piątek, 24 kwietnia 2015

Kąpiel koralowo-granatowa od Kneipp

Ciao,już weekend :D
Dzisiaj po raz kolejny produkt do kąpieli testuje moja przyjaciółka-tak jak Wam pisałam przy kuli do kąpieli,nie posiadam od miesiąca wanny,a chciałam opisać oba produkty które dostałam na spotkaniu blogerek :)


Soczyście owocowa saszetka zawiera kryształki do kąpieli niemieckiej firmy Kneipp.
Zawiera ekstrakt z owocu granatu oraz naturalne olejki eteryczne :) Dlatego napisałam że kąpiel granatowa-owoc granatu :) a czemu koralowa? spójrzcie na kolor granulek :)


 prezentują się uroczo :) podobno woda też zabarwiona jest na koralowo :) w kąpieli nie ma piany,ale na początku robi się taka biała powłoczka na wodzie,która znika jak się wejdzie do wanny :) zapach? bardzo rześki,pobudzający,soczysty :) Koleżance się bardzo podobał,mówiła że kąpiel dodała jej sporo energii i nie chciało się jej wieczorem spać,co podobno wykorzystał jej mąż sasasa :D
 Gdzie można nabyć takie sole do kąpieli? a np.w Hebe i Rossmannie-w tym drugim z tego co widzę,koszt saszetki to 5.49 zł :) Pozostałe zapachy to melisa,mak i lawenda :)
Buziaczki i do jutra-jutro paznokciowo z Golden Rose :)

13 komentarzy:

  1. miałęm z tej firmy perełki nie były łe ale też cudów nie zdziałały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy mógłyby być zapaszek, lubię takie rześkie zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz słyszę :) bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z granatem chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja soli w saszetkach używam do moczenia stóp, bo też nie mam wanny ;)
    Chętnie bym taką wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie cudeńka do kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie żałuj, że nie masz wanny :P Ja bym pewnie w takim wypadku spróbowała je zużyć w miseczce mocząc stopy :) Na szczęście mam wannę, więc przygotuję sobie taką kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawią mnie te produkty odkąd zobaczyłam je sklepach. Na pewno się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I Hebe i Rossmanna mam blisko, wiec jak najbardziej - dla mnie bomba! :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...