wtorek, 7 maja 2019

Avon True Color nowość kolekcja matowych czerwieni :)

Hej Kochani :)
Lubicie czerwone usta? Bo ja nie, niestety ten kolor nie jest dla mnie, mimo że jako zimowy typ urody czerwień mi ponoć pasuje,to wolę go tylko w ubraniach :) Podziwiam i zazdroszczę kobietom które pięknie wyglądają w czerwonych ustach, to kolor elegancki, seksowny, ja niestety czuję się w nim przemalowana :) Avon wprowadził kolekcję 9 odcieni czerwieni z lubianej matowej serii pomadek True Color :) Chodźcie pooglądać :)

Jak wiecie,czerwień czerwieni nierówna, jest sporo odcieni czerwieni począwszy od koralu,po krwisty, strażacki, malinowy, wpadający w bordo czy rdzawy brąz :) Pokażę Wam dziś 8 odcieni,natomiast do 9 koloru nie było próbki - odcień nazywa się Crimson Tide i jest właśnie takim rdzawym kolorem, znalazłam jego swatch w necie TU :) 
 Szminki mają jak wspomniałam, matowe wykończenie, bardzo miłą w używaniu konsystencję - nie są tępe czy suche, ale delikatne i prawie jak mus :) 
 Pigmentacja świetna, kryją idealnie, trwałość też niezła, w dodatku odbijając usta na chusteczce,kolor był dużo słabszy (zobaczycie na końcu) czyli kolor się wpija w usta, nie jest bardzo brudząca :)
 Najpierw swatche na skórze, wg kolejności na podpisanych próbkach :

 A teraz przejdźmy do krótkiego opisu każdego z 8 odcieni :)

💋
 Coral Fever - ciepła ładna jasna koralowa czerwień,wyrazista ale nie neonowa .
 Everyday Red - czerwień z kroplą brązu,zgaszona,z klasą.
 Truest Red - klasyczna,piękna czerwień,wyrazista,nie za ciepła,raczej neutralna tonacja z kropelką malinki.
 Sunbaked Red - ta mi się najbardziej podoba,ciepła czerwień,coś jak ciemny zgaszony koral :)
 Ruby Kiss - mieszanka czerwieni i malinowego różu,energetyczna.
 Red Supreme - wyrazista ciemna czerwień z nutką bordo,klasyczna i elegancka.
 Rose Red - podobna do poprzedniczki tylko ciut bardziej zgaszona,ma więcej brązu niż bordo,ale ładny,ciekawy odcień.
 Wild Cherry - mieszanka bordo z buraczkiem,raczej chłodna tonacja,najmniej czerwona z tej kolekcji :)
 Który odcień czerwieni nosiłybyście na ustach? :)
💋

15 komentarzy:

  1. Wild Cherry najbardziej mi się podoba! :) Ale trzeba przyznać, że wszystkie odcienie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zazwyczaj wybieram mocniejsze i kolorowe oczy takze usta czerwone zostawiam na specjalne okazjie, ale pomadki matowe tej serii uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze cztery chyba najbardziej mi się podobaja..Jednak ostatnio całkiem odpuściłam czerwień na ustach i stawiam na różne róże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeeeee...kurczę dobrze, że mam próbki większości z nich bo na Twoich zdjęciach to chciałabym wszystkie, a przecież też noszę czerwoną szminkę tylko "od wielkiego dzwonu" :D Sprawdzę na sobie, choć tak na oko bardzo mi się podoba malinkowa Ruby Kiss i Truest Red ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czasami lubię, wild cherry i red supreme podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolory. Bardzo podoba mi się Wild Cherry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie pięknie wyglądają na Twoich ustach, kocham czerwień i często ją noszę

    OdpowiedzUsuń
  8. No ślicznie wyglądają!
    Kochana, czy zrobiłabyś podobne porównanie z serią nude? Czy już taki post napisałaś, tylko mi umknęło? 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety seria nude nie miała dostępnych próbek więc nie mogłam zrobić takiego wpisu :(

      Usuń
  9. Ruby Kiss - to kolor który mógłby mi pasować

    OdpowiedzUsuń
  10. No wiadomo, że mi się podoba Wild Cherry ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Red supreme podoba mi się najbardziej, taka najbardziej neutralna i wydaje mi się że pasowałaby wielu typom urody. Ja podobno dobrze wyglądam w czerwieni, ale tak rzadko noszę mocne usta, że też czuję się w nich przemalowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Red Supreme wpadła mi w oko, ale generalnie nie noszę czerwieni na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, ja też za czerwieniami na co dzień nie przepadam, ale czasami mam na czerwień ochotę. Z tych najbardziej podoba mi się Coral Fever i Ruby Kiss, chociaż Everyday Red też wydaje się być fajną czerwienią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory bardzo do siebie podobne.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...