sobota, 14 listopada 2020

Targi kosmetyków naturalnych Ekotyki on-line - zapowiedź :)

Hej hej :)
Nie wiem czy wiecie, ale za 3 tygodnie startuje kolejna edycja targów kosmetyków naturalnych Ekotyki :) Jestem z tymi targami od dawna, ale jak się domyślacie,w tych trudnych czasach kolejna edycja też będzie on-line. Sama stacjonarnie zdążyłam być jeszcze w lutym w Krakowie, potem targi przeniosły się do sieci :) Chodźcie dalej po szczegóły :)


Tak więc oficjalnie w dniach 5-7 grudnia "widzimy" się on-line na zakupach! Mamy 3 dni na zaopatrzenie się w ulubione produkty, bądź też nowości na które mamy wielką ochotę :) Daję Wam już znać bo warto zacząć pisać wish listę :D

Najpierw zachęcam Was do obserwowania wydarzenia Ekotyków TUTAJ, oraz koniecznie obserwujcie profil Ekotyków na instagramie - tam będziecie na bieżąco dowiadywać się które firmy będą miały zniżki na swoje produkty :)

Ja w kosmetyki naturalne wkręciłam się ponad 3 lata temu, próbowałam ich już mnóstwo, mam swoje ulubione firmy, ale lubię też nowości :) Kosmetykami must have są dla mnie hydrolaty i oleje, więc jeśli będę robić zakupy, będą to pierwsze produkty w moim koszyku :)
Serdecznie Was zapraszam do zakupów on-line na targach, obserwujcie i zachęcam do robienia list zakupów żeby niczego nie przeoczyć :D Widzimy się od 5-7 grudnia :) Jestem ciekawa czy macie jakieś plany zakupowe? :)

 

12 komentarzy:

  1. żałuję, że nie byłam jeszcze na tych targach a teraz wszystko się skomplikowało i normalne wyjście z domu nie jest już takie zwyczajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą, bez wychodzenia z domu :)

      Usuń
  2. Aż sprawdziłam i w tym samym prawie czasie, bo 5-11 grudnia będą się odbywały także targi Natural Beauty online = więcej możliwości zakupu taniej kosmetyków naturalnych!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiele mniejszy wybor wystawców :)

      Usuń
    2. No nie, tam jest o wieeeele mniej firm :)

      Usuń
    3. Nie wiem ile tam, ale na Ekotykach będzie prawie 100 wystawców :)

      Usuń
  3. Oj, aż się boję myśleć, bo już raz nic nie planowałam, a potem jednak się wybrałam na zakupy. Mój portfel zapłakał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zakupiska :D Większość produktów kojarzę przynajmniej z widzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już muszę wyhamować z zakupami hahaha :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam....jakieś kilkanaście drobiazgów zawsze się przyda, haha :D

      Usuń
  6. Oj, bardzo lubię takie targi! Nie wiem czy coś kupię tym razem, bo mam zapasy i nic mi nie trzeba. Zobaczę... ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...