niedziela, 24 września 2017

4 lakiery od Avon w tym 2 z nowej jesiennej palety :)

Jesień nadeszła...brrr...jeśli jest ładna jak rok temu,to lubię,a gdy pada i jest zimno,muszę sobie poprawiać nastrój zakupami ciuchowo-kosmetycznymi :D Dziś pokażę Wam taki niedawny zakup,4 lakiery do paznokci od Avon :)
Wielbicielki hybrydowego mani zapewne nie będą zainteresowane,chociaż ponoć od hybryd też trzeba sobie robić przerwy :) A nuż spodoba się Wam któryś z kolorków :)
Najpierw pokażę Wam jeszcze trochę wakacyjne odcienie :)
 Turkusem raczej się nie malujecie zimą,prawda? Choć mnie się zdarza :D Ten piękny turkusik jest z żelowej serii Gel Shine,nazwa odcienia Sea My Nail :) Na paznokciach widzicie 2 warstwy,aplikacja troszkę kłopotliwa bo smuży,ale przy drugiej robi się to łatwiej :) Kolor soczysty,typowy turkus,uwielbiam :)
 Drugi lakier pochodzi z serii Style Studio,z wykończeniem satynowy mat,odcień Digital Illusion :) Lakier bardzo mnie zawiódł...spodziewałam się zupełnie czegoś innego.W butelce to piękny jasny róż opalizujący na błękit,na paznokciach płaski,matowy...niepotrzebnie jest to satynowe wykończenie bo prawie nie widać jak opalizuje...
 i jak na 3 warstwy to kiepsko kryje,jest rzadki,wodnisty,pierwsza się jakby wchłania w paznokcie i znika. Dołożyłam na zdjęciu poniżej błyszczący top,ciut lepiej mi się podoba,ale to nie to...
Może wielbicielki bardzo naturalnego manicure będą zadowolone,może to też być dobra opcja do frencha :)
Na szczęście znalazłam inne zastosowanie tego nie udanego wg mnie lakieru-popatrzcie jak fajnie wygląda gdy nałożymy go na ciemny lakier :) Na czerni i granacie opalizuje na satynowy morsko-turkusowy odcień,i tutaj mi się tylko ten lakier podoba :) Wybaczcie niedoskonałości,ale fotkę robiłam po pracy gdzie mi się już końce starły :)
 Dużo lepiej jest w kolejną dwójką lakierów :)
 Są to nowe odcienie serii Gel Shine,2 z 6 jesiennych kolorów które będą dostępne od następnego katalogu :) Wybrałam odcienie z serduszkiem :)
 Ciemniejszy odcień Moody to odcień trudny do określenia jednym słowem :) Jest i szarość,i śliwka,i kropla brązu.Piękny jesienny kolor,na żywo wypada chyba ciut ciemniej,a ja uwielbiam ciemne kolory na paznokciach :) Tutaj dałam 2 warstwy :)
 Mimo uwielbienia do ciemnych paznokci,zakochałam się z całej tej czwórki w Head in Clouds :) Jedna warstwa i zobaczcie jak kryje! A sam lakier to połączenie szarości i kropli miętowej zieleni.Świetny zgaszony kolor,bardzo dobrze mi się go nosi :)
Z trwałością jest standardowo,żelowe w 3 dniu się lekko ścierają gdy pracujemy fizycznie,ten satynowy jeszcze szybciej mi się starł :) Polecam zawsze pokrywać lakiery dodatkowo bezbarwnym topem,przedłużymy chociaż o jeden dzień trwałość każdego lakieru :)
Który odcień się Wam podoba? :)

22 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się turkusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znasz mnie wystarczająco dobrze i wiesz, że podoba mi się turkusik (tylko te smużenie!) i oliwka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory bardzo mi sie podobaja, ale niestety nie trzymaja sie u mnie nawet jednego dnia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ten ostatni kolor, choć ten turkus też ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. na Twoich paznokciach wszystkie odcienie wyglądają bajecznie, szczególnie błękit

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja właśnie dziś pomalowałam paznokcie na szaro tylko lakierem hybrydowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo to w końcu coś poza hybrydami. Moje kolory - zwłaszcza ten turkus, szary i brązowy. Fajne na jesień

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam Digital Illusion aktualnie na paznokciach - a właściwie na hybrydach :D Dwie warstwy Keratin Base dla utwardzenia płytki i na to ten lakier. U mnie dwie warstwy mają całkiem dobre krycie, choć końcówki mi lekko prześwitują :D A ten błękit - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kolorki mi się podobają, ale szary chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moody jest świetny. Ten opalizujący jako top coat jedynie bym stosowała jeśli już i tylko z błyszczącym topem. W pojedynkę widzę lipnie wygląda ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Turkus jest chyba najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten naturalny faktycznie ładnie wygląda na ciemnym lakierze, ja mało co używam lakierów przez pracę :) bo nie bardzo mogę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten róż i byłam ciekawa jak wygląda, zanim podam go dalej... I teraz już wiem, że to nie to co myślałam :(
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W moje ręce też trafił ten różowy lakier połyskujący na niebiesko. I też spodziewałam się po nim czegoś innego. Trochę słabo kryje no i te drobinki.. ja akurat nie lubię takiego efektu. Mama z chęcią go przygarnęła, bo ona akurat lubi takie delikatne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te dwa szaraki, myślałam że ten Digital Illusion będzie świetny, ale fakt - dla mnie też zbyt transparentny...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten ciemny, połyskliwy - cudo :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakierów z Avonu to na pewno nie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moody jako pierwszy wpadł mi w oko, jesienią bardzo często stawiam na takie ciemne, konkretne odcienie. Head in Clouds jednak chyba go pobił, piękny nieoczywisty odcień!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne kolory wybrałaś :) Moja mama ma jeden z tych lakierów mark w wersji pearl i lakier naprawdę piękny, tylko ciągle narzeka na pędzelek, ile razy maluje nim paznokcie :) Ehh ciężkie mam z nią życie czasem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dwa ostatnie są nawet fajne, najbardziej przed ostatni :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...