poniedziałek, 20 czerwca 2016

Herome Extra Strong odżywka do paznokci

Cześć i czołem Kochani :)
Dziś kilka słów o mocnej odżywce do paznokci-moja kuracja 14-dniowa się zakończyła i mogę napisać czy jest poprawa :)

O jakim produkcie mowa? Jest to odżywka,utwardzacz paznokci Herome Extra Strong.Dzięki uprzejmości sklepu Bodyland.pl mogłam zrobić sobie kurację a akurat "szczęśliwym" trafem miałam paznokcie w kiepskim stanie...
 Zawsze bałam się trochę odżywek z formaldehydem-słyszałam różne opinie-jednym pomaga wręcz doprowadzając do cudów,innym szkodzi robiąc pofalowaną płytkę :) ale odżywka Herome ma go w dopuszczalnej ilości,więc zaufałam :)
 Jak ją stosujemy? Musimy sobie odpuścić lakier do paznokci na 14 dni-czyli u mnie pierwsza taka długa przerwa od kilku lat :D W pierwszy dzień nakładamy na paznokcie jedną warstwę,na drugi dzień dokładamy drugą.Na trzeci zmywamy i nakładamy jedną warstwę,kolejny dzień drugą i tak na zmianę aż minie 14 dni :)
 Odżywka ma mleczny kolor,jest dosyć rzadka ale super się rozprowadza i szybko wysycha.Nie miałam z tym problemu że muszę ją co dwa dni zmywać i codziennie nakładać :)
 Teraz najważniejsze-czy pomogła? Śmiem napisać że TAK :) Co prawda dopiero pod koniec kuracji to zauważyłam,bo w 5 dniu paznokcie się nadal łamały.Od zimy mam jakiś problem z paznokciami-są kruche,rozdwajają się na potęgę i co dziwne w moim przypadku,w ogóle prawie nie rosną-zawsze rosły mega szybko,a teraz zapuścić nie mogę...Odżywka mi pomogła jeśli chodzi o rozdwajanie i łamanie-zrobiły się naprawdę mocniejsze.Dziś w pracy walnęłam łapą niechcący o blat (bo ja taka energiczna jestem :D ) i byłam pewna że po paznokciach,a tu całe,wow :D Są bardzo twarde,o rozdwojonych płatach nie ma śladu.
Jestem mile zaskoczona i będę jej używać regularnie dla podtrzymania efektu.Można ją stosować maksymalnie raz w tygodniu,pod lakier,więc będę tak robić.Pojemność odżywki to 10 ml ,jeszcze nawet 1/3 buteleczki nie zużyłam,więc wystarczy na długo :)
Osobiście mogę polecić odżywkę Herome.Cieszę się ze coś wreszcie wzmocniło moje paznokcie-myślę że teraz jak się nie łamią,to szybciej urosną :)
Jeśli jesteście nią zainteresowane,możecie ją kupić m.in.w sklepie Bodyland TUTAJ

Strona Herome na FB:
https://www.facebook.com/heromepolska/?fref=ts
i Bodyland na FB:
https://www.facebook.com/Bodylandpl/?fref=ts

15 komentarzy:

  1. Nie znałam jej wcześniej, ale ja u siebie stosuje jedynie Eveline, każda zmiana na inną odżywkę skutkuje u mnie połamanymi paznokciami :(

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o niej sporo dobrego, ale jak na razie chyba mi nie potrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się taka odżywka, bo paznokcie mam w opłakanym stanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ja jestem wierna Eveline już kilka lat

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że się sprawdziła. Ja lubię ta z Eveline 8 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam jej, ale działanie ma zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tej odżywki i jest dobrze. :)
    Zapraszam do mnie: https://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna jest ta odżywka, mam ją i po miesiącu przerwy znów do niej wracam, paznokcie już mi się nie łamią tak jak wcześniej, są mocniejsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Doprowadził moje paznokcie do idealnego stanu, zrobił to czego żadna inna odżywka nie potrafiła. Z krótkich, rozdwajających i cienkich paznokci w ciągu miesiąca uzyskałam długie, twarde i piękne pazurki.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Obiecuję że zajrzę do Ciebie! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...