piątek, 7 września 2018

Poobcujmy z naturą czyli targi kosmetyczne Ekotyki :)

Cześć Kochani :)
Pod koniec września wszystkich wielbicieli kosmetyków naturalnych czeka raj w postaci Targów Ekotyki :) Bardzo się cieszę że będą znowu w moim mieście Krakowie,oraz w Katowicach,więc już na wstępie zapraszam wszystkich na wycieczkę połączoną z eko zakupami :D
Ekotyki to targi kosmetyków naturalnych,a wymyśliła je całkiem niedawno bo w 2016 roku wegetarianka,wielbicielka naturalnej pielęgnacji Karolina Kiepas. Chwała jej za to :D Ekotyki odbywają się dwa razy w roku,na wiosnę i jesień,ja miałam przyjemność być dwa razy,a teraz mam dodatkową przyjemność być jedną z patronek medialnych tych targów :) Widzicie mnie poniżej? :D
 Co jest fajnego w Targach Ekotyki? Oczywiście możliwość zakupu kosmetyków naturalnych,zwłaszcza takich,które często możemy nabyć tylko drogą internetową. 
 Ale targi dają nam przede wszystkim możliwość obejrzenia ich na żywo, dotknięcia,powąchania,sprawdzenia konsystencji,a bardzo często rozmowy z producentami tych kosmetyków,którzy wiedzą o swoich dziełach wszystko i potrafią doradzić coś specjalnie dla naszych potrzeb :)
 Na Ekotykach panuje miła,przyjazna atmosfera,zawsze byłam traktowana z sympatią i obsłużona z profesjonalizmem :) Mogłam do woli macać,obwąchiwać i zadawać tysiąc pytań,a nigdy nie spotkałam się ze zniecierpliwieniem :D 
 Ja tworzę już z ekscytacją swoją listę zakupów i przeglądam dogłębnie strony wystawców :) Poniżej takie ukryte kawałki zdjęć kilku kosmetyków z mojej listy,ale wszystko co kupię,pokażę Wam już po targach :) Postawiłam częściowo na sprawdzone firmy,ale oczywiście spróbuję też nowości :)
W Krakowie targi odbędą się w weekend 22-23 września w Pałacu Czeczotka na Wiślnej 1-przy samym krakowskim rynku,idealne miejsce :) Targi będą na 2 piętrze,natomiast na 1 będzie można przy okazji odwiedzić targi designu Kiermash. W Katowicach Ekotyki będą 29 września w Galerii Szyb Wilson, będzie można też skorzystać z bezpłatnych zajęć jogi :)

Zachęcam Was do obserwowania strony Ekotyków na Facebooku:  KLIK
Oraz do dołączenia do wydarzeń obu targów - w Krakowie:
i w Katowicach:
Lista wystawców w Krakowie:
Alkemie,Annabelle Minerals,Asoa, Azeta Bio, Balja, Biofficina Toscana, Biofemme, Bosphaera, Cashee Naturals,Cherry Soap, Domowy Kosmetyk, Dr Duda, Earthnicity Minerals, Ecolore, E-Fiore, Essences, Eukaliptusowy, Ezti Candles, Fair Squared, Fresh & Natural, Herbs & Hydro Pure, Hola Care, Idea25 Hennet, Iossi, Jan Barba, Jovely, Kej, Kostka Mydła, La-Le, Loving Eco, Ma.Chon, Majru, Manufaktura Mewa, Maroko Produkt, Ministerstwo Dobrego Mydła, Męska Wyspa, Mydlarnia u Franciszka, Mydło Stacja, Natu Handmade, Naturalne Mydła Wiedeńskie, Ondo Pracownia, Orientana, Ozonfix, Piteraq, Pixie Cosmetics, Plantea, Pracownia Dotyk Kreacji, Purite, Purity Herbs, Republika Mydła, Senelle, Senkara, Sensum Mare, Shy Deer, Szmaragdowe Żuki, Why Not? Handmade Cosmetics, Veoli Botanica, Your Natural Side.

Lista wystawców w Katowicach:
Amilie Mineral Cosmetics,Annabelle Minerals,Asoa,Aquafarina Fermenti ,Balja,Bartos Cosmetics , Biofemme, Bosphaera,Chic Chiq,Cyrulicy,Daw Hale,Derma, Domowy Kosmetyk, Dr Duda, Drogą Natury,Earthnicity Minerals, Ecolore,Eko Lila, E-Fiore, Eukaliptusowy,Ginger Organic,Hola Care, Idea25 Hennet,Jasmin, Jovely,K.P. Namboodiri’s,Klareko, Kostka Mydła,La Fare 1789, La-Le,Leafy,Local Beauty, Ma.Chon,Manufaktura Mewa, Maroko Produkt, Mydlarnia u Franciszka, Mydło Stacja, Natu Handmade,Natural Secrets,Nature Queen, Naturalne Mydła Wiedeńskie, Orientana,Pixie Cosmetics, Plantea, Pracownia Dotyk Kreacji, Purite, Rapan Beauty,Ringana,Sape,Savon Cosmetics,Seei Bio,Senkara, Shy Deer,TianDe,Wytwórnia Mydła,Veoli Botanica, Your Natural Side.

Moje relacje z poprzednich targów:
Jesień 2017 KLIK
Wiosna 2018 KLIK

ZAPRASZAMY SERDECZNIE!  🌱🍃🌿

19 komentarzy:

  1. Ja akurat będę w Zakopanem kiedy Ekotyki będą w Krakowie, a do Katowic nie wiem czy chce mi się jechać ;) Ale te Targi naprawdę są super zwłaszcza za tę dowolność w poznawaniu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybieram się do Katowic :) Z Łodzi ciut bliżej i przy okazji odwiedzimy znajomych z Sosnowca :D Udanych zakupów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem się nie wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha nie ma to jak przeczytac Erotyki ;) Bardzo ciekawe targi i z pewnoscia nie jeden zagorzaly przeciwnik naturalnych kosmetykow "nawrocilby" sie na zielona strone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar wybrać się do Krakowa Ekotyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ekstra, super, że jesteś patronem tej imprezy :) ja zawsze przekręcam nazwę na erotyki : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o,kolejna erotyczna :D To ja taki stary zboczuch i nawet mi to przez myśl nie przeszło :D

      Usuń
  7. żałuję, że nie będę mogła być w katowicach na nich :( akurat będę poza miastem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że kiedyś wreszcie uda mi się dotrzeć na te targi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inicjatywa i ogromnie się cieszę, że w końcu taka impreza na stałe zawitała do Krakowa :) Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki naturalne to coś do czego zdecydowanie się przekonuję. Myślę że wpadnę na chwilę:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety i do Krakowa i do Katowic mam za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Może uda mi się wybrać do Krakowa:) A jak nie zostają ekocuda;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega! Dla mnie swietne wydarzenie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyobrażam sobie jak tam musiało pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...