poniedziałek, 8 maja 2017

Zbiór moich eyelinerów :)

Hej hej Kochani
Dziś chcę pokazać Wam zbiór moich eyelinerów-jest ich 9 sztuk,czarny jest 10 ale jego nie trzeba chyba pokazywać 😄 O dwóch oczywiście zapomniałam i dodałam zdjęcia na końcu 👀
Najczęściej używam eyelinera czarnego i brązowego,jednak wraz z nadejściem ciepłych dni,częściej sięgam po kolory i staram się je dobierać do ubrań 👗 Tak więc w swoich obecnych zbiorach posiadam poza czernią i brązem również zielenie,morski turkus,fiolety,granaty,szary 👀
 Przyjrzyjmy się im z bliska 😊 Od lewej za koleją:
1.Golden Rose Metallic 06 - ładny metaliczny miedziany brąz
2.Golden Rose Metallic 19 - metaliczna zieleń,uwielbiam go
3.Lovely Matte niebieski (bez nazwy odcienia i numeru) - na początku wygląda na granat,wraz z wysychaniem robi się coraz jaśniejszy aż do jasnego szafiru
4.My Secret Burgundy Brown 15 - bardzo liczyłam na ciepły burgund,w kierunku bordo,a tu po prostu zimny fiolet...
5.My Secret Sea Green 14 - uwielbiam,ciemny turkus w stronę morskiego
6.Avon Color Trend Blue Jeans - również lubię,metaliczny spłowiały granat
7.Eveline Celebrities (bez nazwy i numeru,była tylko fioletowa papierowa przywieszka) - fajny odcień fioletu choć u mnie stosowany najrzadziej 😊
 Tak jak widzicie poniżej,moje eyelinery mają różne wykończenia 😊 Avon i Golden Rose są metaliczne,a My Secret,Lovely i Eveline matowe 😊
 Wszystkimi dobrze się operuje,mają cieniutkie pędzelki,jedynie te z My Secret trochę grubsze i jakieś mało szpiczaste na końcach,przez co trudniej jest zrobić cieniutkie zakończenie kreski 😉
Poniżej 4 kolory już w pełnym makijażu:
Od góry granat z Avonu,brąz z Golden Rose,fiolet z Eveline i zieleń z Golden Rose 😊
                      
Tak jak pisałam,zapomniałam dodać dwa eyelinery 😊 Są to:
Lovely Matte szary - średni odcień szarości
Golden Rose Precision Eyeliner Green - piękna ciemna chłodna zieleń w pisaku.
 oba są matowe i oba bardzo,bardzo lubię 😍
Tak wyglądają na gołej powiece:
a tak z makijażem:
Eyelinery są trwałe,nie rozmazują się,jedynie te matowe jak nałożę za grubo,mogą się kruszyć,ale to zdarzyło mi się tylko raz (z burgundowym My Secret).Na zdjęciu poniżej przetarłam rękę płynem micelarnym i najbardziej trwały okazał się granatowy z Avonu 😊

Jak widzicie,nie takie straszne kolorowe eyelinery jak się wydaje 👀 Na dłoni kolory są mocne,ale w makijażu jako kreska dodają tylko lekkiego fajnego akcentu,nie przerysowanego 👀 Myślę że czasem warto dodać takiej kolorowej nutki makijażowi,co sądzicie? 😊
Robicie kolorowe kreski? Spodobał się Wam któryś odcień? 💝

15 komentarzy:

  1. Znam tylko jeden liner z Twojej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tu u Ciebie kolorowo <3 Miałam w dłoni ten fioletowy z Eveline, szkoda, że nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten z Eveline i bardzo go lubię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! jestem za :)
    lubie kolorowe eyelinery :) mam metaliczne z Golden Rsoe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolorki ja niestety nie bardzo mogę używać eyelinera bo po każdym łzawią mi oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam niebieskie linery:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, a ja aktualnie nie mam ani jednego ;O :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się turkusowy GR

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kolory piękne :-) U mnie króluje głównie czerń, ewentualnie złoto.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne kolorki ja używam najczęściej czarnego

    OdpowiedzUsuń
  11. Z eyelinerów używam tylko czarnego. Kolorowe kreski robię, jak najbardziej, ale kredkami. :) Z tych co masz miałam czarny z Eveline Celebities. Z twoich kolorowych podoba mi się fiolet Eveline Celebrities i szafir Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście polubiłam się teraz z eyelinerem z Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kolorowe eyelinery!! :) W ogóle niebieski do moich brązowych oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...