja próbowałam wersję kokosową i chętnie napiszę o nim kilka słów :)
Ja za peelingami kawowymi nie przepadam tylko i wyłącznie ze względów higienicznych-fusy z kawy mam wszędzie,w każdym zakamarku (mówię o kabinie prysznicowej :D ). Ale przyznać muszę że drapanie mają nieziemskie i przy takiej mocy jestem skłonna uwierzyć w ich działanie antycellulitowe pod warunkiem regularnego stosowania oczywiście :) Poczytajcie co peeling Love Your Body Słodki Kokos ma w składzie:
Jak widzicie,porządnie :) Poza kawą,olejami jest kakao,sól morska,wit.E :)
 Po otwarciu opakowania naszemu zmysłowi węchu dochodzi tak nieziemski zapach kawy z kokosem,że ja wcale się nie muszę myć,mogę siedzieć z torbą w ręce i wąchać :D  Naprawdę piękny,mocno kokosowy zapach,jak pralinki kokosowe w gorzkiej czekoladzie,rewelacja :)
Peeling mimo obecności olejków jest dosyć sypki,wolałabym ciut bardziej zbity,więc tym bardziej niezdary takie jak ja muszą uważać żeby nie zrobić większego bałaganu :D 
Peeling drapie mocno,ale nie zrobimy sobie oczywiście nim krzywdy,nie podrażnimy skóry,a wręcz przeciwnie-obecność olejów sprawia że po spłukaniu skóra jest lekko natłuszczona-na szczęście nie aż tak żeby ręcznik przy wycieraniu był tłusty :) Co z zapachem w trakcie mycia?  Podczas szorowania aromat kokosa jest słabszy,bardziej czuć kawę,ale jednak jest ten kokosek,natomiast po umyciu i wytarciu ciała,skóra pachnie kawą-mocną,parzoną kawą,po kokosku nie ma śladu. Aromat kawy jest intensywny,jeśli lubicie jej zapach to super, bo ja idąc spać jeszcze go czuję i są dni że czasem mi przeszkadza ta intensywność :)
Zalety? Bardzo gładkie i odżywione ciało :) Ja ciągle nie przepadam za peelingami kawowymi,ale cofając się wstecz,myślę że właśnie ten Słodki Kokos od Love Your Body jest najlepszym jaki używałam  :) 
Dostępne wersje:
100g peelingu to koszt 23,99 zł :) Kokosowy kupicie TU :)
I skład peelingu:
Lubicie peelingi kawowe? :)

13 komentarzy:

  1. Witam cię serdecznie w ten piękny czerwcowy aczkolwiek mocno słoneczny środowy dzień
    Jeśli chodzi o mnie Uwielbiam peelingi ale te na bazie kawy odstraszają mnie po całości Pewnie dlatego że nie cierpię kawy jej zapach po prostu mnie mdli to też Ja z miłą chęcią pozostanę przy solonych i cukrowych w pilingach Takie właśnie lubię najbardziej No i sprawiają mi przyjemność Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnego dnia oraz mnóstwo wspaniałych chwil w ciągu tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym wypróbowała ten kokosowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te peelingi kuszą mnie swoją szatą graficzną i konsystencją.
    Muszę dodać do swojej listy zakupowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię kawowe zdzieraki, ale sprzątanie po nich to już nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze wspominam ten peeling , mojej wanny mocno nie budził ale trzeba dokładnie spłukać go z ciała, zaletą jest ładny zapach i gładkie ciało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zakochałam się w peelingu organic shop :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubiłam peelingi kawowe, jakoś nie sprawiają mi kłopotu przy stosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt po peelingach kawowych na skórze lubię, ale w wannie już nie, strasznie brudno po takim rytuale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie kawowe peelingi i to bardzo ale nie wszystkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham i peeling kawowy, i wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie i konsystencja tego peelingu bardzo przypomina te z Body Boom, które uwielbiam!
    Muszę spróbować :-)

    Pzdr,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja obecnie używam soczystej truskawki lubię go ale jest dla mnie troszeczkę też za suchy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...