sobota, 6 maja 2017

Nowości u Turkusoowej :)

Znowu wolne 💗
Fajnie po majowym weekendzie iść na chwilkę do pracy i znowu  laba 💃Odpoczynku nigdy za wiele 😄
Nazbierało mi się trochę kosmetyków,część kupiona już jakiś czas temu i w trakcie używania,ale pokażę Wam je razem z nowościami i prezentami 💅💄

Popatrzcie na te skarby 😍 Kolorowe buteleczki z lewej to makowy balsam do ciała i egzotyczny żel pod prysznic-zakupione w Hebe,urocze,można stawiać jedną na drugiej 💚
Obok nich w niebieskiej butelce to mój debiut w sklepie Bath and Body Works i cudowna mgiełka do ciała-niedługo o niej napiszę 😍 Płyn micelarny Tołpa to mój ulubieniec,kupiłam kolejną butelkę w Hebe,w tym samym sklepie keratynową maskę do włosów Kallos,jestem jej ciekawa 😊
Drobiazgi do makijażu to zielony eyeliner Golden Rose,szminka malinowa Avon oraz złoty rozświetlacz Lovely 💥 A na dole zdjęcia dwa kokoski od Palmers-balsam do ust i kuracja do włosów 💇
     💝
Na fotce poniżej są prezenty od moich warszawskich przyjaciółek -ilekroć się spotykamy,wymieniamy się kosmetykami 💕 Dostałam cudownie pachnący miodem balsam do ciała,waniliowo-kokosowy żel pod prysznic i waniliowo-przyprawowy balsam z Avonu-Boguś dziękuję
Od Ani dostałam między innymi krem pod oczy Avene-jest super,treściwy,gęsty,kojący 😊 A od drugiej Ani z bloga Cosmesfera pośród innych rzeczy wyróżniam perfumki od Oriflame-idealne na cieplejsze dni,dziękuję dziewczynki
       
Fotka poniżej przedstawia prezenty ze współpracy-jedynie pierwszy z lewej turecki balsam do stóp Iva Natura dostałyśmy na spotkaniu blogerek 💕Wyjęłam go teraz dopiero do spróbowania,idzie wiosna,zaraz sandałki,trzeba zadbać o stópki 🐾 
Dwie buteleczki to bardzo fajna firma Bionigree,próbowałam już serum i uroczy młody pan Marcin wysłał mi jeszcze szampon i odżywkę-pierwszy raz mamy za sobą (z szamponem i odżywką oczywiście 😂 ).
Witaminki Merz Special biorę regularnie od półtorej miesiąca,jestem w połowie kuracji,więc za jakiś czas napiszę ponownie czy warto kupować takie suplementy 💊💉
Ostatni produkt to serum do rzęs i brwi Regenerum-zaczęłam tydzień temu go używać,więc potrzeba cierpliwości na jego efekty 👀
I tyle nowości 💖 Wpadło Wam coś w oko? Czekacie na którąś recenzję? 😊
Mnie najbardziej ciekawią i polubiłam od pierwszego wejrzenia produkty poniżej:
Szampon oczyszczający Bionigree,kuracja proteinowa do włosów Palmers (jak pachnie! Boże 😍),mgiełka BBW Tutti Dolci,miodowy balsam Garnier,makowy balsam z Hebe oraz najmodniejszy kolor w sezonie zielony eyeliner 👀

23 komentarze:

  1. Makowy balsam? O jeżu, chcęęęęę :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę spora gromadka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę dużo ciekawych nowości

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego balsamu Garniera :) Dużo nowości Ci przybyło, życzę miłego testowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tego makowego balsamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem produktów z Hebe i Bionigree. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten żel Balea, cudnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo fajnych kosmetyków :) Szampon i odżywkę Bionigree mam, jeszcze mam też serum, ale jakoś póki co szału nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości Śliczna, kiedyś robiłam sobie kurację Merz Special . mam i lubię serum z Bionigree. Bardzo ciekawi mnie ich szampon.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku... wszystko bym brała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności <3 A ten złoty rozświetlacz z Lovely ostatnio znów zawojował moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości, tego balsamu od Bogusi nie mogę się doczekać haha ;)) Widzę, że w R nie poszalałaś tak jak ja....mnie ciekawi pielęgnacja i nowe zapachy ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, kolorowe buteleczki z Hebe kuszą niesamowicie :) ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Merz Spezial używałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Merz Special brałam i byłam naprawdę zadowolona z efektów jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ubóstwiam waniliowo-kokosowy żel Balea :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Odwiedzę Cię na Twoim blogu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...