piątek, 11 grudnia 2020

Poster Store plakaty i ramki, czyli moje kolejne stylizacje :)

Cześć Kochani :)
Pamiętacie mój poprzedni wpis o Poster Store? Na mojej ścianie pojawiły się takie oto obrazy jak poniżej, które do tej pory ciągle goszczą na ścianie, ale już z myślą o wiośnie zamówiłam kolejne plakaty :) Zapraszam Was do pooglądania co zamówiłam i ogólnie przypomnę Wam co jest w ofercie :)


Poster Store oferuje plakaty najwyższej jakości, papier używany do wyrobu plakatów jest ekologiczny i posiada certyfikaty ESC. 

W ofercie są również różnorodne ramki , drewniane, metalowe, ja właśnie tym razem wzięłam różne :)  Na ścianie zostaną poprzednie czarne drewniane, a na komodzie będą na zmianę różne kolory :)

Plakaty na stronie są głównie w stylu skandynawskim, ale nie tylko :) Możemy bez problemu znaleźć fajne projekty zarówno do salonu, sypialni, jak i plakaty dla dzieci czy świetne obrazy do kuchni :) Sama w kuchni mam filiżankę z kawą :) Powiem Wam że zastanawiam się też nad czymś do łazienki :D
Na ścianę w pokoju wybrałam takie piękne, wiosenne, ale w stonowanych kolorach plakaty:
Natomiast na komodzie będzie kolorowo ale stylowo :)

Freddie chyba zakochał się w Fridzie :D

Wybierajcie na stronie obrazy wg kategorii,bo będzie chyba łatwiej, choć zalecam zorganizować sobie co najmniej godzinkę na zakupy, bo wybór jest ogromny i wszystko się podoba :D 
Zrobiłam dla Was na szybciutko moje trzy obrazki na komodę we wstępnych stylizacjach:
Do miętowego tła i roweru wybrałam srebrną ramkę, myślę że pasuje idealnie :)
Frida stoi obecnie póki nie ubiorę małej choinki , ona ma miedzianą ramkę.
A obrazkowi z dłuugą parą dałam białą drewnianą ramkę, ogólnie uwielbiam ten obrazek, jest w moich kolorach i się długo zastanawiałam nad największym rozmiarem na ścianę :)

Jeśli ciężko Wam się zdecydować albo nie czujecie się się na siłach w komponowaniu, ogromną pomocą jest zakładka inspiracje. Wtedy wybierasz stylizację która Ci się podoba i kupujesz od razu całą galerię bez szukania każdej ramki i każdego obrazu. Rewelacyjna sprawa!
Popatrzcie jak realne są plakaty - Freddie chyba myśli że siedzi na tarasie :D
Jeszcze jedna ciekawostka :) Poprzednio kupiłam kilka czarno-białych plakatów i...postanowiłam je pokolorować :D Więc Poster Store może też być inspiracją do tworzenia własnych dzieł :)

Panią też pomalowałam
Bardzo polecam plakaty i ramki od Poster Store. W każdy wtorek pojawiają się nowości, ostatnio wypatrzyłam cudne zimowe plakaty :) Zachęcam do zmian w mieszkaniu, pokoju, kuchni, nowy obrazek bardzo cieszy :D
Specjalnie dla Was na zachętę mam kod zniżkowy na wszystkie plakaty (poza kolekcją selection), wpiszcie w zamówieniu : turkusoowa35 i dostaniecie 35% zniżki :) Może zdążycie przed świętami coś na prezent? :) Albo już po nowym roku, bo kod ważny do 11 stycznia, jeszcze będę Wam przypominać na instagramie :)
 Znacie Poster Store? Co wisi na Waszych ścianach? :)


10 komentarzy:

  1. Jakie śliczne plakaty u Ciebie :) i kotek jest. Bardzo lubię ten sklep, ma naprawdę spory wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne plakaty wybrałaś :) niedługo u mnie tez będzie wpis z nowymi plakatami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać na Twoje plakaty Bogusiu, jestem ciekawa co wybrałaś :)

      Usuń
  3. Godzinka na zakupy ? Godzinkę to ja same ramki wybierałam 😆 ja na zakupy w PS potrzebuje kilka dni. Właśnie wczoraj odebrałam swoje zamówienie - postawiłam na jesień, zimę oraz zwierzaki - w weekend będę wieszać. Śliczne te Twoje nowości, uwielbiam nie wielkie zmiany z Poster Store

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to też wybierałm kilka dni :D Myślałam po prostu że jestem ślamazara haha :D

      Usuń
  4. U mnie póki co nic nie wisi poza kilkoma zdjęciami, ale od dawna planuję plakaty. Jednak póki co muszę rozplanować ułożenie mebli w pokoju, które niedługo się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Opcja własnej koloryzacji bardzo mi się spodobała! :) Można zmalować cuda, pod swój gust :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądają i nadają wnętrzu charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zaskoczona, jak różne ramki robią różne efekty! Kurczę podoba mi się to. Chyba zainspirowałaś mnie do zmian dekoracji w moim salonie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Godzina na wybór plakatów tam to mało 😂 ja spędziłam chyba pół dnia na wybraniu odpowiednich a i tak najchętniej wziełabym wszystkie 😁

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...