środa, 1 czerwca 2016

Szampon energizujący Insight Daily Use :)

Cześć Kochani :) 
Dziś pokażę Wam i opowiem o naturalnym szamponie,który mam ze sklepu fryzjerskiego kupowanietanie.pl :)

Zawsze mnie ciągnęło do sklepów fryzjerskich,te kosmetyki inne niż w sklepach,bardziej profesjonalne :) Dlatego też ucieszyłam się gdy mogłam wypróbować dużą butlę szamponu z nowej naturalnej serii Insight :)
Insight Daily Use to szampon  energetyzujący,głęboko oczyszczający,dodający włosom blasku bez obciążania.Jest antyseptyczny,zapobiega zakażeniom skóry głowy.Zawiera organiczne ekstrakty z cytryny,masła z moreli,oleju słonecznikowego i oleju z kiełków kukurydzy.Pomyślałam że będzie idealny dla mnie,bo mam duże problemy ze skórą głowy i większość szamponów dostępnych w sklepach po dłuższym używaniu powoduje u mnie swędzenie,łupież,duże przetłuszczanie.
 Duża bo aż 1 litrowa butla szamponu którą posiadam,ma wygodną pompkę która aplikuje sporą porcję przezroczystego,pięknie pachnącego świeżością szamponu. Wspaniale się pieni,fajnie oczyszcza głowę,włosy są po nim piękne,gładkie,mają połysk.Ja mam gęste i ciężkie włosy i ten szampon niezbyt nadaje im puszystość,ale mimo to wyglądają ładnie i zdrowo.
 Niestety jak to w przypadku mojej okropnej głowy,stało się to co zawsze-po jakimś czasie skóra głowy zaczynała swędzieć...nie jest to wada szamponu,jest to wada mojej skóry głowy,której tylko Head&Houlders daje radę na dłuższą metę...Szamponu ze mną używali jednocześnie tata,brat i oni wcale nie narzekają! są zadowoleni i cieszą się że butla starczy im na długo.
Ja ten szampon uważam za całkiem całkiem,naprawdę ładnie włosy po nim wyglądały,pachniały,tylko ja mam taką problematyczną skórę że muszę używać mocnych przeciwłupieżowców. Wielbcielkom naturalnych szamponów na pewno się spodoba,bo nie zawiera SLS, SLES, parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych oraz olejów mineralnych.
Ten szampon,oraz wiele innych fajnych kosmetyków,akcesoriów fryzjerskich można kupić TUTAJ.
Szampon 1000 ml kosztuje 39 zł,a 500 ml 26 zł.

9 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie, lubię szampony z takim składem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam skórę głowy, która stroi fochy i zastanawiałam się nad tym szamponem. Dzięki, teraz chyba się nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam już drugą butlę i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki 'fryzjerskie' też mnie zawsze kusiły, jednak nie szampony a odżywki i maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam problemy ze swędzącą skórą głowy, super, że mężczyźni są zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego szamponu, ale znam ten problem ze skórą głowy. Właśnie sama zwalczam niedobitki po zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ten szampon mam z organicznewlosy.pl i wiem, ze oni maja ten linie przeciwupiezowa anti dandruff, może ona by Ci pomogla zamiast tej do codziennej pielegnacji? :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...