poniedziałek, 31 maja 2021

Spowiedź zakupowa - maj 2021 :)

 Cześć :)
Tradycyjnie po wpisie denkowym, na moim blogu pojawiają się jako następne zakupy miesiąca :) Jakie prezenty i zakupy wpadły na moje półki w maju? Chodźcie sprawdzić :) Nadmieniam że widoczny niżej w rogu rudzielec został nabyty trochę wcześniej, bo w listopadzie, ale bardzo interesowało go gdy rozkładałam kosmetyki - chyba będzie testerem-blogerem jak mamusia :D


Avon :)
Zwykle już w pierwszy dzień miesiąca składam zamówienie z Avonu, a gdy dotrze, pokazuję Wam zawartość na insta stories (zapraszam na instagram jeśli jeszcze mnie nie obserwujecie @turkusoowa ). Mam myjadła o zapachu mango (zrobię porównanie czy się różnią między sobą), peeling do ciała, błyszczyk, ulubioną szminkę, konturówkę do ust (tutaj kolor mi się nie udał) oraz chłodzące żelowe okulary :) 

Avon prezenty :)
Avon rozpieszcza swoje ambasadorki prezentami i w tym miesiącu było to dwa razy - najpierw nowe perfumy This Love z cudną lampką z napisem "love", a za drugim razem świetny krem Anew z wit.D plus daszek wiklinowy na lato - mega! Nigdy nie miałam chyba kapelusza ani czapki z daszkiem na słońce, na wakacje się przyda :D

Wizaz.pl 
Na portalu wizaz.pl czasem się zgłaszam do testów interesujących mnie produktów - chętnych są tysiące, ale czasem uda mi się coś wygrać - tym razem są to farby L'Oreal Excellence z chłodnej linii Cool Creme. Jak się sprawdziły - dowiecie się z wizażu i mojego bloga też, już wkrótce :)

Farmapol :)
I kolejny prezent, współpracuję od dawna z firmą Farmapol i testujemy nowości - tym razem jest to balsam do paznokci i skórek (recenzja klik). O ile wydawało mi się że to zbędny dla mnie kosmetyk, to żeby wystawić mu opinię zaczęłam używać i...spodobało mi się! Teraz odpalam serial na Netflixie i masuję skórki wokół paznokci :D Co najważniejsze, widzę poprawę, a są moją zmorą (tendencja do obgryzania).

Bogusia :)
Z przyjaciółkami wymieniamy się czasem kosmetykami, rzeczami i od Bogusi dostałam sandałki (mamy ten sam rozmiar kopytków :D ), żel Balea, maskę do buzi, dwa naturalne mydełka, mini perfumy i odlewki żeli Lux Botanicals plus kremy <3 Dziękuję Bogusiu jeszcze raz!

e-Zebra
Z tej drogerii internetowej najczęściej chyba zamawiam kosmetyki, miał być tylko tusz i podkład, a jak zawsze wpadło więcej :D Są perfumy, cienie, pianka do mycia buzi kokosowa, ulubiony balsam na lato z drobinkami i peeling do ciała o zapachu gumy balonowej i liczi :) Będzie co recenzować :D

Rossmann :)
Pierwsze dwa produkty, czyli saszetka do szafy i krem do rąk AA to moje wygrane w loterii, w aplikacji Rossmann :) Robiąc zakupy za 20 zł można było "wytrząsnąć" telefonem nagrodę, mnie się udało to trzykrotnie :D Jeśli chodzi o zakupy, wszystko poza farbą do włosów to dla mnie nowości, zarówno żel Fa, jak i mydło w płynie Luksja, a bardzo ciekawią mnie peelingi Only Bio bo ta firma jakoś mnie ciągnie ostatnio :D

Biedronka :)
Tutaj skorzystałam z promocji 2+1 gratis, męski dezodorant dam któremuś z moich mężczyzn :D A dezodorant Dove Original to moje must have, zimą miałam przerwę bo testowałam inne, ale latem wracam :)

Zwierciadło :)
Bardzo rzadko kupuję kobiecą prasę, ale czasem się skuszę jak widzę fajny dodatek - tutaj jest pianka do mycia twarzy Vianek. Nie miałam przyjemności jej mieć jeszcze, ale zarówno firmę lubię, jak i kocham pianki, więc za dyszkę grzech było nie wziąć (jak sama pianka więcej kosztuje w sklepie) :)

Allegro :)
Torebkę z frędzlami czarną mam od kilku lat, i od dawna szukałam beżowej czy karmelowej - nie mogłam trafić (a chodzi mi o taką z frędzlami z dwóch stron), aż nagle eureka! po kilku latach się udało :D Była dwa razy droższa niż czarna, ale trudno, taka okazja mogła sie już nie trafić :D Moja ma cudny kolor pudrowego różo-beżu, wydaje się mocna i trwała :) Natomiast jasne przecierane dżinsy też były na mojej wish liście, dzięki Waszemu glosowaniu na stories pomogliście mi zdecydować pomiędzy nimi, a ciemniejszymi :) I jestem bardzo zadowolona :)

I to tyle wpadło do szaf w maju, coś Wam się spodobało? :)

8 komentarzy:

  1. Fajne nowości, fajnie, że kupiłaś piankę ze Zwierciadłem :) Ja już użyłam, bo mnie ciekawiła i jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadła mi w oko torebka z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż to za perfumy? Czy widzę tam Britney Spears? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama cuda, ja na produkty only bio się skusiłam ostatnio, w czerwcu są na promo w rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, może na coś się jeszcze skuszę jak zdążę po wypłacie :D Maska do włosów średnioporowatych mnie kusi, polowałam ale u nas nie było-pozostałe były a ta ciagle w brakach :D

      Usuń
  5. U ciebie jak zawsze sporo ciekawych nowości :) Pamiętam, że jak byłam konsultantką Avon to w mojej łazience gościły tylko ich kosmetyki, żele uwielbiam do tej pory ❤️ jestem mega ciekawa tej kokosowej pianki do mycia buzi więc chętnie przeczytam jak się ona u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też brałam udział w głosowaniu na spodnie. Na Twoich zdjęciach wyglądają jeszcze lepiej niż na sklepowych. Dobry zakup!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...