piątek, 28 lutego 2020

Shecell Dermatologic - recenzja dwóch kremów do twarzy :)

Cześć i czołem :)
Dziś mam dla Was małą recenzję dwóch kremów do twarzy marki Shecell :) Są to dermokosmetyki, których głównym zadaniem jest ochrona cery przed niekorzystnym działaniem środowiska, typu smog, dym papierosowy, zanieczyszczone powietrze :)

Wszystkie produkty Shecell oparte są o biopolimer DIBUSHIELD PRO-HEAL™, który tworzy na skórze trójwymiarową siatkę 3D skutecznie chroniącą przed niekorzystnym działaniem środowiska zewnętrznego. Jest więc duża nadzieja że te kremy zadziałają jak maska ochronna :) Nie ukrywam że ja akurat używam tych kremów na noc, dla mojej tłustej cery lepiej się nadają gdy śpię, mimo to można je oczywiście używać na dzień bo mają filtry :)
 Dziś więc kilka słów o kremach do cery odwodnionej, oraz do dojrzałej :)

Shecell Dermoaktywny Krem Anti-Pollution Skóra Dojrzała
 Krem ma poprawić elastyczność, koloryt i jędrność skóry, nawilżyć ją, odmłodzić. Zawiera peptydy, ceramidy, witaminę E, olej abisyński, alantoinę i pantenol oraz nowoczesne filtry UVA i UVB :)
 Krem ma przyjemną i raczej lekką konsystencję :) Fajnie się rozprowadza, a co do wchłaniania - mi jako właścicielce cery dojrzałej ale tłustej nie wchłania się do końca, zostawia delikatny film. Pod podkład jest dla mnie zbyt treściwy, ale na noc kompletnie mi nie przeszkadza - nie ma tłustości tylko miękka, odżywiona skóra.I taka sama jest rano - zdrowa, nawilżona,miękka, delikatna w dotyku .Krem ma neutralny zapach, taki w zasadzie bez zapachu, więc nie męczy jeśli nie lubicie zbytnio pachnących kremów :)
 Skład:

Shecell Dermoaktywny Krem Anti - Pollution Skóra Odwodniona
 Z tym kremem jakoś polubiliśmy się bardziej :) Może wygrał mydlano-kwiatowy zapach :D Może cudownie miękka o poranku skóra :) Zadaniem kremu jest intensywne i długotrwałe nawilżenie, wygładzenie, uelastycznienie, zmniejszenie zaczerwienień i równowaga fizjologiczna skóry.
 Krem zawiera m.in. hydromocznik, glicerynę, kwas hialuronowy, lipidy, olej szafranowy, alantoinę i pantenol, oraz tak jak poprzednik, nowoczesne filtry UVA i UVB :) Konsystencja ciut bardziej gęsta, ale ciągle nazwałabym ją lekką i świetnie rozprowadzającą się, bez "tępoty" :) Również zostawia lekki film na skórze, ale taki bardzo odżywczy,skóra jest miękka, jędrna. Bardzo fajnie koi gębusię po mocnym peelingu, moja skóra jest zregenerowana :)
 Skład:
 Moim zdaniem seria kremów Shecell jest całkiem fajna, idealnie wpisała mi się w po-zimową pielęgnację, zwłaszcza że śpię tuż obok kaloryfera i na noc potrzebuję czegoś mocno odżywczego. Jeśli macie cerę  normalną czy suchą a używacie podkładu w makijażu, nie powinien się Wam "gryźć" w dziennej pielęgnacji, ja z tłustą cerą przełożyłam ich stosowanie na noc :)
Są jeszcze trzy kremy Shecell - do cery atopowej, naczynkowej i z przebarwieniami :) Nie bardzo wiem gdzie je kupić bo na chwilę obecną nie widzę cen w sklepie internetowym producenta (klik), w innych drogeriach internetowych znalezionych przez Google podpowiada mi ceny od 25-35 zł. Może są też w aptekach?  
Jaki krem obecnie używacie? :)

6 komentarzy:

  1. Chciałabym poprawić elastyczność mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieski krem brzmi fajniej. Nie lubię jak krem zostawia warstwę na skórze, więc ten niebieski przyjemniaczek tym bardziej mnie ciekawi, choć samej marki nie znam😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się przymierzam do linii naczynkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kremy są dosyć ciekawe, chociaż nie są mi potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam kremy tej firmy i oba bardzo polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię ultra lekkie kremy, a najlepiej to nakładam kilka warstw różnych żelowych bądź wodnistych nawilżaczy. Przez ten film rano chyba bym się z nimi nie polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...