piątek, 3 września 2021

Ekotyki Kraków - kolejne spotkanie wśród natury :)

 Cześć :)
Masz jakieś plany na przyszły weekend? To serdecznie zapraszam Cię do Krakowa :) Całkiem niedawno odbyły się w Krakowie targi kosmetyków naturalnych Ekotyki - byłam, zrobiłam zakupy (klik i klik). To były pierwsze stacjonarne targi po okresie pandemii :) Cieszę się że Ekotyki poszły za ciosem i niespełna 2 miesiące później mamy kolejne! Kto nie zdążył być na lipcowych, ma szansę teraz przyjechać, ja już dziś Was zapraszam na wycieczkę do Krakowa w weekend 11-12 września  :)

Targi ponownie odbędą się w Starej Zajezdni na ul. Św. Wawrzyńca 12, czyli w urokliwej dzielnicy Kazimierz :) Miejscówka bardzo mi odpowiada, przestronnie, wygodnie, a po targach można zasiąść na przekąskę czy napój :)
Co zobaczymy na targach? Wystawców kosmetycznych, głównie polskich firm, najczęściej są to sami producenci - zarówno tych większych firm, jak i mniejszych manufaktur :)  Z firm których kosmetyki używałam będzie Mydłostacja, Majru, Frojo,Natural Secrets, Mawawo, Anwen, Bosphaera, La-Le, Oliwia Plum, będzie też Bioleev, którą odkryłam w lipcu i już uwielbiam :) I kilka fajnych do odkrycia!

Na targach poza kosmetykami będą też produkty "dla ducha" jak np. zapachowe świece :) Jest ich coraz więcej na targach, co mnie niezmiernie cieszy, to must have zwłaszcza w jesienno-zimowe dni <3
Będą też firmy produkujące np. ekologiczne proszki do prania, naturalne myjki i gąbki:
Będzie też fajna nowość - rzeczy do przechowywania jedzenia bez plastiku :) Dla żyjących w duchu zero waste i nie tylko , to must have :)
Koniecznie odwiedźcie targi Ekotyki :) Będziecie zachwyceni klimatem, serdecznością wystawców i przede wszystkim produktami które oferują :) Wstęp jest zawsze wolny, weźcie tylko ze sobą maseczkę :) Dajcie znać czy się wybieracie, ja zachęcam do obserwowania strony Ekotyków na Facebooku: KLIK
A kolejne targi 2 października w Katowicach <3 
(zdjęcia poza pierwszymi trzema, zostały przeze mnie skradzione z facebookowej strony Ekotyków 🙊)

Oficjalny plakat:



4 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...