piątek, 14 grudnia 2018

Kremowy peeling co ciała Dove Macadamia & Rice Milk

Hej hej :)
Dziś wraz z moim przystojniakiem Felusiem zapraszamy na recenzję peelingu do ciała Dove :D Feluś nie używał,ale pilnował opakowania i chętnie pozował do zdjęcia :D
Kosmetyki Dove uwielbiam od lat - na stałe gości u mnie antyperspirant w sprayu Original,obecnie mam też sztyft,dwa mydełka w kostce,żel pod prysznic,krem do ciała który ubóstwiam oraz dzisiejszy bohater, kremowy peeling co ciała makadamia i mleko ryżowe.
 Opakowanie o pojemności 225 ml kryje w sobie kremowy peeling o konsystencji pasty,ale takiej rzadszej,nie za twardej :) Zapach? Boże Ale tylko dla wielbicielek słodkości :) Peeling pachnie bardzo słodko,jak masa do ciasta,lub po prostu jak kruche ciasteczka-słodko,apetycznie,do zjedzenia :)
 Jak z drapaniem? Tutaj nie ma mocnego zdzieraka,a szkoda :) No ale zależy co kto lubi,ja kocham drapanie do czerwoności :D Peeling ma taką fajną konsystencję,tak jak wspomniałam,jak kremowa pasta,ale rozprowadzając na ciele,skóra jest biała jakby miał dodatek białej glinki :) Drobinki są podwójne-są te kuleczki widoczne na zdjęciu,natomiast peeling dodatkowo jest taki szorstki jak wilgotny proszek do prania-takie skojarzenie :D
Mimo że nie podrapał mnie mocno,sprawił mi przyjemność pod prysznicem :) Delikatnie masował,jego słodki i intensywny aromat rozchodził się po rozgrzanej kabinie :) Spłukuje się fajnie,po skórze spływają mleczne krople,ciało jest delikatnie nawilżone,nie ma żadnej tłustości :) 
Swój peeling kupiłam w Rossmannie,w promocji kosztuje ok.20 zł, regularnie ok.25 zł.
Skład:
Są jeszcze dwie wersje zapachowe-granat z masłem shea oraz kiwi z aloesem,jak trafię na promocję,to spróbuję :)
Znacie peelingi Dove? Lubicie tę firmę? My z Felusiem lubimy :D

19 komentarzy:

  1. Feluś jest przesłodki <3. Jak dzielnie pozował :). Miałam chyba jeden żel pod prysznic z dove i nic więcej. Peelingi uwielbiam i też preferuję mocniejsze zdzieraki. W Twoim bohaterze dzisiejszego posta podoba mi się konsystencja. Czasami fajnie zrobić sobie delikatniejsze złuszczanie :). A skoro pachnie ciasteczkami, to już w ogóle kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dzien obecny moj ulubiony peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham mocne zdzieraki :D A Feluś skradł wpis :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Feluś jak zawsze najsłodszy :) <3 Kochana nie miałam żadnego, ale mam ochotę wypróbować i to wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Peelingi do ciała to nie moja bajka ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Feluś :) Kocham słodkie zapachy w peelingach do ciała, ale kiwi z aloesem również mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla takiego zapachu jestem w stanie go kupić 😃 Feluś uroczy! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten peeling i jego zapach, swoje opakowanie już prawie zużyłam, Feluś to słodziak, reaguje na swoje imię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samo imię chyba nie,ale na mój głos owszem,od razu łepek podnosi do góry :D

      Usuń
  9. Dobra Feluś skradł mi serducho :) o peelingu już kiedyś czytałam chyba właśnie u żanety i kojarzę, że podobno fajnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że Ci się spodobało :D

    A Feluś to urodzony model :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz,zapomniałam wspomnieć że to przez Ciebie kupiłam :D

      Usuń
  11. Mam spore zaufanie do marki Dove i ten peeling jest już na mojej chciej liście ;-) A Feluś jest przecudowny!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjecie wygrywa! Skradlo ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Feluś jest fantastyczny, buziaki dla niego! Chętnie kupię ten kremowy peeling, bo wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ogromną ochotę wypróbować ten peeling, wszystko mnie w nim kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ochotę na ten peeling, wydaje mi się, że pięknie pachnie :)
    Pogłaskaj ode mnie Felusia <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...