czwartek, 18 stycznia 2018

Hybrydka My LaQ i pierwsza próba z pyłkiem :)

Hej Kochani :)
Powolutku wciągam się w mani hybrydowe,dzisiaj to moje trzecie i od razu mnie skusiło spróbować nałożyć błyszczący pyłek :) Jak to wyszło,dowiecie się dalej :) Mam też nową lampę Ronney 24 W,mam nadzieję że będzie z nią ok,bo kilka dni temu-już przy następnym manicure,coś zaczęła wariować :) No ale to na razie nieważne,dziś skupmy się na manicure :)
Moje trzecie manicure i trzecia firma-tak jak zapowiadałam,chcę poznawać różne marki lakierów hybrydowych i po Neo Nailu,Semilacu,dziś próbujemy lakier,top i bazę My LaQ :)
 Jak zawsze,najpierw nałożyłam bazę a potem ładny,cielisty nudziakowy odcień My Laq My Kylie Thing :) Na stronie wygląda on na beżowo-szary,taki trochę taupe,na żywo to ciepły,bardzo naturalny i cielisty kolor-tak jak poniżej :) Nakłada się doskonale,idealna gęstość i wygodny pędzelek :) 
 Po utwardzeniu lampą wyjęłam pyłek firmy NC Nails Company z serii efekt holo/szronu 08 :) Jest to pyłek o beżowo-piaskowej bazie,a  w niej zatopione błyszczące drobinki z kolorze złota,błękitu,zieleni i pomarańczy :)
 Jak nakładamy pyłek? W utwardzony i lepki kolorowy lakier.Nakładamy go zwykłą gąbeczką,taką jak mamy w cieniach do powiek :) Wcieramy pyłek okrężnymi ruchami,delikatnie ale dokładnie w każde miejsce na paznokciu :) Potem pędzelkiem strzepujemy resztki z palców,delikatnie nakładamy bezbarwny top i utwardzamy w lampie :)
 Jak wyszło? Moim zdaniem cudnie :D Robiłam mnóóóstwo zdjęć i naprawdę żadne nie oddało uroku tego mani :) Było błyszcząco,ale nie nachalnie,bo na neutralnej bazie :) Na pewno spróbuję też mocniejszej wersji na ciemnym tle :) Pooglądajcie więc zdjęcia najpierw robione do słońca:
 Tutaj najlepiej złapało tęczową poświatę mimo braku ostrości:
 W cieniu manicure błyszczało tak trochę marmurowo,tak mi się kojarzyło :D
 I w różnych światłach :)
 To manicure najpiękniej wyglądało w sztucznym świetle,w ciągu dnia było delikatniejsze,ale też ładne,takie wilgotne,soczyste :)
 Posiadam jeszcze inny pyłek,z Neo Nail,na pewno Wam pokażę,robiłam już próbny test i wbrew pozorom mimo iż na fotce jest biały,na lakierze jest dużo bardziej wyrazisty niż dzisiejszy z NC Nails :)
 Z My Laq posiadam jeszcze świetną oliwkę do skórek o zapachu kiwi,zakończona gąbeczką,bardzo wygodnie się nakłada i fajnie natłuszcza :)
 Dziewczynki i co sądzicie o moim mani? Lubicie takie efekty? Ozdabiacie swoje hybrydki czy raczej stosujecie sam lakier? Dajcie znać :)
💅💅💅

23 komentarze:

  1. Bardzo ładne paznokcie!! :) Ja niestety nie mam nawet talentu do zwykłego malowania :(



    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNE ! <3 Ja jestem też zakochana w syrence, choć ten pyłek też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie próbowałam pyłków, ale Tobie wyszło cudownie :) Bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować dodatkowych efektów i pyłków. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ci wyszły efekt końcowy super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak masz ladne paznokcie, to kazdy mani bedzie dobrze wygladal.
    Jak moge cos zaproponowac, to popracuj troszke nad oświetlenie na zdjeciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę,a ja wyjątkowo z tych zdjęć jestem zadowolona :D Wydaje mi się że światło dzienne jest najlepsze do zdjęć,nie przekłamuje :)

      Usuń
  8. Przepiękne paznokcie! Pyłek wyszedł rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, ja jakiś miesiąc temu próbowałam efekt lustra jakoś wyszło ;p ale wiadomo muszę się jeszcze sporo nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo wyszly pięknie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszelkie pyłki! masz świetną płytkę paznokcii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt :D Ja też dopiero zaczęłam przygodę z hybrydami :D I już się mega wkręciłam :D

    zapraszam do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis, a w nim bardzo fajny konkurs dla czytelników :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post and color really liked, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  14. JA do pyłków muszę kupić sobie Dry top, ale w każdym douglas NN jest praktycznie wyprzedane! Nie chce mi się tłuc do Galerii Krakowskiej na ich wyspę (czemu w Serenadzie jej nie zrobili?), także na razie moje pyłki cierpliwie czekają na swoją kolej...

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten pyłek ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...