środa, 28 września 2011

Lakier Essence 43 "Beznyna" :)

  Hej :) Dzisiaj nareszcie zrobiłam fotkę lakieru do paznokci z Essence nr.43 "where is the party?" potocznie zwanego "benzyną",pewnie ze względu na tęczowy kolor podobny po wylaniu benzyny :) 


Robiłam już jego zdjęcia na swoim blogu,tyle że był pokryty nabłyszczającym lakierem z drobinkami,dziewczyny chciały zobaczyć sam ten lakier,więc zrobiłam dzisiaj manicure :) Na paznokciach mam dwie warstwy-jedna mogłaby w sumie wystarczyć,ale troszeńkę prześwituje,więc dałam dwie:)Lakier wraz z ruchem dłoni mieni się na zielono-fioletowo,przeważa fiolet,bardzo ciekawy efekt:) z tego co widzę na obrazku,Essence ma jeszcze dwa takie lakiery,47 i 52 ale żadnego do tej pory w sklepie nie spotkałam,a szkoda,bo wydają mi się ciekawsze...Polecam ten lakier bo jest ciekawy,podoba się Wam? znacie jakieś inne ultrafioletowe,lub mieniące się różnymi kolorami lakiery?


4 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor, przypomina mi lakier z Catrice 490 Iron Mermaiden

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam benzynę z Catrice - świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie mam swojej 'benzyny' :D Ale koniecznie muszę się w jakąś zaopatrzyć, bo efekt jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie,sprawdziłam ten Catrice w necie i jest bardzo podobny,tylko wydaje się jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...