sobota, 30 listopada 2013

Puder mineralny Eveline Celebrities Beauty

Puder w kamieniu to kosmetyk który zawsze noszę przy sobie :) Służy do poprawek w ciągu dnia,do zmatowienia buźki :) Skusiłam się ostatnio na puder Eveline Celebrities Beauty.Jest to matująco-wygładzający puder mineralny.
Puder zapakowany jest w przezroczyste pudełeczko,dzięki czemu wiemy że nikt tam nie zaglądał :)

Opakowanie dość masywne,z jednej strony cieńsze,w miejscu otwierania grubsze,ale za to lekkie :)

 w środku mamy wytłaczany puder z lustereczkiem i gąbeczką oraz logo Eveline :)
 Wybrałam odcień 22 Natural,jest to ciepły odcień dla średniego koloru cery :)
 Bardzo się polubiliśmy :) Bardzo ładnie wygładza i matowi buzię i to matowienie trzyma się kilka godzin.Nie wszystkim jednak może pasować prawie kredowe wykończenie na twarzy-jesteśmy naprawdę matowe :) Mi to pasuje bo lubię gładziutką twarz bez błysku-zwłaszcza uczula mnie świecące czoło  i nos :)
 W drogeriach mamy dostępnych kilka odcieni,w tym transparentny,więc każda powinna znaleźć coś dla siebie :) Mi on bardzo przypadł do gustu i podejrzewam że jak się skończy to kupię następny :)
Kosztuje ok.20 zł.
 Dla dziewczyn znających się na rzeczy skład:
Polecono mi go na Wizażu,dziękuję dziewczynom i sama go też polecam :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko wyglada ten puderek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i bardzo go lubię :)) ale już sie niestety kończy i trochę się pokruszył ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie poznam go bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam...wygląda elegancko, ale ostatnio zauroczyły mnie pudry sypkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wahałam się czy brać w kamieniu czy sypki,ale znając mnie sypki miałabym wszędzie-nie mówię o twarzy :D

      Usuń
  5. Mam ten puder i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy puder jak moje które aktualnie używam mi się skończą to może go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam go jakieś 3 tygodnie temu i jestem baardzo zadowolona z niego :)

    A w wolnej chwili, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. jakiś czas temu zraziłam się do pudrów w kamieniu, ale ten prezentuje się całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówisz, że taki fajny? czuje się skuszona na razie odnalazłam jeden puder w czeluściach kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam transparentny, który tak na prawdę nie jest transparentny, ale bardzo go lubię, kończę już drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi opakowanie się podoba i fajnie że z lusterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do tagu Wishlist Tag (siedem wymarzonych prezentów na Święta). Jeśli masz ochotę (i chwilę wolnego czasu), sprawdź szczegóły na moim blogu: http://ladyrockmoon.blogspot.com/
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam transparenty i wracałam do niego parę razy, lubiliśmy się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, bardzo mnie nim zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...