wtorek, 5 listopada 2019

Mydełko Dove w formie perfum? Nowe odkrycie :)

Cześć :)
Kosmetyki Dove znacie i używacie na pewno, jak ktoś mi napisze że nigdy nie miał, będę w szoku :D Ja kocham od lat głównie dezodoranty, mydła w płynie i kostce, zwłaszcza wersję Original :) "Całe życie" marzyłam o perfumach pachnących Dove lub ogólnie kremowym mydłem- od razu wspomnę że nie ja je odkryłam, a zobaczyłam na blogu u Joasi :) Tak mnie zachęciła że w minucie "popędziłam" do sklepu internetowego je kupić bez wahania :D Co ja o nich myślę, czy też Was zachęcę? Chodźcie poczytać :)
Perfumy o zapachu mydełka Dove oferuje firma produkująca odpowiedniki perfum, a zwie się "Francuskie Perfumy", zapach Dove to numer 561 :) Obiecywałam sobie jeszcze niedawno że będę unikać odpowiedników - miałam ich za dużo, część już nawet rozdałam, ale jak się oprzeć zapachowi Dove? No jak? :D Zwłaszcza że cena za 30 ml to tylko 12 zł! Teraz najważniejsze - czy pachną jak Dove?
 Pachną:D Naprawdę pachną,tak prawie na 100% :) Zdecydowanie pierwszy psik to czystość Dove - mydlana, świeża, z czasem robi się bardziej piżmowa i czuć białe kwiaty, jednak ciągle jest to zapach mydełka Dove :) Ja mam takie skojarzenie-umyjesz ciało kostką Dove, a jak się wytrzesz, ciągle czujesz mydełko na ciepłej, rozgrzanej skórze, tyle że w dużo bardziej skoncentrowanej, intensywniejszej postaci :) Podobnie jak Joasia uważam zapach za bardzo trwały i  zalecam max 2 psiki, bo może dusić intensywnością :) W zależności od pory dnia czy temperatury, czasem na mojej skórze ten zapach jest lekko pudrowy, już na granicy babciności :D Ale tak piękny, czysty że z lubością wdycham :)  Idealny będzie na wiosnę/lato, do białych bluzek, kwiecistych sukienek, taki pobudzający na dzień dobry i póki co schowałam je ciut głębiej na półce  :) 

Pisało mi kilka z Was gdy pokazałam perfumy na stories, że też kupiłyście :D Jeśli czytacie, dajcie znać czy Wam się też podoba :) Kto ma ochotę, perfumki są TUTAJ w sklepie internetowym, mi przyszły mega szybko  i jestem bardzo zadowolona z zakupu :) Co najgorsze,widzę na tej stronie kilka odpowiedników których nie mają inne tego typu firmy, wrr...a kysz, miałam nie kupować już :D
💦💦💦
Lubicie pachnieć mydłem?  U mnie na pierwszym miejscu są zapachy gourmandowe, a na drugim właśnie mydło/proszek do prania, podsumowując lubię pachnieć jakbym wyszła z cukierni lub z kąpieli :D

22 komentarze:

  1. O nie, w ogóle nie lubię zapachu mydła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może z jeden żel pod prysznic dove miałam, ale tak szczerze to nawet nie pamiętam jak pachnie taki typowy dove. Francuskie perfumy znam, można tam znaleźć wiele odpowiedników starych perfum, nie zawsze dostępnych już w drogeriach. Ja bardzo lubię kąpielowe zapachy choć chyba wolałabym taki wosk niż perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez mnie zaciekawilas, nie mialam pojecia o tym zapachu hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam w ciemno 100ml i jestem zachwycona :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaszalałaś :D ale cenowo są super więc można było się skusić :D

      Usuń
  5. Mydełko Dove w kostce uwielbiam, ale perfumek nie miałam. Może też powinnam się skusić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo ale się cieszę, że Ci się spodobały :D! Tak się właśnie zastanawiałam czy Ci podejdą :). Dla mnie to chyba najlepsze odkrycie zapachowe w tej cenie haha :D. I niestety też kuszą mnie jeszcze inne zapachy z tego sklepu, a ja też miałam nie kupować odpowiedników...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tobie je poznałam,za co jeszcze raz dziękuję :D Są świetne tylko trzeba uważać z ilością :D
      To co robimy z tymi innymi odpowiednikami? :D

      Usuń
  7. kostka Dove to u mnie podstawa :) więc muszę koniecznie poznać ten zapaszek! czemu tak kusisz! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mnie skuszono :D I jestem zadowolona :D 12 zł to nie majątek i uważam że to najlepiej ostatnio zainwestowane pieniądze haha :D

      Usuń
  8. Uwielbiam klasyczny zapach Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia o tym zapachu, mega mnie kusisz, żeby włożyć go do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat nie lubię Dove, ale wiem, że Ty uwielbiasz i cieszę się, że udało Ci się znaleźć ten zapach w perfumach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem czy taki mydlany zapach by mi się podobał, ale bym musiała poczuć pierw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten zapach, ale nie wiem czy chciałabym się nimi psikać, hmmm

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś z ciekawości skuszę się na perfumy o zapachu mydełka Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to śmierdzi wcale nie przypomina dove raczej pachnie jak modlące perfumy starszych kobiet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D może dlatego mi się podobają :D do kościoła chodzę i starsza też jestem :D :D

      Usuń
  15. Jeśli chodzi o perfumy o zapachu mydła Dove, to nie wiadomo, czy chce się je nosić czy zjeść!" Interesujący post! A czy ktoś z Was zastanawiał się, jakie zapachy kojarzą mu się z ulubionymi kosmetykami?
    https://www.swiatzapachu.pl/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...