poniedziałek, 23 lipca 2018

Olejek konopny Efektima do ciała i włosów :)

Ciao :) 
Uwielbiam olejki :) Zarówno do twarzy,jak i do ciała,włosów :) Te najbardziej naturalne nie mają zapachu więc czasem chce mi się coś olejkowego,ale pachnącego :) Tutaj akurat byłam przekonana że olejek konopny Efektima nie pachnie...i się mile zdziwiłam :)
Gdy Efektima zapytała czy chciałabym olejek konopny,najpierw pomyślałam-nieee...mam kilka naturalnych olejków,nie zużyję takiej dużej flachy :) Ale ponieważ mam maść konopną w domu i bardzo ją lubię (koi wszelkie podrażnienia),pomyślałam-biorę :D I przyjechała zgrabna,150 ml buteleczka z pięknym liściem konopii na opakowaniu :)
Buteleczka ma wygodny i póki co działający bez zarzutu atomizer :) Jak z tym zapachem? Ano pachnie i to całkiem ładnie :D Olejek jest perfumowany,przy rozprowadzaniu czuć piękny,słodko-świeży zapach,trudno określić,ale raczej w stronę kwiatów :) Nie męczy zapachem i na ciele pachnie dosyć długo :)  Z czasem przebija olejowa nuta,ale nie jest ona drażniąca :)
Olejek można stosować też na włosy-wgnieść kilka kropel w dłonie,nie spłukiwać :) Próbowałam tylko raz i włosy były ładnie błyszczące,lekkie :) Konsystencja olejku jest rzadka,za to fantastycznie się wchłania w skórę,zostawiając ją dobrze nawilżoną i odżywioną.
Wady? Nie radzę stosować po goleniu maszynką,trochę szczypie :) Będę tego unikać :D
Skład:
Lubicie olejki? Wolicie naturalne,czy te z zapachem? :)
Olejek konopny Efektima szukajcie tylko w Rossmannie,koszt 150 ml to ok.27 zł.

16 komentarzy:

  1. Oleju konopnego nie zdarzyło mi się jeszcze stosować, choć słyszałam o jego właściwościach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma mi znaczenia czy pachnie czy nie, oby nie dusił i odpowiednio nawilżał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za takimi do ciała nie przepadam. Ostatnio odzwyczaiłam się od balsamowania i rzadko to robię, a jak już to chcę żeby się szybko wchłonęło. Kiedyś to balsamy czy masła używałam codziennie teraz się oduczyłam i mnie leń z tym łapie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że polubiłabym go do olejowania i na końce aby ujarzmić suche włosy po myciu

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbowałabym powcierać go w swoje suche kłaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy nie lubią olejków, ale do innych części chętnie z nich korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej olejek mi bardzo przypadł do gustu! :) Też niedługo napiszę wpis na jego temat, tak w zasadzie to już mam prawie napisany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będę czujna bo chcę poznać Twoją opinię :*

      Usuń
  8. Mam go i przypadł mi do gustu! Dla mnie pachnie takimi męskimi perfumami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście nie :D Nie cierpię kosmetyków z męską nutą :D

      Usuń
  9. Oj, a ja wciąż omijam olejki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też ostatnio pisałam o nim, naprawdę fajny olejek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tym olejkiem pierwszy raz się spotykam i przyznam szczerze, że mnie zaciekawił ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponoć świetnie działa również na dłonie i skórki:D
    Muszę go kupić, koniecznie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie po goleniu nóg łagodzi podrażnienia, nie powoduje żadnego szczypania :]

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...