środa, 17 marca 2021

Ultra Kremowa i Ultra Matowa szminka Avon - nowość i swatche :)

 Cześć :)
W Avonie, który znam od ponad 15 lat, o największe bicie serca przyprawiają mnie nowości perfumowe i szminkowe :D Dzisiaj właśnie będą te drugie, ale...czy są nowością? Nie do końca! Ultra Kremowa i Ultra Matowa to po prostu ulepszone szminki ze starej dobrej, od lat znanej serii True Color :) Zgadzają się nazwy odcieni, czy są takie same teraz i wtedy? Chodźcie się dowiedzieć :)


Zarówno szminki Ultra Matowej jak i Ultra Kremowej są po 24 odcienie, może Was zawiodę ale nie zakupiłam wszystkich próbek. Zaraz powiem dlaczego i spokojnie, zobaczycie wszystkie kolorki :)
Najpierw pokażę Wam przykładowe kolory szminki Ultra Kremowej :)

Zdradzę Wam od razu, że odcienie w nowej wersji są takie same jak w starej True Color. Nowa wersja jest ciut więcej napigmentowana, tak mi się wydaje, kolory są głębsze (pokażę na końcu porównanie), ale odcienie jako kolorystyka się nie różnią. 

Co do matowej serii nie mam niestety porównania ze starą wersją, ale nazwy odcieni się zgadzają, więc myślę że też będą identyczne :)  Porównując jeszcze te szminki, nowa wersja pachnie ładniej, bardziej owocowo, jest bardziej jakby miękka, satynowa, lżejsza. Fajnie nawilża usta, trwałość jak na tradycyjną szminkę całkiem dobra, chyba porównywalna do starej wersji True Color.

Popatrzcie jakie są ładne, głębokie kolory tej matowej szminki (nazwy obok na spodach próbek, mam nadzieję że widać ) 

Tak więc Ultra Kremowa i Ultra Matowa szminka to odświeżona wersja szminek True Color. Podsumowując, jest bardziej satynowa, pachnie bardziej owocowo, kolorystyka ta sama - jedynie pigment ciut mocniejszy, co możecie zobaczyć poniżej na dwóch szminkach ze starej i nowej wersji, moje ukochane odcienie używane od lat - Iced Coffee i Frozen Rose.

 Skoro odcienie są te same, odsyłam Was do obejrzenia starej wersji tych szminek, już daję linki :)
Ultra Kremowa szminka swatche True Colour - TU
Ultra Matowa szminka swatche True Colour - TU 
(apropo to jak tak patrzę, to strasznie wyglądałam na zdjęciach matowej szminki, brr.. :D )



7 komentarzy:

  1. Mi Avon głównie kojarzy się z żelami pod prysznic :D Perfumy wolę z Oriflame.
    Kolor Iced Coffee wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że nie wycofują tych pomadek tylko lekko ulepszają.

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, te kolory są obłędne, zakochałam się, dawno nie miałam pomadek z avonu a kiedyś byłam konsultantką

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię pomadki od Avon :) Tutaj jest tyle kolorów do wyboru, że sama nie mogę się zdecydować :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście głębsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...