środa, 25 listopada 2020

Fa Miss Clever fantastyczny żel pod prysznic :)

Hej hej :)
Czym się kierujecie w wyborze żelu pod prysznic? Zapewne głównie zapachem, być może też lubianą firmą czy też np. tym żeby skład był naturalny jeśli jesteście eko :) .Ja się kieruję głównie zapachem i lubię : albo te pachnące jak krem, albo owocami (tropikalne zwłaszcza ), lub jak zapach przypomina perfumy i jest zmysłowy. Widząc w sklepie żel pod prysznic Fa pomyślałam - zielona tuba, młodzieżowa grafika, pewnie będzie świeży, soczysty, zielony :) Potem zobaczyłam że ma pachnieć różowym fiołkiem i bursztynem, więc postanowiłam powąchać. No i jest miłość !


Ta linia żeli Fa (widziałam u mnie 3 rodzaje) to faktycznie linia młodzieżowa, a Miss Clever ma być : "dla bystrych dziewczyn takich jak ty" :D O tym przeczytałam dopiero w domu :D

Żel jest średnio gęsty, raczej lejący, wydobywa się z tuby bez wysiłku i ma ładny kolor białej perły. Pieni się doskonale dając soczystą, puszystą piankę. Jak pachnie? Jak luksusowe perfumy, cudownie! Coś w stylu perfum w fioletowych butelkach jak Euphoria, trochę jak Armani Code czy inne zmysłowe perfumy :) Słodkie, kwiatowo-bursztynowe, eleganckie, dosyć intensywne, ale "jakby luksusowe" :D 
Podobno teraz zmieniono opakowanie na zielone, wcześniej było fioletowe i zdecydowanie poprzednia wersja bardziej sugerowałaby co jest w środku i fiolet lepiej pasuje do zawartości :) Ja jestem zakochana w tym żelu , idealny zapach na "luksusową" kąpiel, wcale nie kojarzy mi się młodzieżowo :) Kupię ponownie!

Jest jeszcze wersja brzoskwiniowa i kwiatowa, ta pierwsza mnie interesuje i nie omieszkam sprawdzić czy przy następnej wizycie w sklepie :)
Znacie tę serię żeli Fa? Lubicie zmysłowy zapach pod prysznicem? :)


8 komentarzy:

  1. Nie znam tych żeli, ale skoro perfumowo pachnie to muszę mu się przyjrzeć. A uwielbiam takie zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdzie tych żeli nie widziałam, będę musiała się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że zapomniałam o tej marce:) Bardzo lubię w żelach zapachy kojarzące się z perfumami. No i rzeczywiście jedną z ważniejszych cech tego typu produktu jest dla mnie zapach. Ale nie tylko - lubię też czuć nawilżenie po użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzoskwinia byłaby chyba dla mnie odpowiedniejsza :) Bo ja nie przepadam za perfumowymi woniami w żelach akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najważniejszy jest zapach i to, żeby nie wysuszał, a najlepiej, żeby miał bogatszą formułę, która dodatkowo dba o skórę :D Wyglądowo ten żel mnie nie przekonuje, ale po opisie zapachu wiem, że muszę go sprawdzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz na oczy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fa ma ogólnie fajne zapachy, niektóre dezodoranty pachną bardzo perfumowo :D. Muszę sprawdzić ten żel kiedyś, bo opis mnie kupił!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...