środa, 1 września 2021

Odświeżam mieszkanie z Poster Store :)

Cześć :)
Moi stali obserwatorzy już widzieli kiedyś u mnie piękne obrazy na ścianie od Poster Store :) Dzisiaj pokażę Wam kolejną dawkę cudowności, tym razem wybrałam po trzy plakaty na każdą porę roku plus...coś dla mnie jako blogerki :) Mam już następne plany, bo plakatów nigdy dość, a chodzą za mną abstrakcyjne plakaty, kocham taką grafikę - a wybór jest ogromny :) Mam już co prawda małą Fridę na komodzie i kilka innych małych grafik, ale marzy mi się też na ścianie coś takiego :) Chodźcie jednak zobaczyć co tym razem zamówiłam :)

Przypomnę Wam lub napiszę tym, którzy nie mieli styczności z Poster Store, że to skandynawska firma, produkująca ramki i plakaty z drewna lasów certyfikowanych o doskonałej jakości. Posiada certyfikaty FSC i Nordic Swan Ecolabel, przyczynia się do ochrony środowiska, co w obecnych czasach jest nie tylko modne, ale i mega ważne :) Plakaty są głównie w skandynawskim stylu, ale nie tylko - znajdziesz tu nie tylko eleganckie plakaty do salonu, ale również przytulne, delikatne obrazy do sypialni,  urocze do dziecięcego pokoju, nawet coś fajnego do kuchni! 
Ja chciałabym jeszcze zawiesić obrazek w łazience - może wodospad? Takie mam pierwsze skojarzenie 😄Jak myślicie? 🌊
Obecnie na mojej ścianie w pokoju wiszą obrazy letnie, ale nie są to typowe wakacyjne grafiki - takie zamówiłam właśnie teraz, i widzicie je poniżej :) Są cudne! To jedne z nowych plakatów, bo nadmienię, że w każdy wtorek na stronie pojawiają się nowości 🎨 Nie pytajcie ile z nich mam dodane do ulubionych - tata się ze mnie śmieje że raz w tygodniu chcę zmieniać wystrój na ścianie 😂
Możemy nabyć klasyczne plakaty, lub te droższe, z linii selection, tych jeszcze nie miałam :) No i oczywiście ramki! Wybór jest świetny, bo mamy zarówno drewniane, jak i metalowe ramki, w różnych kolorach :) Ja się na początku nie mogłam zdecydować czego chcę, więc zamówiłam kilka małych :) W zimie będą wisiały jeszcze czarne drewniane ramki, obecnie mam na ścianie dębowe ramki, na komodzie stawiam różne, w zależności od nastroju :) Polubiłam zwłaszcza srebrną i miedzianą :)
Oczywiście mocowanie plakatu w ramkę jest dziecinnie proste i wygodne, na spodzie mamy haczyki które przekręcamy i gotowe :) Możemy ramkę powiesić zarówno poziomo, jak i pionowo :)

Szybki zabezpieczone są folią z dwóch stron, bardzo łatwo się zdejmuje, a chroni w transporcie i przy rozpakowywaniu przed zarysowaniami.
Nie pokażę Wam dzisiaj wszystkich plakatów, będę je Wam dawkować na instagramie (kto nie obserwuje jeszcze - @turkusoowa), poza trzema wakacyjnymi, widzicie jeszcze poniżej plakaty wiosenne :) Ogromnie mnie zauroczyły te stokrotki! 
Na pewno pokażę też zdjęcia na ścianie, obecnie wystrój jest tak jak poniżej, następne zmiany będą po wakacjach :) 
Zdecydowanie polecam plakaty i ramki, każdy z Was znajdzie coś w swoim stylu, zapewniam! 😊 Ja dodatkowo odkryłam jeszcze inne zastosowanie plakatów - służą mi idealnie jako tła na bloga, gdy fotografuję kosmetyki :) Słyszałam sporo komplementów że "fajne zdjęcia, co to za tło, fajnie się komponuje" itp :) Obecnie domówiłam sobie 3 kolejne, widzicie je poniżej:
Ale i te ścienne idealnie się nadają jako tło, spójrzcie tylko:
Uwielbiam plakaty Poster Store, zarówno na ścianie, komodzie, w kuchni jak i na blogu 😊
I z przymrużeniem oka - tak wyglądało moje lato pod palmą 😂🌴👙
Znacie ofertę posterstore.pl? Zachęcam Was do zajrzenia, a jeśli nie macie pomysłu na stylizację, są fajne gotowe podpowiedzi, zakładka inspiracje, gdzie za jednym klikiem kupisz "całą ścianę" bez szukania każdego obrazu z osobna :) Mam na zachętę kod rabatowy, który obniża Wasze zakupy na plakaty (poza działem sellection) o 45% !  Wpiszcie w zamówieniu kod: turkusowa_45
Kod ważny krótko bo od 1-5 września💙

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ich plakaty, sama zbieram się do kolejnego zamówienia ale nie mogę się zdecydować co tym razem 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ich plakaty, regularnie zamawiam u nich nowe grafiki, piękne wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne plakaty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie te plakaty wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne modele wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...