sobota, 28 grudnia 2019

Avon przegląd katalogu 1/2020 :)

Witajcie :)
Mamy ostatnie dni starego roku,a w Avonie 2020 rok już się zaczął :) Nowy katalog wystartował tuż po świętach, ja wczoraj złożyłam mini zamówienie, a promocje aktualne będą do 15 stycznia :) Chodźcie zobaczyć czy jest coś fajnego dla Was :)

Nowego zapachu nie ma w tym katalogu, będzie w następnym i zamówiłam próbkę więc na pewno coś opowiem jak przyjdzie czas :) Natomiast na powitanie nowego roku mamy ofertę - 3 produkty w super cenach, pod warunkiem że złożysz zamówienie do 6 stycznia :) Akurat wszystkie 3 te produkty mam :D
Pur Blanca Blush pachnie czerwonymi suszonymi owocami połączonymi z...mydłem :D Ciekawe połączenie, jak kremowe mydło owocowe :D Złota maska Anew Ultimate to maseczka peel-off, dobrze się ściąga, nie "depiluje" skóry, jest taka gumowa, ciągnąca :) A puder w kulkach lubię, fajny do wykończenia makijażu, delikatnie matuje i wyrównuje kolor skóry :)
W obecnym katalogu zamówiłam zapach z fioletowej linii Encanto :) Mam już krem do rąk i kocham takie właśnie lekko mydlane zapachy, jest gruszka, kwiat bawełny, wanilia, bardzo mi się podoba :) Niebieska seria jest wyrazistsza, druga którą uwielbiam, bo jest jeszcze ciemnoróżowa, a czwarta jasny róż będzie nowością w przyszłym katalogu :)
Z zapachów bardzo polubiłam się z Maxima :) Tak się bałam babcinego orientu po zobaczeniu butelki, a zapach jest łagodny, bursztynowo-kwiatowy, ciepły i jakoś tak uniwersalny, że pasuje na każdą porę roku :)
O moim ukochanym słodziaku Luck całkiem zapomniałam! Katalog mi przypomniał :D Słodkie czerwone owoce z pikantnymi przyprawami, bardzo seksowny zapach, trochę jadalny ale ja takie właśnie lubię :)
Dla panów jest nowy mroźny zapach Musk Freeze :) Soczysty, świeży, świetny na co dzień i dla wysportowanych mężczyzn  :)
Jeśli zimą panowie wolą coś cieplejszego, Tomorrow będzie dla nich :) Lukrecja, kakao i drzewny cedr, zapach ogólnie jest lekko słodki, ale też mrowiący w nos, słodycz z pazurkiem :)
Nowość zapachowa w Avonie to 3 produkty o jednym zapachu-bursztynu z drewnem cedrowym. Jak go opisać hmm...jest ciepły ale nie słodki, tylko wykwintny, będzie pasował do sypialni, salonu :) A mamy do wyboru dyfuzor z patyczkami, świecę zapachową i motylka-zawieszkę nasączonego zapachem :)
W makijażu mamy nowości z serii Show Glow :) Są dwa rozświetlacze - złoty i różowy, a do makijażu oka mamy produkt 2w1, cień w płynie plus miękka stożkowa kredka :)
Do ust są 4 błyszczyki z różnokolorowymi drobinkami :) Dwa środkowe są dla wielbicielek chłodniejszych ust, ja wybrałam ostatni na dole, Amber :)
Amber ma miedziano-złoto-różowe drobinki i ciepłą jasną bazę :) 
Nowe szminki Avon Prism pokazywałam Wam TU
Natomiast poniżej widzicie dwa pudry - jeden transparentny, drugi bananowy, oba do utrwalania makijażu :) Z lewej strony pokazałam Wam mój róż na policzki, bo widzę że pojawiły się w katalogu :) Są dostępne 4 odcienie, ja mam ciepły Cheeky Melba w stronę koralowo-ceglastej, używam go codziennie od wielu miesięcy i ubytek jest niewielki :)
W katalogu ciągle są w promocji podkłady Power Stay  (przypominam się nieśmiało że mam wszystkie odcienie które wystawiłam na allegro-są nowe oczywiście, nie otwierane KLIK) :) Odcienie przypominam TU :)
Tusz do rzęs Geniusz 5 in One Lash polecam wszystkim, to obecnie mój ulubiony tusz w Avonie :)
Matowych szminek "nie do zdarcia" nie lubię, ale wiem że Wy lubicie :D Odcienie na ustach pokazywałam TU :)
