poniedziałek, 27 listopada 2017

Testowanie markowych perfum cz.12

Cześć żabki :) 
Chcecie posłuchać jak pachną te 3 buteleczki? ❤ A raczej ich wnętrze:D
 Dwa z nich podobają mi się,jeden to mega śmierdziuszek :)
Zacznijmy od zapachu celebrytki Kim Kardashian :) Nie jestem jej fanką,owszem,uroda ciekawa ale niezupełnie w moim typie,jednak nuty zapachowe (zwłaszcza gardenia) zachęciły mnie do zakupu próbki,mimo iż nie jest to nowy zapach,bo wydany w 2009 roku :)
 Kim Kardashian to perfumy czyste,ciepłe,kwiatowe z lekko zwierzęcą nutką.Zapach przejrzysty,niekoniecznie pasuje do ciemnej mrocznej buteleczki. Na początku jest mocniejsze wejście odurzającej tuberozy,potem łagodnieje i wychodzi moja ulubiona kremowa gardenia :) Całość ocieplona i utrwalona piżmem,które dodaje minimalnego pazurka :) Ogólnie jest zmysłowy,otulający,bliskoskórny,ale ciągle "biały" :) To taka romantyczna wersja seksownej Kim :) Dla wielbicielek zmysłowych kwiatowych zapachów:)
 Signorina Misteriosa od Salvatore Ferrgamo to piękna buteleczka,niby bardzo elegancka,ale słodka kokardkowa zatyczka dodaje jej zalotności :)
 Pierwszy psik i czuję owocową gumę do żucia,słodką,jeżynową.Potem robi się bardziej taki deserowy,jeżyny w bardzo słodkiej bitej śmietanie.Zapach jest słodki i dla wielbicielek gourmand idealny-ja się oczywiście zakochałam.Mimo że opakowanie raczej wskazuje na elegancki,zmysłowy zapach,tutaj jest słodko,ale na szczęście nie tandetnie.Chętnie bym go kupiła,niech stanie w kolejce :D 
 ❤
In Black od Jesus del Pozo to mój koszmarek :D Ciemnoskóra pani w kadzidłowej nucie dobrze oddaje chyba ten zapach :)
 To zapach z gatunku którego nie lubię,czyli ciężki kadzidłowiec z dużą dozą słodkiego miodu,przez co robi się duszący,babciny,mroczny wręcz jakiś taki straszny :D Gdzieś tam w tle pokazuje się czereśnia,ale jest zabita kadzidłem.Zarówno opakowanie jak i zapach kojarzą mi się halloweenowo-cmentarnie,nie wyobrażam sobie być nim popsikana,nadgarstek myłam,a wręcz szorowałam,tak mnie zapach drażni i niepokoi :D
 ❤
Z tej trójki podoba mi się najbardziej Signorina Misteriosa :) 
Zapachy testuję z próbek albo kupionych na allegro lub iperfumy,albo otrzymane od przyjaciółek,te dwie większe ze zdjęcia poniżej zamówiłam na odlewkiperfum.pl wybór tam jest ogromny :)
Znacie te zapachy? Czym dzisiaj pachniecie? :)

8 komentarzy:

  1. Nie znam tych zapachów. Mają dość ekstrawaganckie i mroczne flakony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wszystkie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najchętniej wybrałabym drugi zapach :D Lubię takie nuty :D

    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nigdy sie spotkalam sie z tymi zapachami

    OdpowiedzUsuń
  5. Kim Kardashian też nie jest w gronie moich lubisiów ale mogłabym wypróbować ten zapach :) ten ostatni babciny będę omijać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, ze Kim Kardashian ma swoje perfumy, muszę powąchać

    OdpowiedzUsuń
  7. O tej Sinorignie namiętnie kiedyś opowiadała mi koleżanka, ale to nie moje nuty zapachowe :) Ja się lubuję w świeżych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...