pi膮tek, 17 marca 2023

Kosmetyki ze sklepu DM - p艂atki pod oczy, maseczka i balsam do ust

Cze艣膰 Kochani 馃槂
Jak pewnie  wiecie, s艂ynna niemiecka sie膰 sklep贸w DM otworzy艂a si臋 r贸wnie偶 w Polsce. W Krakowie w艂a艣nie otworzy艂 si臋 drugi sklep, wi臋c moje wizyty w tej drogerii na pewno b臋d膮 cz臋stsze 馃槉 Ju偶 by艂am 4 razy 馃榿 i mam ca艂e pude艂ko kosmetyk贸w, a interesuj膮 mnie g艂贸wnie ich marki w艂asne. Dlatego przysz艂a mi do g艂owy nowa seria na blogu - b臋d臋 Wam opisywa膰 po 3 kosmetyki marek w艂asnych typu Balea, Alverde i inne. Dzisiaj bohaterami b臋d膮 3 produkty od Balea 馃挄.Zapraszam do poczytania 馃槉

Balea p艂atki pod oczy z Q10
P艂atk贸w pod oczy u偶ywa艂am rzadko, ale zarazi艂a mnie troch臋 nimi przyjaci贸艂ka Bogusia 馃榿 Widz膮c w DM pakiet 6x2 p艂atki, postanowi艂am spr贸bowa膰, zw艂aszcza 偶e zawieraj膮 koenzym Q10, kwasy omega i wit.E, a to daje nadziej臋 na lekkie odm艂odzenie, wyg艂adzenie.
Ka偶da para zapakowana jest w osobn膮 saszetk臋. Do tej pory u偶ywa艂am g艂贸wnie p艂atk贸w 偶elowych albo tkaninowych jak maski w p艂acie, a tutaj mamy....jakby po艂膮czenie - p艂atki s膮 naklejone na przezroczystym plastiku, wierzch p艂atk贸w to tkanina, sp贸d 偶elowy. 
Przyklejaj膮 si臋 do艣膰 mocno do sk贸ry, jak naklejka 馃榾 Nie s膮 mokre jak typowe 偶elowe p艂atki, ale 艣wietnie trzymaj膮 si臋 sk贸ry i daj膮 jakby lekki ch艂odek - ale nie ma si臋 czego ba膰, nie 艂zawi膮 od nich oczy, po prostu czu膰 takie od艣wie偶enie.
Po 20 minutach zdejmujemy p艂atki, jakie efekty?
Przez minutk臋 sk贸ra jest delikatnie lepka, ale zaraz wszystko znika i jest g艂adko艣膰, od艣wie偶enie. Nie czu膰 spektakularnego od偶ywienia w postaci nat艂uszczonej sk贸ry, ale sk贸ra jest mi臋kka, przyjemna,  mimo wszystko nak艂adam po nich krem. Og贸lnie s膮 w porz膮dku i dokupi艂am drug膮 sz贸stk臋 :)
Sk艂ad:

Balea maska w p艂acie z mlekiem kokosowym
Masek w p艂acie u偶ywa艂am mn贸stwo - zwykle staram si臋 kupowa膰 za ka偶dym razem nowe rodzaje. Powiem Wam 偶e zdecydowana wi臋kszo艣膰 jest dla mnie przeci臋tna, nie wyr贸偶niaj膮ca si臋 spektakularnymi efektami....Co艣 tam chwilowo od偶ywiaj膮, ale po wi臋kszo艣ci klei mi si臋 sk贸ra...Najbardziej lubi臋 maski L'Oreal Expert Wieku bo zanurzone s膮 w g臋stym mleczku i faktycznie po zdj臋ciu p艂atu buzia jest cudowna. A jak sprawdzi艂a si臋 maska Balea z mlekiem kokosowym?
R贸wnie cudownie co maski L'Oreal!馃槏  Zakocha艂am si臋 od pierwszego u偶ycia z kilku powod贸w. Zapach kokosa- ob艂臋dny! P艂at zanurzony w g臋stym mleczku? Tak! 馃槏 Komfort noszenia cudowny, a po zdj臋ciu p艂atu jest mega od偶ywiona, mi臋kka sk贸ra. Krem w kt贸rym maska jest zanurzona, jest bogaty, lekko nawet t艂usty, no co艣 cudownego. Idealna do na艂o偶enia przed snem, nie trzeba ju偶 potem nak艂ada膰 偶adnego kremu. Kupi艂am kilka na zapas i zamierzam u偶ywa膰 regularnie. 
Sk艂ad:

Balea tropikalny balsam do ust 
Bez balsamu do ust nie zasn臋 - tak przyzwyczai艂am sk贸r臋 ust, 偶e na nocnej szafce musi zawsze by膰 jaki艣 balsam. A tropiki zawsze mnie kusz膮 w kosmetykach, wi臋c z ch臋ci膮 si臋gn臋艂am po balsam Balea Tropical Vibes 馃挆
Balsam ma do艣膰 gruby sztyft, nietypowy jak na balsamy do ust. Ale bardzo wygodny, dobrze si臋 aplikuje. Zapach? S膮 tropiki! Mango chyba jest najbardziej wyczuwalne. Pachnie pi臋knie 馃挄
Konsystencja jest mase艂kowa, ale nie jaka艣 bardzo mi臋kka i topi膮ca si臋, taka w sam raz. Balsam daje przez moment lekkie uczucie ch艂odu, ale szybko znika. Od偶ywia r贸wnie偶 bardzo dobrze, moje usta przez czas u偶ywania (ostatnie p贸艂torej miesi膮ca) s膮 w 艣wietnej kondycji. Nie mam si臋 do czego przyczepi膰, to kolejny produkt z marki Balea kt贸ry dobrze si臋 u mnie sprawdzi艂.
Sk艂ad:

Dodam jeszcze 偶e w tej serii wpis贸w b臋d臋 Wam dawa膰 linki do zakupionych produkt贸w (pod warunkiem 偶e jeszcze s膮 w ich polskim sklepie). Ja mam te偶 aplikacj臋 DM, fajna sprawa, podobnie jak w rossmannowej mo偶emy dodawa膰 produkty do ulubionych i 艣ledzi膰 czy s膮 w promocji.
Linki do dzisiejszych bohater贸w:

Podoba si臋 Wam taka seria? Ju偶 testuj臋 kolejne produkty :)



6 komentarzy:

  1. Pami臋tam jaki kiedy艣 by艂 sza艂 na 偶ele Balea w blogosferze :D Tutaj najbardziej zainteresowa艂a mnie pomadka. Kocham mango :D i te偶 na szafce nocnej musz臋 mie膰 co艣 do ust.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Maska w p艂achcie z Balei bardzo mnie zainteresowala :) Pozdrawiam, zapraszam na nowy post do siebie!

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jak pisa艂am na ig u mnie jak balea to g艂贸wnie 偶ele, ostatnio nadrobi艂am sobie zapachy, kt贸rych nie mia艂am, ale by艂y to tylko 2 偶ele :D Szkoda, 偶e w Pl jest taki ubogi wyb贸r i najlepszych nie ma :D P艂achty mia艂am i z tego co pami臋tam ich jako艣 by艂a r贸偶na, najlepiej wspominam aqua - w Pl chyba jest dost臋pna. Te p艂atki brzmi膮 fajnie, takie opakowania po kilka szt mog艂abym kupowa膰, na pojedyncze szkoda mi kasy :P Pomadek chyba nie mia艂am, ale z tej serii zapachowej mia艂am 偶el i by艂 do艣膰 s艂odki z tego co pami臋tam.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Fajne kosmetyki mnie oczywi艣cie najbardziej ciekawi膮 p艂atki :D

    OdpowiedzUsu艅
  5. Poniewa偶 znam te produkty, to moge powiedzie膰, 偶e najbardziej podoba mi sie maseczka w p艂achcie

    OdpowiedzUsu艅

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...