W ofercie wyprzedażowej jest moja ulubiona dwustronna szminka Extralasting, oraz kilka odcieni szminki Kolor i Odżywienie :)
Wiem że sporo z Was lubi trwałe szminki Extralasting które w Avonie są od lat, też są na wyprzedaży co oznacza że chyba będą wycofane...Jeśli lubicie, nie wahajcie się zrobić zapasu :)
Lakiery z serii Gel Shine bardzo lubię, część odcieni jest w promocji :) 
Mam ich dużo więcej niż na zdjęciu, ale te są akurat w tym katalogu: Iceberg White, Dazzle Pink, Coral Rent i Fabulous :) A poniżej jeden z nowości, lakier Gel Prism w odcieniu Amplifield :)
Ja się skusiłam na lakier z serii szybkoschnącej w odcieniu Lightening Red. Co ciekawe, w necie u dziewczyn ten odcień to jasna czerwień, pokazuję go palcem bo sama szukam...czegoś jaśniejszego niż mam na paznokciu :D Zdjęcia w internetach sugerują że ten kolor będzie jaśniejszy od mojego paznokcia-jak będzie, okaże się jak do mnie dotrze :D
Seria pielęgnacyjna Care ma nowy zapach - awokado, a z pachnącej kartki pachnie ślicznie :) Jest mleczko do mycia ciała, balsam, krem do rąk i krem uniwersalny.
Kremy do rąk i balsamy do ust z serii Care są teraz po 4,99 zł :) Nie kusi Was banan czy kokos? :D
Avon zrobił też wyprzedaż na koniec roku, oferty do 75% taniej, ale akurat dla mnie nie ma tam nic aż tak ciekawego :) Fajnie że maski z serii K'Beauty są w dobrej cenie za 11,99:
a przy dowolnym zakupie wyprzedażowym możecie kupić jeden z poniższych produktów za 12.99. Olejki do ust są ponoć świetne, natomiast Anew aktywator blasku (coś jak tonik) próbowałam z próbki i bardzo przyjemny był :)
Z pielęgnacji zachęcam jeszcze do zakupu olejku z serii Distillery-jest rewelacyjny, aksamitny i odżywczy :)
Nabyłam też ostatnio nowość, produkt do oczyszczania twarzy z serii Nutra Effects ale nie przypadł mi do gustu, nie mam na niego sposobu...Jest kremowy i śliski jak odżywka do włosów, nie czuję się umyta, nie pieni się z wodą, ale to produkt uniwersalny i może służyć też jako maseczka - tu jest powiedzmy ok :) Zmywałam się też nim wacikiem jak mleczkiem, ale i tak poprawiałam potem wodą więc ogólnie dla mnie kosmetyk do zużycia "na siłę" :)
Na koniec jak zawsze niekosmetycznie :) Podoba mi się zestaw biżu poniżej :
Ten niżej też, aczkolwiek nie wiedziałam że kolczyki takie wielkie :D Bransoletka mi się podoba :)
Avon wprowadził też do oferty dżinsy dla czterech typu figur: jabłko, gruszka, klepsydra i trójkąt :) Nie wiem jak z jakością i rozmiarówką, cena spodni 119,99 :)
Mi się podobają poniższe czerwone jegginsy, nie skusiłam się jednak :)
I tyle w nowym katalogu :) Jak na pierwszy w nowym roku to taki sobie, prawda? :)

9 komentarzy:

  1. Ale śliczny ten lakier na paznokciach :) Pur Blanca Blush nie znam jeszcze, mam tylko tą białą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ten błyszczyk pięknie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam nic z Avon-u. Patrząc na ich propozycje warto by było coś zmienić i poznać:) Zapachy mocno mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe, że na błyszczyk i ten puder w kulkach się skuszę bo od dawna mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy lakier masz w pięknym odcieniu. Ja mam taki ciemny i już kiedyś był podobny kolor (chyba graffiti). Jakoś mnie nic ostatnio nie kusi z Avonu, może to przesyt? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze koniecznie poprosic mame o ta swiece, bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zawsze najbardziej kręcą ich płyny do kąpieli :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...