piątek, 25 lutego 2022

Eveline Insta Skin Care - peeling-pasta do twarzy :)

Hej hej :)
Dziś na tapetę biorę peeling-pastę do twarzy od Eveline :) Jakoś tak wpadł mi w łapki jak byłam na poszukiwaniach peelingu, osobiście lubię mocne drapanie bo jak buzia czerwona, to lepiej wchłania krem :D Ciężko mi dogodzić bo zwykle peelingi do twarzy nie są aż tak ostre jak lubię, Jak było z Eveline?

Insta Skin Care Eveline
Zacznijmy od tego że wg mnie nie do końca nazwałabym ten peeling pastą. W opakowaniu tak wygląda, ale na skórze po rozprowadzeniu jest to krem już nawet w stronę mleczka-robi się rzadki niezależnie czy dam na suchą, czy wilgotną skórę. W zasadzie mi to nie przeszkadza jeśli chodzi o konsystencję, ale jak ktoś spodziewa się gęstej pasty, może być ciut zawiedziony :)
Co zawiera peeling? Konopie, różową glinkę, a za drapanie odpowiada korund - i właśnie korund lubię, bo jest drobny ale ostry :) Peeling dobrze drapie, ale tego korundu nie jest tu jakoś bardzo dużo :) Mocno oczyszcza, jego zadaniem jest też redukcja niedoskonałości i zwężenie porów - tutaj się nie wypowiem, bo nie posiadam :D 
Ogólnie peeling mnie bardzo zadowala, czuję czystą buzię, podrapaną, wymasowaną, otwartą na pielęgnacyjny krem. I zapach peelingu mnie zaskoczył - o ile zwykle trafiam na świeże lub bardzo słodkie zapachy, tutaj jest jakby kwiatowo - zawsze czuję wiosnę gdy robię ten peeling :) Tak świeżo, ogrodowo, troszkę jaśminowo? Nie wiem, ale jest mega przyjemny :)
Skład peelingu:
Znacie ten peeling?  Jaki jest Wasz ulubiony ?

4 komentarze:

  1. Będę mieć w pamięci. Opisem zapachu mnie przekonalas

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbuję go sobie, do tej pory używam tylko z Avonu Perfectly Purifying

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się wręcz zaskakująco fajny. Nie spodziewałam się! Korund i glinka brzmią super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam pastę z Ziaja a zobaczymy czy ten mi w oko wpadnie skoro fajny

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...