niedziela, 13 października 2019

Elle Zen - Targi dla Ciała i Ducha - zaproszenie :)

Hejka :)
Jak pewnie niektórzy wiedzą, bardzo lubię i zawsze chętnie Was zapraszam do mojego miasta na targi kosmetyków naturalnych Ekotyki :) Na wrześniowej edycji być nie mogłam,wiem że było Was sporo,dziś natomiast zapraszam ponownie do Krakowa! Będą to targi dla ciała i ducha Elle Zen :)

 Tym razem głównym organizatorem jest magazyn kobiecy Elle, który organizuje te targi z okazji 25-lecia obecności magazynu na polskim rynku :)  Partnerem Elle będzie Żywiec Zdrój Essence oraz właśnie Ekotyki :)
Targi będą tylko w sobotę, 26 października w Forum Wydarzeń przy ul. Konopnickiej 28 w Krakowie (dawny hotel Forum) w godzinach 11:00-19:00.
 Będzie aż 120 wystawców: producenci kosmetyków głównie naturalnych,suplementów, herbat, aromaterapii, ziołolecznictwa, akcesoriów spa/wellness, maty do jogi, poduszki do medytacji, będzie także trochę biżuterii i kamieni szlachetnych :) Każdy uczestnik może poczęstować się wodą Essence Żywiec Zdrój (połączenie wody, naturalnej nuty owoców i soku cytrynowego, bez dodatku cukrów, konserwantów,barwników, i bez kalorii), to pierwszy Bio-napój w ofercie Żywiec Zdrój :)  Będą bardzo fajne wydarzenia np.warsztaty z jogi twarzy, stworzenie własnych perfum (oj,to mnie kręci :D ), wykład o medytacji, a redaktorka magazynu Elle opowie o swojej nowej urodowej książce i wiele innych :) Najlepiej zajrzyjcie pod link z wydarzeniem,tam więcej szczegółów:
Jeszcze jedna ważna rzecz - wstęp na targi jest płatny, ale koszt biletu to zaledwie 5 zł -chcę Was gorąco zachęcić do zakupu biletów online już teraz, żeby uniknąć na miejscu kolejki :) Link do zakupu biletu:
Nie jestem pewna czy będę na targach, ale zakupiłam bilet spontanicznie :D Więc tym bardziej się zmobilizuję żeby być :)  Zapraszam Was, będzie fantastyczna sobota! :) 

9 komentarzy:

  1. Niby do Krakowa nie mam daleko, ale raczej nie skorzystam z tych targów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super targi, ale niestety mam nieco za daleko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję że nie studiuję w Krakowie... jeśli będziesz to poproszę o relację na blogu. Uwielbiam je czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! <3 Zapewne pojadę, mam nadzieję że nic mi nie przeszkodzi :*

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe targi, z przyjemnoscia bym wziela udzial w tym wydarzeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. takie targi to na pewno fajne wydarzenie, ja nigdy na nich nie byłam i tym razem też nie będę bo to następny dzień po mojej małej operacji

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...