środa, 30 marca 2016

Gliss Kur Oil Nutritive maska do włosów :)

Ciao Kochane :)
Opowiem w kilku słowach dzisiaj o masce do włosów Gliss Kur :)


Maski te dostałyśmy z dziewczynami na jesiennej konferencji Meet Beauty.
Maska Gliss Kur z płynną keratyną do włosów długich o rozdwajających się końcach mieści się w dużym i mega błyszczącym słoiczku,które jak dla mnie jest trochę kiczowate,ale w łazience go jakoś bardzo w kącie nie widać :D

A co zawiera? Poza keratyną,8 cennych olejków-a jakich,to mówi skład-niestety nie wszystkie potrafię rozszyfrować,arganowy,makadamia,migdałowy i z róży na pewno są :)
  Sama maska jest naprawdę fajna :) Wygląda jak budyń waniliowy,pachnie cudownie słodko,jest gęsta :) Niewielka ilość wystarczy aby pokryć zwilżone,umyte włosy-nie wolno przesadzać z ilością bo będzie obciążać :) Nakładamy ją na 3 minuty i spłukujemy.
 Włosy się po niej bardzo dobrze rozczesują,są gładkie,śliskie,zdrowe.Nie rozdwajały mi się włosy-szczerze przyznam,ale chyba ta maska dobrze nawilżyła mi włosy,bo teraz sobie zdaję sprawę że nie miałam w tym roku problemów z elektryzowaniem się :)
Moim zdaniem to dobra maska :) Fakt że nie przebije mojej ukochanej z Nivea,ale jej żadna nie przebije :) Uważam mimo to,że złota maska Gliss Kur to będzie dobry zakup jeśli chcecie odżywić i naprawić zmęczone po zimie włosy.Ja polecam! :)
Od jakiegoś czasu wróciłam do odżywki Nivea,która pojawiła się w drogeriach w innym opakowaniu i składzie...czy jestem zadowolona,dowiecie się za jakiś czas :)
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Nie testowałam nigdy tej maski.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ją, dosyć mocno obciąża

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ja mam i poki co nie obciaza mi wlosow . wiec polubilysmy sie z nia ale nie mozna przesadzac z iloscia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu. Ale ma fajną konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to zaskoczenie :) Jakoś wydawało mi się, że to słaby kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda zachęcająco, ja właśnie szukam czegoś dobrego na włosy, muszę to wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie ta maska totalnie się nie sprawdziła :< włosy były sztywne i matowe

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te maskę pachnie obłędnie, cudownie kremowa, na moich suchych włosach sprawdziła się idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze na nią patrze w sklepie, ale kiedy mam już pełen koszyk i wyobrażam sobie tę sumę jaka wyjdzie, rezygnuję z niej :( chyba w końcu będę musiała odżałować i wypróbować, bo wszelkie maski bardzo lubię :)a jeszcze zachęciłaś tym postem....:)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie bardzo dobrze się sprawdziła. używałam jej zimą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gliss Kur kiedys mialam, podobaja mi sie ich kosmetyki ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...