czwartek, 6 sierpnia 2020

Poster Store czyli jak szybko odmienić swoje mieszkanie :)

Cześć :)
Remont swojego pokoju planuję już nie wiem odkąd, ale finanse,a raczej ich brak nie pozwalają mi na to...Ponieważ wiem że prędko ten czas nie nadejdzie, postanowiłam skupić się na zmianach drobniejszych - upiększaniu pokoju dodatkami :) Takim wspaniałym dodatkiem są plakaty (które oprawiamy w ramki i mamy obrazy) od Poster Store :) Chcecie zobaczyć co zamówiłam i jakie cuda są w ofercie? Chodźcie!
Poster Store ma w swojej ofercie plakaty na ścianę i ramki w stylu skandynawskim,oraz w różnych eleganckich, kobiecych stylach. Możemy mieć obrazy do salonu, do sypialni, nawet do kuchni ale też plakaty dla dzieci. Możemy więc mieć dekoracje na ścianę w zasadzie do każdego pomieszczenia :) Poza bogatym wyborem plakatów, są ramki drewniane, metalowe, w różnych kolorach. To co ważne w obecnych czasach to to, że papier używany do plakatów jest wysokiej jakości, ekologiczny i posiada certyfikaty ESC (drewno z lasów certyfikowanych), Nordic Swan Ecolabel (przyczynia się do zrównoważonej konsumpcji i produkcji). Tak więc Poster Store dba również o środowisko za co u mnie duży plus :)
 Powiem Wam że przesiedziałam kilka godzin na stronie żeby wybrać swój wymarzony zestaw :D  Podobało mi się praktycznie wszystko - popatrzcie na zakładkę "inspiracje" to mnie zrozumiecie :D A właśnie,wiecie co jest fajne?  Jak spodoba się Wam cała ściana - czyli układ i wszystkie pokazane obrazki - możecie kupić za jednym kliknięciem wszystkie! Bez szukania każdego na stronie, dobierania rozmiaru, ramki itp. Genialny pomysł!  Jeśli na razie nic specjalnie nie wpadło Wam w oko (w co nigdy nie uwierzę :D ), wpadajcie we wtorki - zawsze są wtedy nowości :)
 Ja z racji kolorystyki pokoju postawiłam na plakaty czarno-białe. Będzie to: jeden wielki obraz na środku ściany, po bokach dwa mniejsze, i dalej kolejne dwa jeszcze mniejsze :) Wybrałam styl kobiecy, czyli kobiety pokazane w różnych momentach, ale żeby nie było przytłaczająco, najmniejsze obrazki to już taka grafika - niemniej kobieca, np. moje ukochane maki :) Dumałam też nad napisami, cytatami ludzi mody, gwiazdami, może kiedyś dokupię :) Wzięłam więcej plakatów niż ramek, bo będę sobie czasem wymieniać :) Wybrałam też obrazek na komodę oraz z filiżanką kawy do powieszenia w kuchni :) Oto moje plakaty na ścianę-dwa największe:
 te mniejsze:
 i najmniejsze:
 oraz poziomy na komodę i kawka do kuchni :)
Wszystkie swoje obrazy wybrałam z dodatkową białą "ramką" w środku - bardzo podoba mi się ten styl, wtedy trzeba dokupić tę białą część (passe-partout) w rozmiarze ramki, plakat wybieramy mniejszy :) Zresztą wszystko jest dokładnie opisane na stronie :)
 Kochani, jeśli nie możecie zacząć jak ja od remontu ale pragniecie zmian, można zmienić najpierw dekoracje na ścianę, dodać obraz na komodę, a może coś nowego do pokoju dziecka czy do kuchni? Zachęcam do odwiedzenia strony PosterStore.pl , popatrzcie też na moje wybrane inspiracje :)

 Ja niedługo zapędzę któregoś z moich mężczyzn do wywiercenia dziur w ścianach, bo plakaty już włożyłam w ramki i tylko czekają na powieszenie :) Na pewno gdy będzie wszystko gotowe, pokażę na instagramie :)
Podobają Wam się? Jaki styl najbardziej? Zachęcam do zakupów bo mam dla Was specjalny rabat na plakaty i ramki (pomijając zakładkę Sellection) - aż 20% zniżki na hasło: turkusoowa20. Nie zastanawiajcie się długo bo kod jest ważny do 6 września :) 

12 komentarzy:

  1. uwielbiam posterstore, to ich plakaty sprawiają, że moje mieszkanie jest bardziej przytulne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej stronie, ale zapowiada się mega. Piękne plakaty. Polecę siostrze bo szukała czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam i również do skorzystania z mojego rabatu jakby coś :)

      Usuń
  3. właśnie robię remont w kuchni i coś muszę tam powiesić, chętnie zmienię też coś w swoim pokoju, na pewno skorzystam, dzięki za rabacik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie plakaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na ich stronie i świetne mają plakaty :) Sama chętnie bym coś zamówiła, ale zawsze kończy się na tym, że nie umiem się zdecydować, bo za dużo rzeczy mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki PosterStore moje pomieszczenia nabrały jakiegoś takiego fajnego stylu , sliczne wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na ścianach tylko zdjęcia. Jak byłam młodsza miałam zajawkę na plakaty, dopóki nie odkryłam, że u kilku koleżanek w domach były te same obrazki. Niestety tak jest do tej pory, więc odpuszczam. Ale planuję zamówić u brata obraz na płótnie. Jednak na razie nie udało mi się odłożyć tych kilku tysięcy :P Ale plan jest...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wybór i świetna oferta :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...