wtorek, 15 sierpnia 2017

Dax Sun przyspieszacz opalania Turbo Gold

Jak Kochani? Powrócili z urlopów? Mój się kończy,jeszcze kilka dni w domu i od poniedziałku do pracy :( Czas opalania pewnie już za nami chyba że jeszcze jedziecie gdzieś w ciepłe kraje na koniec sezonu :) Może przyda się Wam dzisiejszy kosmetyk,który mi towarzyszył nad morzem i ogólnie teraz,w wakacje :)
Zawsze bałam się przyspieszaczy,że może za bardzo przyciągają słońce i mogą poparzyć-owszem,mogą jeśli nie nałożymy filtra! Bo przyspieszacz go nie posiada i po jego nałożeniu i tak musimy nałożyć krem z spf.
Przyspieszacz Turbo Gold od Dax Sun stosowałam tylko na nogi,no i cóż,filtra już nie nakładałam :D
 Turbo Gold to wygodna buteleczka o pojemności 150 ml i sprayem.
 Konsystencja rzadka,kolor kremowy,zapach? Ja czuję chłodne kwiaty,nie mogę sobie przypomnieć jakie,coś w kierunku lilii,ale chyba niezupełnie :D Trochę duszący ale ładny :) Rozprowadza się doskonale,wchłania do suchości.
 Jak z przyspieszaniem? Nie bardzo miałam okazję wystawiać się na mocne słońce,bo nad morzem miałam go niewiele,ale mimo to zauważyłam delikatne przyciemnienie nóg. Nie jestem pewna czy ten przyspieszacz ma przypadkiem w sobie odrobinę samoopalacza,bo w składzie jest bardzo podobnie brzmiący składnik do tego który przyciemnia nam skórę.W każdym razie ja nie znoszę samoopalaczy i ich smród wyczuwam na kilometr,tutaj smrodku nie ma. Nie widzę póki co turbo efektów,ale troszkę jednak opalenizny jest,poza tym po nałożeniu bardzo ładnie skóra wygląda,ma jakby połysk,wygładzenie. Jestem pewna że przy dobrych warunkach do opalania,przyspieszacz intensywniej zadziała.
Gdzie go można kupić i ile kosztuje? Jest w drogeriach,np.w Rossmannie jego cena to 12,99 zł.Myślę że warto spróbować na sobie :)

19 komentarzy:

  1. Ja do tej pory sięgałam po przyspieszacz Ziaja kakaowa i oceniam go pozytywnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się w ogóle nie opalam, więc raczej nie miałby kiedy zadziałać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to raczej nie miałby jak zadziałać, ponieważ średnio miałam w tym roku czas na leniwe opalanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku jeszcze nie byłam na urlopie - chlip, chlip... Ale już niedługo. Czas się przygotować, żeby nie wyglądać jak córka młynarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio jak byłam w BUłgarii kupiłam przyśpieszacz z karotenem i witaminą E bodajże , rewelacja był ! A tego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie ja Ty, nie przepadam za odpychającym zapachem samoopalaczy. Ale co poradzić kiedy chcemy odrobinę przyciemnić skórę? W sumie jestem ciekawa jakby się sprawdził ten przyspieszacz w mocnym słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyk kompletnie nie dla mnie, nie zależy mi na opaleniźnie i w ogóle raczej unikam słońca. Jednak najważniejsze że Ty jesteś z niego zadowolona. Bardzo ładne zdjęcia i rzuciły mi się w oczy Twoje pazurki, urocze <3 Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się marzy urlop ale gdzieś daleko pojechać do ciepłych krajów :) niestety miałam tydzień w lipcu i już dawno zapomniałam o nim :P sama nie używam takich produktów bo nawet nie mam kiedy korzystać z tego słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wieki już nie stosowałam takiego specyfiku;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja akurat jestem pozytywnie nastawiona na samoopalacze

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie stosowałam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji używać , ja bardzo lubię produkty Vita Liberata samoopalające , a do opalania sięgam po kosmetyki Hawaiian :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tegoroczne lato niestety nie dało szansy na częste korzystanie z tego kosmetyku :-/

    OdpowiedzUsuń
  14. COZ kupiłam sobie coś podobnego z ziaji i może dwa razy uzylam😂

    OdpowiedzUsuń
  15. też go lubię, choć olejek jest jeszcze lepszy

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...