sobota, 27 sierpnia 2022

Denko lipiec 2022 :)

Cze艣膰 馃槉
W koszyczku gromadz膮 si臋 ju偶 puste opakowania z sierpnia, a ja mam lipcowe zaleg艂o艣ci 馃挬 Chod藕cie wi臋c pr臋dko poczyta膰 mini recenzje kosmetyk贸w, kt贸re sko艅czy艂y mi si臋 w lipcu i zosta艂y po nich tylko puste opakowania 馃槉

Cia艂o, d艂onie
1. Soraya Lactissima Koj膮cy Rumianek  偶el do higieny intymnej - przyjemny, delikatny, od艣wie偶aj膮cy. Bez zastrze偶e艅 cho膰 ci膮gle wol臋 moje bia艂e butle od Ziaji 馃槉
2. Isana zmywacz do paznokci - u偶ywam od lat, jest ok, zmywa lakier i  tyle 馃槉
3. Avon Care maseczka do twarzy z avocado - g臋sta, 偶elowa, 艣liska, fajnie od艣wie偶a艂a, mia艂a pi臋kny zapach. Nie odm艂odzi艂a mnie o 10 lat, ale u偶ywa艂o si臋 przyjemnie, idealne ukojenie po ciep艂ym dniu 馃槉
4. Eveline Brazilian Body roz艣wietlaj膮cy eliksir 6 w 1 - to moja kolejna tuba, ju偶 ci臋偶ko go dosta膰 stacjonarnie, zamawiam przez internet. Idealny na lato, ma du偶o z艂otych drobinek, dosy膰 mocno b艂yszczy, ale idealnie podkre艣la opalenizn臋,  zw艂aszcza na...nogach 馃槅 Mam kolejna tub臋 na przysz艂e lato 馃槏
5. Pani Walewska myd艂o w kostce - mimo i偶 preferuj臋 myd艂a w p艂ynie, kostka zawsze w domu jest 馃槉 Pani Walewska? Fajne retro myde艂ko z nutk膮 dawnych lat, kremowe, mi艂e, dobrze oczyszcza艂o. Nie ma si臋 do czego przyczepi膰 馃槃

W艂osy
6. Garnier Fructis szampon oczyszczaj膮cy Fresh - m贸j skalp toleruje tylko szampon Head & Shoulders (lub szampony lecznicze), ale czasem pr贸buj臋 odmiany - pad艂o na Fructis, kt贸ry lata temu u偶ywa艂am.  Jak przy ka偶dym innym szamponie, by艂o dobrze 2 tygodnie, potem zacz臋艂a mi g艂owa wariowa膰...Nadmierne przet艂uszczanie, sw臋dzenie, strupki....Zu偶y艂am go naprzemiennie z H & Sh, ale nie wr贸c臋 ju偶 niestety.馃槕
7. L'Oreal Elvital 7 day Scalplotion - kupiona za grosze w necie wcierka do skalpu, maj膮ca dzia艂a膰 przeciw艂upie偶owo. I jest fajna! Zapach co prawda intensywny, lekko octowy, ale koi艂a sk贸r臋 g艂owy, od艣wie偶a艂a, nie podra偶nia艂a. Dobrze 偶e mam drug膮 buteleczk臋 w zapasie 馃構
8,9. Schwarzkopf Palette farby do w艂os贸w ciemna czekolada i 艣redni br膮z. U偶ywam od lat, g艂贸wnie ciemn膮 czekolad臋, tym razem na odrosty zapoda艂am 艣redni br膮z i  wyszed艂 troch臋 za ciemno...ale kolor g艂臋boki, 艂adny i trwa艂y. Dla mnie najlepsza farba.馃槉

Mycie 
10. Hagi Malinowy Chru艣niak 偶el do mycia - ach cude艅ko! Zapach owoc贸w le艣nych ale z odrobin膮 luksusu - taki z klas膮, perfumowany, wr臋cz seksowny. Cena nie jest niska jak na 偶el pod prysznic, ale czuj臋 偶e to nie nasz ostatni raz 馃槏
11. Balea 偶el pod prysznic owoc granatu - fajny, wakacyjny, orze藕wiaj膮cy. Jak kompocik owocowy 馃槂
12. Laq Sensual 偶el pod prysznic - oj na 偶el ze s艂ynn膮 kocic膮 polowa艂am od dawna 馃槏Tutaj podobnie troch臋 jak u Hagi - niby pachnie tylko piwoni膮, a zapach jest tak zmys艂owy, elegancki jak markowe perfumy 馃槉 Zu偶y艂am z przyjemno艣ci膮 馃構
13. Avon Senses Cherry Bomb - myd艂o w p艂ynie - pachn膮ce cudownie wi艣niami myde艂ko, tak膮 wi艣ni膮 z pestkami je艣li wiecie co mam na my艣li 馃榾  Fajnie si臋 pieni艂o, wady ? Czerwony kolor wi臋c dodatkowe dop艂ukiwanie umywalki 馃榿

Znacie kt贸ry艣 z kosmetyk贸w? 馃槉

5 komentarzy:

  1. Myde艂ko Avon Senses Cherry Bomb pami臋tam, ze cudownie pachnie.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Te偶 lubi臋 ten zmywacz - dobrze zmywa nawet brokaty i ciemne lakiery! No i 偶ele balea to te偶 moje hity, ale w tej wersji zapachowej i og贸lnie tej serii nie znam.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Znam tylko szampon garnier, kt贸ry bardzo lubi臋. Ostatnio do niego wr贸ci艂am. 呕el Hagi znam w wersji zio艂owo mi. 艢licznie pachnia艂. Malinowy te偶 mam w planie 馃槈

    OdpowiedzUsu艅
  4. Musz臋 wypr贸bowa膰 ten 偶el Hagi :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. A mi ten szampon fructis sprawdzi艂 si臋 bardzo dobrze. W zasadzie to dzi臋ki Tobie sobie o nim przypomnia艂am :)

    OdpowiedzUsu艅

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...