środa, 27 lutego 2019

Testowanie markowych perfum cz.19

Ciao Kochani :)
Pamięta ktoś jeszcze mój "kalendarz" adwentowy perfumowy? No właśnie, a tu tyle zapachów Wam jeszcze nie przedstawiłam :) Pora więc na kolejną część mojej serii,w których opisuję zwykle po 3 zapachy oraz wymieniam 3 nuty które wyczuwam w każdym zapachu :) Chodźcie bo będzie Dior, Cartier i Marc Jacobs :)

Poison Girl Unexpected Dior
 Fantastyczny i nowy zapach bo wydany w 2018 roku :) Mam klasyczną wersję Poison Girl,ale Unexpected jest bardziej charakterna,seksowniejsza, promienniejsza. Podobnie jak w podstawowej wersji Girl,zapach opiera się głównie na wanilii,ale tutaj jest też soczysty grapefruit, dodatek imbiru,cudownej tonki którą uwielbiam,są orzechy laskowe,a zapach w całości otula się kaszmirową bazą. Mogłabym nosić z przyjemnością a buteleczki w kształcie  jabłuszka są urokliwe :) Unexpected to urocza,promienna i seksowna kobietka,taką kobietę widzę otuloną tym zapachem :)


La Panthere Cartier 
 Po La Panthere nie wiem czemu spodziewałam się mocnego pazura w stylu lat 80 (jakieś takie skojarzenie mimo że został wydany w 2014 roku) a tu łagodny i tak naprawdę w sumie bez wyrazu zapach.Lekki,pudrowy z wyczuwalną nutą piżma,troszkę herbaciany a gdzieś tam w tle zaświerzbi bardzo delikatnie w nos paczula. Jakiś taki mało charakterystyczny,zapominam że mam go na sobie,słabo wyczuwalny,rozwodniony. Myślałam że poczuję się jak seksowna pantera ale nie wyszło :D


Divine Decadence Marc Jacobs 
 Toż to prawie kopia pierwszej torebki Decadence! Dzieli je rok różnicy, Divine wydany został w 2016 roku :) Podobna,chłodna  nuta szampana na starcie,czuć też szafran który pachnie kwiatowo-drzewnie,całość delikatnie ocieplona bursztynową nutą. Zapach w sumie ciekawy,choć dziwny,ale pierwsza Decadence jest charakterniejsza, mocniejsza,z nutką orientu,wersja Divine jest bardziej drzewna i lekka. Nie można jej jednak odmówić nowoczesności,czegoś nie oklepanego,ma to 'coś' choć nie jest to dla mnie zapach 'must have' :) Kojarzy mi się z modelką na wybiegu,jakoś tak :D
Który zapach mógłby Wam sę spodobać? :)
Przypominam post o podsumowaniu kalendarza KLIK oraz ten w którym opisywałam ulubione zapachy ze wszystkich 31 próbek KLIK :)

12 komentarzy:

  1. Żadnego nie znam, ale po opisach wnioskuję, że nie byłyby to zapachy dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Diorek mógłby mi się spodobać 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Poison Girl lubię, Decadence niezbyt trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poison Girl pewnie by mi się spodobał - grejpfrut!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych 3 zapachów zaciekawił mnie chyba Dior najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. super opcja, by poznac zapachy :D Dior kusi kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam żadnego z tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę orzeźwiające nuty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego nie znam, ale chyba Panterka by mi się mogła podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego z tych zapachów nie znam, ale coś czuję, że polubiłabym bardzo Diora :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat wszystkie trzy znam i nie moje ;) żadnego bym nie mogła nosić.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...