piątek, 27 września 2019

Maxima i Maxime - nowy duet zapachowy od Avon :)

Hej hej :)
Perfumy to coś co naprawdę lubię więc z chęcią dzisiaj opiszę Wam dwa najnowsze zapachy od Avon :) To damsko-męski duet Maxima i Maxime :)
Macie tak jak ja że widząc buteleczkę, wyobrażacie sobie jak dany zapach pachnie? Bo ja zawsze, ale czasem się mylę i w środku jest zupełnie coś innego :D Widocznie moja wyobraźnia jest inna niż niektórych projektantów buteleczek :) Dzisiejszy męski zapach pasuje i do butelki, ale damski wg mnie nie do końca :)
 Avon Maxima for Her.
Moje zdjęcie Maxima zupełnie odbiega od wyobrażenia zapachu :D Ale że miałam go w stolicy ze sobą, zrobiłam takie zdjęcie :) Nie pachnie hukiem dużego miasta a wręcz przeciwnie :) Gdy pierwszy raz powąchałam zapach Maxima, nie wiedziałam z jakich nut zapachowych się składa. Po butelce sądziłam że to będzie zapach w stronę orientu, a tu miłe zaskoczenie-zapach łagodny, ciepły,ale wcale niełatwy do wyodrębnienia poszczególnych nut.
 Avon podaje tylko 3 składniki: jaśmin, netarynka, kocanka, ja nie czuję żadnego :D
Nie wiem jak pachnie kocanka, nie będę oszukiwać 😄 Dla mnie ten zapach jest słoneczny, ciepły, nie wiem czy to sugestia modelką na pustyni, ale czuję mieszankę plaży, rozgrzanego piasku, gdzieś w tle dochodzi zapach ciepłych od słońca kwiatów z kropelką nektaru kwiatowego i mango (no tutaj mogłabym poszukać tej nektarynki, ale jednak czuję mango) :) Jest jak powiew gorącego wiatru na pustyni, bardzo delikatny, powiedziałabym też że lekko mdły (ale nie męczy), słodycz jest daleko w tle i z jednej strony idealny na co dzień, na letnie i babio-latowe dni, ale z drugiej ma swoją nienachalną elegancję i klasę :) Ciekawy i nietuzinkowy.
🌅
Avon Maxime for Him. 
 Maxime - zapach dla bohatera, sama butelka od razu kojarzy się z wojownikiem w starożytnym Rzymie (i nie tylko mi bo czytałam podobne opinie o Gladiatorze 😊).A zapach jest mocny, pewny siebie, mrowiący w nosie ziołami, zielonymi liśćmi i rozgrzaną skórą. Seksowny, wydaje się być trwały, pasuje do wojownika i mężczyzny który o poranku wstaje i z odwagą idzie pokonywać trudy dnia :) Może dodawać pewności siebie :)
🌿
Na razie mogę ocenić tylko trwałość damskiej wersji, jest to woda perfumowana ale z racji  łagodności zapachu czujemy go na sobie jakieś 3-4 godziny, na ubraniu i włosach dużo dłużej.
🌿🌅
Zapachy Maxima i Maxime możecie zakupić TUTAJ, czy są w Waszym stylu? Ciekawi Was jak pachną na żywo? 💕

7 komentarzy:

  1. Flakoniki piękne, zwłaszcza wersji damskiej, ale zapach dla mnie na nie niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zdjęcia, takie nietypowe jak u Ciebie ;). Namówiłaś mnie na damską wersję, wydaje mi się że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, byłam pzrekonana, ze to właśnie orientalny zapach. lepiej dla mojego portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie znam tych zapachów :D Piękne zdjęcie w tle z Warszawą <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się męski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne maja flakony w sumie tez pomyslalam o orientalnych nutach hihihi :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...