piątek, 8 marca 2013

Dzień Kobiet+Ranking Przystojniaków i Pięknych Kobiet :)

Witajcie serdecznie :) Dziś nasz dzień i z tego co zauważyłam,najczęściej zamiast życzenia składać nam mężczyźni,częściej składamy sobie same wzajemnie :D

Życzę Wam drogie blogerki i kosmetykomaniaczki abyście nie traciły swoich pasji,były piękne,pewne siebie i nie zniechęcając się przeciwnościami dążyły do wyznaczonych przez siebie celów :)

 Ponad rok temu robiłam na blogu 'osobisty ranking przystojniaków',o TUTAJ  :)  Alinka przypomniała mi o tym u siebie na blogu o TU więc postanowiłam ponownie dodać kilka fajnych facetów,którzy mi się w tym roku spodobali :)
 Od kilku miesięcy oszalałam na punkcie tego pana poniżej-zobaczyłam jego nieziemskie oczy w filmie "jestem Bogiem" i przepadłam :D potem obejrzałam go jeszcze m.in w "Kac Vegas" obu częściach,teraz czeka na mnie oscarowy film "Poradnik pozytywnego myślenia".
Uwielbiam z nim oglądać wywiady na Youtube,jest zawsze roześmiany,uroczy,taki lekko nieśmiały ^^
A kto to? to Bradley Cooper :)



W tym chłopaku poniżej podkochuję się od dłuższego czasu-plusy za boskie spojrzenie i diaboliczny uśmiech-kierowca Formuły 1 Fernando Alonso :)


Rafała Brzozowskiego-piosenkarza i byłego zapaśnika,poznałam w programie "The Voice of Poland"-czarujący uśmiech,piękny ciepły głos,silna sylwetka-można się zauroczyć :D


Mam tych typów więcej,ale nie będę zanudzać,zwłaszcza że jeszcze mam Wam do pokazania-z racji kobiecego święta-3 piękne kobiety,moje ideały urody :) Pierwsza od zawsze ulubiona,bogini piękna,aktorka Monica Bellucci-zmysłowa brunetka,kobieta po 40 nie traci nic ze swojego piękna i seksapilu,uwielbiam ją :)


 Piosenkarka z zespołu Girls Aloud,Cheryl Cole,cudna,dziewczęca,seksowna,nie mogę od niej oderwać wzroku gdy widzę ją w TV :) i te dołeczki w policzkach <3



A jeśli chodzi o blondynki...nie przepadam :D ale jest jedna która mi się podoba-seksowna i diaboliczna Rebeca Romijn,pamiętam że w którymś filmie bardzo seksownie robiła striptiz,coś niesamowitego ^^


No i dziś na tyle :) Może Was zachęcę do swoich rankingów? chętnie poznam Wasze typy urody obu płci :)

Pozdrawiam i buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Babki też mogłyby się w moim rankingu znaleść, ale z facetów tylko Bradley :D bardzo go polubiłam od czasów serialu "agentka o 100 twarzach", a "poradnik..." z nim polecam, fajny film no i ON :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cheryl jest piękna- ja do listy pięknych dołożyłabym Kim Kardashian, Beyonce , Rihannę, Maite Perroni a blondynkę Anahi z zagranicznych a z polskich : Ewę Farnę, Patty, Małgosię Sochę :)

    z panów hmmm Zbigniew Bartman i Piotr Nowakowski :D ;) siatkarze ;)

    Wszystkiego najpiękniejszego :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Z facetów Bradley a z pań oczywiście Monica

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...