wtorek, 22 sierpnia 2023

Dermacol Aroma Ritual - bardzo fajne, a prawie nieznane 偶ele pod prysznic :)


Hejka 馃毧
Znacie mark臋 Dermacol? Je艣li Wasza odpowied藕 brzmi "tak", podejrzewam 偶e kojarzycie przede wszystkim ich kultowe podk艂ady do twarzy kt贸re maj膮 chyba najmocniejsze krycie jakie tylko mo偶e by膰 馃榾Ja po Dermacolu mia艂am "szpachl臋" wi臋c nie wspominam mile, ale 偶ele pod prysznic....ju偶 owszem 馃槉 Znalaz艂am je przypadkiem w sklepie internetowym Notino i tak mnie zauroczy艂y wizualnie, 偶e od razu wzi臋艂am 7 sztuk 馃榿 By艂o to kilka miesi臋cy temu i w u偶ywaniu zosta艂y mi jeszcze 3, ale przetestowane s膮 wszystkie 馃挋 Chod藕cie poczyta膰 jak pachn膮 i jakie og贸lnie mam wra偶enia 馃槉


呕ele Dermacol mieszcz膮 si臋 w tubie o pojemno艣ci 250 ml. Wygodnie otwieranie, mi臋kka tuba, wyciskanie 艂atwe i nie trzeba wiele si艂y 馃榾 Opakowania bardzo kusz膮, s膮 kolorowe, pi臋kne. Jak wida膰, skusi艂am si臋 na 7 a jakie艣 drugie tyle zapach贸w jest jeszcze w ofercie 馃槉 Nie mam zastrze偶e艅 do konsystencji - 偶elowa, 艣rednio g臋sta, w sam raz. Ani do w艂a艣ciwo艣ci piel臋gnacyjnych - doskonale oczyszcza, 艣wietnie si臋 pieni, nie zauwa偶y艂am wysuszenia sk贸ry (a jestem typem kt贸ry nie u偶ywa balsam贸w do cia艂a prawie wcale). Przejd藕my wi臋c do chyba najwa偶niejszego, opis贸w zapach贸w 馃槉

 Coffee Shot 
No to zaczynamy wpis porann膮 kaw膮 馃嵉 Zapach 偶elu Coffee Shot jest idealny je艣li bierzecie prysznic zaraz po wstaniu z 艂贸偶ka. Dodaje energii, pobudza i pachnie realistycznie mocn膮, gorzk膮 kaw膮. 艢wietny! A wieczorem otula, relaksuje, ja go lubi艂am  ch艂odne dni.

 Brazilian Coconut 
 
Tutaj mamy ma艂o s艂odki kokosik, bardziej "surowy" jak prawdziwe wn臋trze kokosa lub wi贸rki kokosowe. Je艣li kto艣 si臋 spodziewa co艣 w stylu Raffaello, to nie to, tutaj nie ma s艂odko艣ci,  jest ch艂odny, zimny kokos, na pocz膮tku mia艂am lekki niedosyt, ale potem polubi艂am 馃挋


 Apricot & Melon 
Teraz b臋d膮 dwa 偶ele kt贸re ciut mnie zawiod艂y. Jak kocham morele i brzoskwinie w kosmetykach, tak tutaj i w nast臋pnym 偶elu poczu艂am mo偶e nie zaw贸d, ale niedosyt. Morela z melonem by艂a taka rozwodniona, nijaka...Bardziej melonowa chyba, ale te偶 tak jako艣 nie do ko艅ca...Nawet nie potrafi臋 za bardzo go opisa膰, ot nijaki i nie zapadaj膮cy w pami臋膰 w臋chow膮 馃槉

 White Peach 

Tutaj ta brzoskwinka by艂a taka bardziej pudrowo-perfumowa ni偶 soczy艣cie owocowa. Troszk臋 jak perfumy z nut膮 brzoskwini, jakby mi pi偶mem lekko zalatywa艂o...Troszk臋 dusz膮cy a tak by艂am nastawiona  na soczyst膮, owocow膮 brzoskwini臋. Ale bez tragedii! Tylko ciut inny od moich wyobra藕e艅 馃槉

 Macadamia Truffle 
Och co to by艂o za cudo!馃挍 Must have dla wielbicielek s艂odko艣ci i nut gourmand. Pachnie jak cukierki truflowe w czekoladzie, kojarzycie? Apetyczne cude艅ko i a偶 mi smutno by艂o jak si臋 sko艅czy艂 馃榾 Zdecydowanie 偶el do powt贸rnego kupienia i m贸j ulubieniec z ca艂ej si贸demki馃挍

 Hawaiian Pineapple 
Ten 偶el otwiera艂am jako ostatni i ci膮gle jest w mojej 艂azience 馃槉 Tutaj faktycznie czu膰 dobrze ananasa - nie mog臋 si臋 zdecydowa膰 czy 艣wie偶y owoc po przekrojeniu, czy jednak troch臋 jak ananasy z puszki - troch臋 si臋 sk艂aniam ku temu drugiemu, tyle 偶e nie jest ulepnie s艂odki. Fajny delikatnie os艂odzony ananas, przyjemny, nie bardzo intensywny, ale zapach wyczuwalny.

 Black Cherry 
 
I ostatni 偶el. Black Cherry to 艂adna czere艣nia z jakby nutk膮....migda艂贸w? Chocia偶 nie, to nutka pestek wi艣ni 馃崚 Fajny, dosy膰 realistyczny i nie chemiczny zapach, dla mnie jednak mimo owoc贸w, bardziej na ch艂odne dni. Nie jest s艂odki, bardziej owocowo-aromatyczny, lubili艣my si臋 馃槉

Czy 偶ele Dermacol uwa偶am za warte uwagi? Tak! Pi臋knie si臋 prezentuj膮 i pachn膮, s膮 wydajne, ich cena na Notino gdzie je kupi艂am, to obecnie mi臋dzy 13,10 a 13,70 z艂. Ja kupi艂am taniej z kodem promocyjnym (teraz te偶 widz臋 偶e taki jest) 馃挄 Mnie jeszcze kusi zielona herbata z opuncj膮, makaroniki migda艂owe (ich wtedy nie by艂o!), granat, czekolada z pomara艅cz膮.

Co my艣licie? Kusz膮ce czy raczej nie? 馃槂

5 komentarzy:

  1. S艂ysza艂am o nich z blog贸w, sam nie mia艂am, bo i nie widzia艂am stacjonarnie (online robi臋 zakupy od 艣wi臋ta - dos艂ownie). W sumie szkoda, bo ch臋tnie bym przetestowa艂a. Najbardziej ciekawi艂 mnie melon, ale Tw贸j opis nieco ostudzi艂 m贸j zapa艂 :D A kocham melonowe i arbuzowe nuty!

    OdpowiedzUsu艅
  2. pierwszy raz widz臋 te produkty, ale bardzo mnie zach臋caj膮 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Dzi臋ki Tobie mia艂am okazj臋 pozna膰 Apricot & Melon i faktycznie zapachem nie powala艂

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wieki nie u偶ywa艂am kosmetyk贸w tej marki.. A pami臋tam, 偶e kiedy艣 na wakacjach w Czechach zaopatrzy艂am si臋 w kilka kosmetyk贸w do cia艂a Dermacolu :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Kilka tygodni temu zam贸wi艂am na Notino krem pod prysznic Dermacol o zapachu frezji- jakie to jest cudoo! <3 polecam z ca艂ego serca!

    OdpowiedzUsu艅

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...