czwartek, 11 maja 2017

Bath and Body Works-mój pierwszy zakup :)

Hej hej 👋
Podczas ostatniego pobytu w stolicy,wreszcie dotarłam do sklepu Bath and Body Works w Złotych Tarasach (przy dworcu).Przy wcześniejszych wyjazdach nawiedziłam The Body Shop,Victoria's Secret ale nic mnie tam nie urzekło...natomiast BBW to raj dla oka i nosa! 😍
Bath and Body Works to amerykańska firma z 27-letnim stażem,posiadająca produkty do pielęgnacji ciała,perfumy,oraz świece zapachowe,soczyste błyszczyki,zapachy dla domu 💦
Te sklepy nie należą do najtańszych jak zapewne wiecie,więc na chwilę obecną stać mnie było jedynie na mini mgiełkę do ciała 😄 Ale aż taka mała nie jest,ma 88 ml a jej koszt to 39 zł. Są też duże 236 ml za 99 zł.
Wybrałam nową serię Tutti Dolci a zapach White Mocha Kiss ☕ 🍪
 Plastikowa butelka z wygodnym sprayem prezentuje się sympatycznie-ta wersja zapachowa ma niebieski kolor,na końcu pokażę Wam pozostałe z tej serii 😊
 Jak pachnie White Mocha Kiss? Nietrudno się domyśleć że słodko,bardzo słodko 😄 Cała wersja Tutti Dolci to mega słodziaki 🍪  Moja mgiełka pachnie pralinkami,słodką pianką,wanilią oraz...kawą,której nie ma w składzie,co mnie zaskoczyło bo wyraźnie ją czuję i to zaraz na początku 😊 Moim zdaniem w zapachu przeważają kawowe pralinki ☕🍫
 Zapach jest śliczny,ale może męczyć-słodkie zapachy tak mają 😉 Poza tym nie jest aż taki mega naturalny,pralinkowy-mi bardzo przypomina jeden z moich wosków zapachowych do kominka Espresso Crema od Kringle Candle 😊 Psiknięcie mgiełką to prawie jak aromat wydobywający się z kominka gdy palę ten wosk 😊
Czy jestem zawiedziona? NIE! Zapach jest mimo wszystko ładny,otulający,apetyczny 😍 Do końca wahałam się czy kupić ten czy Golden Honey Praline,stałam już z tym drugim do kasy i w ostatniej chwili podmieniłam-tego tylko troszkę żałuję bo tamten chyba miał mniej chemiczny zapach 🍫
Trwałość jak na mgiełkę oceniam dobrze-w pracy z dekoltu czułam go jeszcze troszkę po 3 godzinach 😊
Seria Tutti Dolci posiada w sumie 4 zapachy:

White Mocha Kiss,Pink Peony Creme,Sweet Lemon Buttercup i Golden Honey Praline
🍪🍫🍰



W stolicy przy okazji Meet Beauty Conference będę 19-22 maja,więc na pewno ten sklep odwiedzę,bo na oku już mam kilka nowych rzeczy 😍 Buszowanie wśród tylu zapachów jest cudowne! Może kupię sobie jeszcze jakiś miniaturowy balsam do ciała,pomyślę 😄
Macie jakieś ulubione rzeczy od Bath and Body Works? 😊

18 komentarzy:

  1. Obawiam się, że dla mnie taki słodkie zapachy byłyby nużące. Szybko zaczyna boleć mnie od takich głowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarczy przejść obok tego sklepu, a już czuć w powietrzu słodki zapach:) Nie próbowałam tego, ale kupiłabym coś owocowego lub kwiatowego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam kilka produktów z B&BW :) uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będę na Meet Beauty to też skoczę do tego sklepu na buszowanie :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście mam do B&BW zbyt daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam nic z tej marki, ale słyszałam ze ich świece sa świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze ulubieńców w BB&W. ;) Mam tylko dwie mgiełki i planuję dokupić żel i balsam.
    Ja w Victoria's Secret też nie znalazłam nic ciekawego. Jest dużo zapachów średnich lotów i ciężko tam wyodrębnić coś ciekawego. Podobnie w B&BW; mnogość zapachów nie najwyższych lotów (w odniesieniu do perfumeryjnych, bo tak je porównuję), no ale ładne i przyjemne +mnóstwo gadżetów. The Body Shop uwielbiam, bo oprócz porządnych zapachów (balsamy, zele) jest też dużo porządnej jakościowo pielęgnacji (maski, maseczki, masła). :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kilka mgiełek, ale nei do końca mi się odpowiadały. Ale fakt, wybór zapachów jest przeogromny

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy tam nie byłam, ale kusi mnie kilka produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy niestety nie byłam w ich stacjonarnym sklepie. miałam tylko jeden słodki balsam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz tyle razy wchodziłam do sklepu, i ciagle wychodze z pustymi rekoma:) czas to zmienić!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem czy mi zapach przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten sklep :D wprawdzie kupuję tam tylko mydła w piance i żele pod prysznic, ale już się nie mogę doczekać aż znów tam będę, za tydzien :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mydła,żele mówisz...popatrzę :D bo poszłam z myślą o mgiełce i na nic innego nie patrzyłam :D

      Usuń
  15. Sklep BBW uwielbiam głównie ze względu na świece chociaż i mgiełek mam kilka ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Odwiedzę Cię na Twoim blogu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...