środa, 3 października 2018

Ravina-nowe ekologiczne kosmetyki :)

Hej hej :)
Dziś mam okazję podzielić się z Wami wrażeniami na temat nowych kosmetyków Ravina :) Uwielbiam poznawać nowe firmy,szukać kosmetycznych perełek wśród nich,co myślę o płynie micelarnym,kremie do twarzy i musie do ciała? Poczytajcie :)

Płyn ma świeży,lekko mydlany ale bardzo delikatny zapach,doskonale oczyszcza z podkładu,różu,szminki.Nie podrażnia,buzia nie szczypie,jest lekko klejąca ale tylko pierwsze kilka minut,potem jest całkiem sucha i gładka. Nie ma się do czego przyczepić,jest dobry :)
Skład:
Delikatnie pachnący,lekki ale jednocześnie treściwy krem doskonale nawilża,nie czuję napięcia jak po niektórych kremach ze śluzem ślimaka. Na noc dla mnie dobry,rano wstaję z wypoczętą i odżywioną buzią,na dzień pod podkład jest dla mnie zbyt bogaty i szybko się świecę (mam cerę mieszaną),ale myślę że zimą,na lekki mróz nie będzie problemu świecenia,na pewno to sprawdzę :)
Skład:
Konsystencja musu na początku jest twarda,ale po wbiciu palca robi się lżejsza,faktycznie jak mus :) Piękny pomarańczowo-żółty kolor to zapewne zasługa oleju z rokitnika,ale zapach jest boski,jak soczysty owoc mango-rześki,pobudzający. Mus jest tłusty po rozsmarowaniu,nie każdy to lubi,dlatego trzeba się starać aplikować jak najmniejszą ilość :) Lepiej się wchłania i rozprowadza zaraz po prysznicu,w jeszcze ciepłą skórę :) Bardzo przyjemny i mocno odżywczy :)
Skład:
Najbardziej polubiłam się z kremem ślimakowym i płynem micelarnym :) Mus też jest świetny,ale częściej wybieram lżejsze formuły,choć teraz,w chłodniejsze dni,tłuściochy będą milej widziane w mojej łazience :)
Znacie produkty Ravina? Zachęcam do przejrzenia oferty na stronie TU :)
Mnie ciekawi jeszcze mandarynkowe (i miętowe) masło shea i masło w kostce malinowe :)

17 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam to markę kosmetyczną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej marce. :) Zainteresował mnie ten krem że śluzem ślimaka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten mis mango może być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie mus, uwielbiam zapach mango, zapewne dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie slyszałam o tej marce, ale mus z mango wygląda jak marzenie! Skuszę się na niego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mus mango wydaje się być mega kuszący :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Marka gdzieś mi się już przewinęła na jakimś blogu, ale nie zagłębiałam się dokładniej w ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością przeglądnę ich ofertę, zapowiada się interesująco!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno zajrzę na strone :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej zainteresował mnie mus ale chętnie zobaczę co marka jeszcze ma w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami, ale płyn micelarny bardzo mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze słyszę o tej marce. A ten płyn micelarny nada się do oczu? Nie szczypie? Produkty z śluzem z ślimaka zawsze mnie ciekawią. A ten mus wygląda obłędnie. Jaki żywy kolor :O. Muszę poszukać cen. Jak zmieści się w moim budżecie to z chęcią się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) mnie mus zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) Ciekawią mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam niestety, ale zaciekawiłaś mnie kremem jak mówisz, że buzia rano wypoczęta. ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...