poniedziałek, 17 grudnia 2018

Antyperspirant 72h Basic Lab

Hejka :)
Znacie dermokosmetyki Basic Lab? Być może widzieliście je już na bogach,ja sama miałam z nimi cudowny pierwszy raz (klik) i zachęcona testuję dalej :) Zapraszam na moją opinię o antyperspirancie Basic Lab 72h :)
Firma Basic Lab zaczynała od szamponów i odżywek,potem bodajże pojawiły się 3 antyperspiranty,a po nich linia Familias (żel do mycia dla całej rodziny,krem na zimę i krem do rąk ) oraz płyny micelarne i żele do oczyszczania twarzy :) Linię włosową mam za sobą,teraz zajmiemy się pachami :)
 Antyperspiranty Basic Lab występują w 3 rodzajach- 24,48 i 72 godziny ochrony przed poceniem. Ja mam 72-godzinny. Jaki sens ma stosowanie tak długotrwałego antyperspirantu? Mamy się nie myć 3 dni? -zapytacie :D Wg mnie (choć nigdzie tak nie pisze) to powinnyśmy go stosować co 3 dni i pomiędzy stosowaniem również być chronionym. Czy tak jest? Otóż nie :D
Dezodorant świetnie chroni przed potem-owszem :) Jest bezzapachowy,wilgotny a kulka podaje odpowiednią ilość płynu,tak że nie klei się nam skóra :) Wiem że testowanie zimą może nie jest miarodajne,ale jestem raczej ruchliwa,szybko poruszająca się :D Jednakże 3-dniowej,72-godzinnej ochrony nie daje.Wytrzymał dobę-po umyciu się na drugi dzień nic nie dałam pachom i niestety,poczułam to co się czuje bez dezodorantu :D O 72 godzinach więc można sobie pomarzyć :) Mimo wszystko go lubię bo i tak codziennie nakładam dezodorant a on mnie chroni wystarczająco i bezzapachowa formuła nie gryzie się z perfumami :) Nie wiem jak wersje 24 i 48 godzin,póki co nie spróbuję bo teraz mnie kuszą pozostałe produkty :)
Skład:
Znacie Basic Lab? Jakich produktów używaliście? :)
Dermokosmetyki Basic Lab możecie kupić w wybranych aptekach lub przez internet-np,na stronie KLIK :)

13 komentarzy:

  1. Dopiero poznaję tą markę, w zapasie mam szampon, odżywkę i kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie ja ją kojarzę głównie z produktami do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam znam :) polubiłam się szczególnie z serią do włosów blond dopóki nie zmieniłam koloru na brąz :p Antyperspirantu niestety nie miałam, ale kusi mnie płyn micelarny i żel do oczyszczania twarzy do cery mieszanej i tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele osób utożsami stwierdzenie 48/72 h z czasem, w którym mamy się nie myć. A jednak o to chodzi, że kosmetyk nawet po zmyciu ma tyle chronić. I pod tym względem trzeba go oceniać. Szkoda, że ten nie daje tak długiego efektu. Dobrze, że mimo wszystko jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię pomadkę ochronną z ich nowości, ciekawią mnie też bardzo produkty do oczyszczania twarzy. Ten deo miałam i niestety nie radził sobie zbyt dobrze podczas letnich upałów, a szampon i odżywka były dla mnie za bogate ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie testowałam tego tego dezodorantu. Dobrze, że daje radę. :) W kolejce czeka jeszcze żel do mycia twarzy od nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmmm....to po co chwalą się tak długim działaniem? Ciekawe...to pewnie kolejny chwyt marketingowy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem , e kosmetyki Basic Lab są popularne, ja jednak żadnego produktu tej marki jeszcze nie miałam . mnie ochrona 12 godzinna zazwyczaj w zupełności wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go ale nie stosowałam jeszcze. Nigdy nie wierze w obietnice o świeżości przez tyle godzin

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki dezodorant raz na trzy dni to byłoby coś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Tobie pokochałam linię włosową. Byłam ciekawa innych produktów, ale w przypadku tego podeszłam bardzo sceptycznie do tych 72h. Jakoś nie przekonało mnie to że chroniłby tyle czasu. Póki co tylko ałun jest w stanie skutecznie przeciwdziałać brzydkiemu zapachowi i rzeczywiście chronić na długi czas. Z takich drogeryjnych rzeczy lubię nivea do białych i czarnych ubrań. Ta wersja sprawdza mi się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...