wtorek, 3 marca 2020

Ekotyki Kraków Wiosna 2020 - Lista wystawców i zapowiedź atrakcji :)

Cześć Kochani :)
Weekend zaplanowany? Jeśli nie, to może by tak piękny Kraków?  Bo wiecie, tutaj będą fantastyczne targi kosmetyków naturalnych Ekotyki! Wstęp na targi jest bezpłatny, nie trzeba żadnego biletu, wystawców ponad 100, poza tym będą inne atrakcje :) Jako patron medialny zapraszam Was serdecznie, mam już dla Was pełną listę wystawców, sama skrobię na boku listę zakupów, a Wy chodźcie poczytać o szczegółach :)

 To oczywista oczywistość że po długiej, choć praktycznie bezśnieżnej zimie trzeba zadbać o skórę żeby wraz z promieniami wiosennego słońca nie wyglądała szaro i ponuro :) A co w tym może pomóc lepiej jak nie natura? :)
 Jeden z patronów, popularna w Krakowie Drogeria Pigment stworzy na targach świetne wydarzenie - Akademię Kultury Piękna :) Będą prelekcje, spotkania ze specjalistami, markami naturalnymi, oto cały weekendowy plan:

Zapowiada się fajnie i muszę pomyśleć w który dzień i godzinę się pojawić <3
Teraz pora na listę wystawców:
Wiecie za co kocham Ekotyki? Za to że zbiera w jedno rodzinne grono najzdolniejsze polskie firmy, manufaktury. Ile ja kosmetyków dzięki nim poznałam! Z iloma cudownymi ludźmi, właścicielami firm witam się jak ze znajomymi :) I wiem że Ekotyki mają coraz większą popularność, w zeszłym roku były naprawdę rekordowe ilości odwiedzających :) 
 Cieszy mnie fakt że firmy się rozwijają, często na targach proponując swoje nowości :) Co półrocze obserwuję również że pojawiają się nowe firmy których jeszcze nie znałam, jest ich coraz więcej więc możemy być naprawdę dumni :) Z firm które bardzo lubię, używam, polecam będą na targach np. Senelle,Nova Kosmetyki,Majru, Mydłostacja,Republika Mydła, Fresh&Natural, Olivia Plum, Senkara i wiele innych :) Pamiętajcie że Ekotyki to nie tylko kosmetyki, to również ekologiczne produkty dla domu jak środki czystości, proszki do prania, świece zapachowe :) 
Chętnie zdradziłabym Wam moją małą listę zakupów, ale wolę żeby to była niespodzianka, bo oczywiście po targach będzie jak zawsze wpis z relacji i zakupów :) Nie wiem czy kupię wszystko co planuję, czasem czegoś braknie i wybieram coś innego, zakupy nie będą duże bo przejrzałam szafki i wszystkiego mam w zapasie :D
Zachęcam Was do dołączenia do wydarzenia na Facebooku TU :) Pamiętajcie, czekam na Was w sobotę od godziny 11-18, tak samo w niedzielę, Forum Wydarzeń (dawny hotel Forum) ul.Konopnickiej 28 w Krakowie :) Jeśli nie możecie być, to już dzisiaj zapraszam Was na targi Ekotyki do Katowic! 25 kwietnia, Galeria Szyb Wilson, będę Wam jeszcze o tych targach przypominać, ale już teraz możecie dołączyć do wydarzenia TU :)

Będziecie? Czekamy! 
Obecność obowiązkowa! :)


4 komentarze:

  1. W weekend z okazji dnia Kobiet miałam jechać do Wrocławia. Ale może jednak Kraków? Nie dość, że moje ulubione miasto to jeszcze to wydarzenie! Nigdy na nim nie byłam i bardzo mnie kusi. Jeżeli w tym terminie mi nie wyjdzie to na pewno będę w Katowicach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Ja się prawie uzależniłam od tych targów, chodzę dopiero chyba 2 czy 3 lata,ale staram się nie opuszczać żadnego :) Kiedyś straciłam głos a i tak pojechałam, jakoś się dogadałam z wystawcami :D

      Usuń
  2. Oj bym się wybrała, ale daleko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super prelekcje, wybrałabym się na wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...