piątek, 22 czerwca 2018

Hi Hybrid - młodsze siostry lakierów Semilac :)

Hej hej :)
Odkąd robię manicure hybrydowe,tylko dwa razy w ciągu 6 miesięcy miałam zwykły lakier na paznokciach :) Moja kolekcja lakierów urosła do 24 sztuk,mam więc spory wybór i czasem dylemat co "założyć" na następne manicure :D Dziś przedstawię Wam lakiery które bardzo polubiłam-to "dziecko" lakierów Semilac, Hi Hybrid :)
Pisząc "dziecko" mam na myśli to,że zarówno Semilac jak i Hi Hybrid mają tego samego producenta :) Hi Hybrid są jednak tańsze i moim zdaniem wcale nie gorsze-mam kilka Semilaków więc mam porównanie :) Poznajcie więc moją mini kolekcję od Hi Hybrid :)
Hi Hybrid mają pojemność 5 ml (Semilac 7ml) i kosztują 19,99 zł. Moje kolorki to :
#121 Neon Yellow - neonowa żółć ale nie typowo żółta,tylko  nutką zieleni,seledynu. Intensywna,nie odważyłam się jej nałożyć na wszystkie paznokcie,dla mnie zbyt rzucająca się w oczy :)
#329 Casual Blue - cudowny piękny niebieski odcień-wyrazisty ale jednocześnie z klasą,szykowny,średnio ciemny,dostawał mnóstwo pochwał jak go nosiłam :)
#242 Red Orange - jasna czerwień w kierunku pomarańczu,dla mnie to taki kolor maków lub dojrzałych pomidorów :) Nie lubiłam nigdy ciepłej czerwieni i zastanawiam się teraz dlaczego :D Bardzo dobrze mi się go nosiło,miałam dwukrotnie na paznokciach :)
Lakiery doskonale się rozprowadzają-są dosyć gęste,ale nie robią glutów,czerwony i niebieski są mega kryjące i jedna warstwa w zasadzie mogłaby już wystarczyć,żółty potrzebuje dwóch :) Z trwałością też świetnie,ale to chyba zależne jest od bazy-ja używam cały czas peel-off i nie mam problemu z odpryskiwaniem czy ścieraniem :)
Popatrzcie teraz jak wyglądają na paznokciach,najpierw mój makowy Red Orange :

i piękny błękit Casual Blue :)

Bardzo lubię te lakiery,a przeglądając stronę Hi Hybrid zakochałam się aż w 6 odcieniach,pokazałam je Wam poniżej i czuję że jakiś kupię na pewno :)
Znacie Hi Hybrid ? :)

13 komentarzy:

  1. słyszałam już, że istnieje tańsza wersja Semilaca. Jednak nie wiedziałam że to Hi Hybrid :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory :) Na czerwień i ja bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne kolory :) w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jakie super kolorki, Twoim paznokciom pięknie jest w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny ten niebieski!! Podoba mi się jeszcze ten nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niebieski wygląda naprawdę ładnie! a i te które "planujesz" mieć też wpadają w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę firmę i bardzo ją lubię.
    U mnie kolekcja to już teraz ponad 100 lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi Semilac szybko odchodzi, więc na te też się nie zdecyduje

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Hybrid jeszcze nie próbowałam, ale widziałam, że marka weszla do Pigmentu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski super wygląda :) Jakoś ten kolor mi się z Tobą kojarzy zawsze:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Neonowy zielony wygląda obłędnie :D To taka limonka ale niebieski też wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...