wtorek, 31 grudnia 2019

Nowości do pielęgnacji ciała od Be Esthetic :)

Cześć i czołem :)
Gotowi na noc sylwestrową? :D Ja będę "imprezować" 12 km od miejsca zamieszkania, więc całkiem niedaleko,a jeszcze bliżej będę firmy, z której pochodzą kosmetyki z dzisiejszego wpisu, taka ciekawostka :D O jakiej firmie mowa? To dla mnie nowość, Be Esthetic kosmetyki dermonaturalne :)

Be Esthetic ma w swoich recepturach naturalne surowce oraz składniki aktywne o zaawansowanym działaniu. Obiecuje wysoką jakość produktów i skuteczność :) Ja zaczęłam od wypróbowania dwóch kosmetyków do pielęgnacji ciała, a są jeszcze do pielęgnacji twarzy :)

🌷
🌸🌿
Be Esthetic odżywczy żel pod prysznic.
Najpierw wspomnę że żel i balsam do ciała o których dziś piszę, mają zapach gardenii z trawą cytrynową .Gardenię uwielbiam w kosmetykach, perfumach, natomiast nie wiedziałam jak to się będzie miało w połączeniu z trawą cytrynową - gardenia jest ciepła, kremowa, trawa cytrynowa soczysta i intensywna. Połączenie jest świetne! Minimalnie więcej czuć trawy cytrynowej, ale gardenia też jest wyczuwalna, a ten duet w postaci żelu pod prysznic działa mega pobudzająco, odprężająco :) Sam żel jest średnio gęsty, przezroczysty, pieni się , zostawia skórę czystą, odświeżoną. Zawiera ekstrakt z aloesu, maceraty z nagietka i zielonej herbaty, witaminy A,C i E :)
Skład żelu:

🌼🌹🌾
Be Esthetic regenerujący balsam do ciała.
Tutaj też jak widać na zdjęciu, mamy pojemniczek z pompką (oba mają pojemność 300 ml). Balsam ma wspaniałą konsystencję, gęstą ale jednocześnie maślaną, miękką i lekką w nakładaniu.Fajnie się rozprowadza, nawet jak nałożyłam go dużo na ciało, nie byłam za tłusta, bo wchłania się dosyć dobrze, zostawia skórę mega gładką, satynową . Nie wiem jak sprawiłby się w przypadku bardzo suchej skóry, ale myślę że dałby radę dlatego że w składzie ma dużo olejów (konopny, awokado, ze słodkich migdałów), ekstrakt z aloesu, maceraty z nagietka i zielonej herbaty, potrójny kwas hialuronowy, D-panthenol 75%, witaminy A,C i E. Fajne składniki!
Skład:
Pięknie pachnące, przyjemne w używaniu z fajnymi składami kosmetyki polskiej firmy - to lubię! :)
Można je kupić na stronie producenta TU :)
Kochani, z racji że dziś ostatni dzień roku 2019, moje skromne odręczne życzenia dla Was:
Bądźcie szczęśliwi ❤❤❤

8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) Kusi mnie mocno balsam do ciała :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie kojarzę ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, Marzenko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)
    Nie znam tej marki, ale muszę przyznać że już same opakowania przyciągają oko. Jestem ciekawa ich zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo totalnie nie znam marki i cieszę się że ją pokazałaś. Ciężko mi powiedzieć cokolwiek na temat tych kosmetyków. Wydają się być okej. Nic zaskakującego, ale za to porządnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że dla skó wrażliwych dobrze się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam marki, ale zapach musi być ładny. Lubię gardenię,trawę cytrynową też. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladaja zachecajaco, mam nadzieje, ze Sylwester sie udal i zycze Ci rowniez cudownego i pomyslnego roku 2020 :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...