sobota, 9 września 2017

Kolorowe cienie Freedom Clubbed to Death :)

Cześć Skarby :)
Nastroje u Was letnie czy już jesienne? Jeśli jesienne,to ożywmy je kolorowym makijażem :) Przedstawiam kolorową paletę cieni Freedom Pro Decadence Palette w odcieniu Clubbed to Death :)
Brakowało mi takiej kolorystyki-używam cieni głównie w brązach,zgniłych zieleniach,szarościach.Wiadomo że w wieku 40 lat nie będę chodzić jak papuga :D Ale każdy z tych kolorowych cieni,w połączeniu z brązem czy grafitem pasuje nawet takiej babinie jak ja :D
 Kolorów w palecie mamy 20,są i jaśniutkie cieliste idealne do rozjaśnienia jak zrobimy coś za mocno,są też zgaszone odcienie,jak butelkowa ciemna zieleń (przepiękna,ta pierwsza na dole),różne ocenie fioletów...
 są neonki,które są paradosalnie mniej napigmentowane,takie jakby półprzejrzyste...
 jest zgaszony koral który bardzo polubiłam,piękny matowy brąz i szary obok niego.Dolna zieleń i pierwszy z prawej srebrny są mega metaliczne,jakby "foliowe" :)
 Popatrzcie na swatche:
 Tutaj wraz z paletą :)
 I moje maziaje na powiekach :D Jak widać,nie jest profesjonalnie,ale nie mam zdolności :D
W tych makijażach poniżej wyszłam z domu :D
 Bo w tych na dole już nie :D są zrobione tylko dla Was aby pokazać Wam odcienie na powiece :)
Ten turkus mi nie wyszedł,eyeliner mi się rozlał na rzęsy,ale kolor jest dobrze oddany,w połączeniu z szarym matem:)
Cienie są super! Na bazie przetrwają do wieczora :)  Najsłabiej napigmenotwane i najmniej widoczne są pierwsze 5 na górze,czyli te beże,seledyn i zieleń  :) Reszta super,zwłaszcza odcienie perłowe mam wrażenie że są mocniejsze i trwalsze :)
A poniżej zdjęcie w trakcie pracy nad swatchami :D Tak moje udo wyglądało od wycierania gąbeczek :D
 Mam jeszcze dwie palety od Freedom,tę na dole już testuję i wkrótce Wam pokażę :)
Lubicie kolorowy makijaż? A palety Freedom? :)
Miłego weekendu! :*

26 komentarzy:

  1. Piekne kolory chociaż ja takich nie uzywam :)
    Buziaki, Asiulcowa (MalinowaBEAUTY)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kojarzy mi sie z moja Full Spectrum z Urban Decay :D Lubie takie kolorki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak jestem zwolenniczką stonowanych odcieni, więc te dwie pozostałe palety bardziej mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie, palete zupelnie nie w moim stylu :) używałabym jedynie bezykow :) reszta jest dla mnie stanowczo za pstrokata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łądne makijaże, ta paleta to dla mnie szaleństwo :) ja właściwie dwa razy w roku maluję powieki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory robią wrażenie, ale ja osobiście nigdy na takie się nie decyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory, choć sama nie używam takich i chyba jeszcze długo się nie zdecyduję :) U mnie szczytem ekstrawagancji jest neonowy róż na powiekach, ale na tym raczej kończę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jednak stawiam na stonowane kolory, makijaże kolorowe są piekne ale ja sama się w takowych źle czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana kolory odważne :) U mnie średni nastrój ;) Raz letni raz jesienny ;)

    Miłej niedzieli życzę :)
    Pozdrawiam Evi :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie nie maluję się cieniami, coś tam w swojej kosmetyczce mam ale raczej są to takie podstawowe neutralne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne kolorki jednak na większość bym sie nie zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piekne, kolorowe cienie <3 uwielbiam!!! ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak Ci już mówiłam, przez Ciebie napaliłam się na tę beżową paletkę z prawej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna pigmentacja widzę :) Kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne te kolory, ale zdecydowanie nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow piękne kolory i makijaże, od lat nie sięgam już po takie, co najwyżej z kreską kolorową zaszaleję :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...