wtorek, 13 grudnia 2022

Szminka L'Oreal Color Rich Shine - warta uwagi?

Cześć :)
Pracując w drogerii widzę jak różne gusta i oczekiwania mają kobiety jeśli chodzi o szminki :) Płynne, matowe, półprzejrzyste, satynowe, z drobinkami, sztyft wąski, tradycyjny, gąbeczka itp. Jestem ciekawa jak to u Was wygląda? :) Ja dzisiaj pokażę Wam szminkę od L'Oreal z linii Color Riche Shine. Jak się prezentuje? Czy się polubiliśmy? Chodźcie sprawdzić :)
Szminkę tę znalazłam w boxie od Pure Beauty i dostał mi się odcień nr 905 #Bae. 
Na początku byłam przekonana że jest to....pomadka ochronna :) Na zdjęciu poniżej można zobaczyć dlaczego :)
Mój nowy smartfon niestety kiepsko robi zdjęcia makro :( i tak ciężko uchwycić mi było różowe drobinki, które są zatopione w prawie bezbarwnym, lekko perłowym sztyfcie. Sama szminka jest mięciutka, ładnie i delikatnie pachnie, a jaki daje efekt?
Właśnie taki jak pisałam wyżej - jaśniutka perła z różowymi, pięknymi drobinkami :) Ja poza ustami stosowałam ją też na ciało, zwłaszcza dekolt, po rozsmarowaniu dawała piękny efekt rozświetlenia :)
N ustach wygląda tak jak poniżej :)
Na żywo bardziej wydać różowe drobinki, usta wyglądają soczyście i myślę że najładniej będzie w tej szmince jasnym blondynkom :) Pomijając efekt wizualny, jest miła w noszeniu, lekka, nawilżająca, o standardowej jak na ten typ szminki trwałości.
Ja osobiście lubią ją nakładać na np. matowe szminki w płynie, mam wtedy trwałość i połysk w jednym, a takie lubię najbardziej :)
Używacie szminek z drobinkami czy wolicie błyszczyki? A może jednak maty? :)
Jeśli chodzi o boxy Pure Beauty, właśnie dostałam limitowaną wersję nowego pudełka, niedługo pokażę Wam zawartość :)

 

4 komentarze:

  1. Ja, podobnie jak Ty, lubię właśnie trwałość i blask w jednym. Kiedy maluję usta wyłącznie matowymi szminkami czegoś mi brakuje. Dlatego na matową szminkę nakładam jeszcze błyszczyk, lub nawilżające pomadki z drobinkami nadające połysk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach ładnie wygląda na dłoni, na ustach już mi się nie podoba. Chyba serio bardziej pasuje jej rola rozświetlacza ;D U mnie drobinki mogą być, ale raczej przy ciemniejszym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam błyszczyków, ostatnio uwielbiam szminki te kremowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pomadką wygląda super! Ja swoją podałam dalej, bo wiedziałam, że nie będę używać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...