czwartek, 22 grudnia 2016

Regenerum-regeneracyjne serum do twarzy

I już mamy kalendarzową zimę,buu....a mi się tak tęskni do wiosny :D
Zanim to jednak nastąpi,musimy uzbroić się w cierpliwość,a nasze ciałko chronić by na wiosnę wyglądało pięknie :) Pomoże nam w tym nowość - Regenerum regeneracyjne serum do twarzy :)

Kto nie zna Regenerum? Chyba znają wszyscy,choćby ze słyszenia :) Mają w swojej ofercie produkty do całego ciała-jest znane i lubiane serum do rzęs,do ust,dłoni,do paznokci,pięt,do ciała i nawet do włosów :) Nie będę kłamać że wszystkie miałam,lubiłam itp-znałam tylko ze słyszenia,z reklam w TV :)
Niedawno usłyszałam,że serum do twarzy działa po pierwszym użyciu-taaa....pomyślałam :D Wszystko działa od razu,jaaasne...Najpierw jednak popatrzcie na obietnice producenta:
Bardzo rzadko mam problemy ze skórą twarzy-mam cerę tłustą więc ogólnie praktycznie nie jest przesuszona,podrażniona...ostatnio jednak nagle nie wiem co jej się stało-coś mnie albo uczuliło,albo spanie przy kaloryferze dało się we znaki :) Od kilku dni miałam lekko zaczerwienioną,napiętą twarz,uczucie identyczne jak po mocnym opalaniu na słońcu-nawet mnie lekko piekła po umyciu! Trochę byłam wystraszona,bo krem który wtedy używałam,nie specjalnie ją ukoił...i przypomniałam sobie o Regenerum :)
Możecie mi wierzyć albo nie...pomogło po pierwszym użyciu :D Naprawdę! Normalnie jak kompres na twarz-ulga od momentu rozprowadzenia :) Krem jest dosyć gęsty,trzeba go dosyć sporo nałożyć,bo jak damy za mało,będzie się tępo przesuwał po skórze.Na zdjęciu poniżej jest jeden klik pompki,ja daję trzy :)
Wbrew tej gęstości,krem wchłania się praktycznie do całkowitego matu i nie czuć go na twarzy,tak więc żadnej tłustości,lepkości,tylko bardzo gładka twarz.Jednocześnie buzia jest nawilżona,odżywiona :) Bardzo mile mnie zaskoczył ten krem! Średnio wierzyłam w obietnice że regeneruje i matuje jednocześnie-spełniło się! Stosuję go na noc,ale w mroźniejsze dni nałożyłam go kilka razy również pod makijaż i podkład rozprowadziłam bez problemu,nie zrolował się,nie świeciłam się w ciągu dnia mocniej niż zwykle.
To co również bardzo w nim lubię,to opakowanie-tuba z pompką to genialne rozwiązanie! Przeważnie kremy z pompką są szklane,ciężkie,a tutaj lekka tuba i czysta,higieniczna aplikacja.
Zapach kremu również jest dosyć miły-taki lekko ziołowy.
Nie używam go długo,bo dopiero dwa tygodnie,i jeśli nic mi się gębusia nie popsuje (a raczej się nie zapowiada) zdecydowanie zaliczę go do ulubieńców roku :)
Skład:
Znacie to serum? Jest nowością którą naprawdę warto wypróbować na własnej skórze!
A na stronie producenta KLIK inne produkty z rodziny Regenerum :) Bardzo mnie interesuje serum do ciała,jest w sprayu-a dokładnie ma postać lekkiej pianki,czuję że się pokochamy :)

12 komentarzy:

  1. Nie wiedziałem ,że ta marka ma coś do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łukasz,bo to nowość :) Jestem mile zaskoczona,bo ciężko mojej gębusi dogodzić :)

      Usuń
  2. Z regenerum miałam jedynie serum do rzęs, którego nie użyłam ani razu, bo sprzedali mi przeterminowane ;( To brzmi idealnie dla mojej przesuszonej mordki, ostatnio nic jej nie pomaga ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam kosmetyki tej marki, ale przyznam się, że nie wiedziałam o istnieniu serum :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale to świetnie że tak dobrze na Ciebie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nic jeszcze nie miałam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba znam je tylko z reklamy TV. Ja się bardzo polubiłam ostatnio z serum Alterry z Granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to skoro takie cudo, to trzeba się temu bliżej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Regenerum slyszalam same dobre opinie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja skora akurat ma skłonność do przesuszeń. Nie miałam chyba jeszcze niczego z regenerum

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt. Nie miałam okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli rzeczywiście tak działa to u mnie by się aktualnie bardzo sprawdził....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Obiecuję że zajrzę do Ciebie! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...