piątek, 20 grudnia 2013

Zielone rzęsy? dlaczego nie :)

Lubicie kolorowe rzęsy? Bo ja tak :) Nie w każdym kolorze na rzęsach czuję się dobrze,a testowałam turkus,kobalt,fiolet-i tylko w tym pierwszym lubię moje rzęsy.Zawsze korciła mnie zieleń na rzęsach ale nie mogłam trafić nigdzie na taki tusz...

 
Aż trafiłam-na tusz od Oriflame. Jest to tusz VeryMe z limitowanej serii Funky :) Odcień oczywiście Green :)

 Tusz ma dokładnie taką szczoteczkę jak lubię-krótkie i rzadkie włoski.Kolor to ładna i raczej chłodna zieleń-na początku po otwarciu trochę się wystraszyłam,kolor wydawał mi się odblaskowy,na szczęście na rzęsach aż tak nie razi :)
 Poniżej fotka bez tuszu i z tuszem:
 Moim zdaniem tusz świetnie wydłuża rzęsy-uwidacznia je,ale trzeba ostrożnie,ponieważ dość sporo się go nakłada na rzęsy i może je obciążać,sklejać.Wystarczy troszkę wprawy i rzęsy są fajnie pomalowane,rozczesane :)



 Tusz się nie rozmazuje,nie kruszy,nie podrażnia,dla mnie jest świetny,ale zostawię go na wiosnę-no chyba że dokupię zimowy zielony szalik :D
 Dostępny jest jeszcze kolor niebieski :)
Wyobrażacie sobie swoje rzęsy w zieleni? :)

29 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie miałam tuszu w takim lub innym kolorze niż czarny, ciekawe jakby wyglądał u mnie kolor turkusowy, o ile takie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że są turkusowe,np,z Maybelline,recenzowałam :)

      Usuń
  2. nie próbowałam jeszcze kolorowych tuszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam jednak wolę czarne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie umiem tuszować takimi szczoteczkami... Zawsze wybieram tusze z tymi najgrubszymi, mającymi jak najdłuższe i najbardziej gęste włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt ciekawy, ale ja chyba jestem tradycjonalistką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło bardzo ciekawie, taki kolorowy tusz świetnie uzupełnia odpowiednio dobrany odcień cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt fajny , az sama bym sprobowala, ale napewno nei do tego cienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybrałam ten cień żeby było widać zieleń tuszu,bałam się że przy innym się zgubi :)

      Usuń
    2. to samo pomyślałam.
      fajnie by było z czarną krechą :D

      Usuń
  8. Piękny kolor. Mam już niebieski, ale czaję się na fiolet i bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej lubię rzęsy czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj to zdecydowanie nie dla mnie. Jestem zwolenniczką klasyki i czarnych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, chociaż ja bym bardziej skusiła się na np. fiolet ;) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety mi się nie podoba :( może bym zmieniła zdanie, gdybym zobaczyła w jakimś innym wariancie kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele osób nie lubi kolorowych rzęs,ale może znalazłabyś jakiś inny kolorek dla siebie :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię kolorowe rzęsy ale głównie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie napigmentowany
    te kolorowe co ja miałam nie były tak widoczne :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem e bardzo ciekawie się prezentuje ale ja raczej na taki kolor bym się nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzęsy wyglądaja zjawiskowo;) Choc ja sama bym sie chyba nie odważyła;)

    OdpowiedzUsuń
  17. no no :) ale wydobywają kolor tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. trochę posklejał, ale i tak efekt mi się podoba i kolor świetny! ja ostatnio też zaczęłam się zastanawiać nad zakupem kolorowego tuszu, ale bardziej bym szła w stronę niebieskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  19. na co dzień nie zdecydowałabym się na taki kolor tuszu ale teraz w okresie świątecznym czemu nie?przypomina mi kolorem choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O wiele lepszy efekt niż z Avonu....szkoda, że nie skusiłam się na Ori...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zupełnie sobie nie wyobrażam bo nie cierpię zielonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki cudowny kolor! Sama uwielbiam kolorowe tusze, mam jeden fioletowy z avonu i nie sprawdza się u mnie dobrze... :( Ale podobno maybelline tez ma kolorowe tusze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wygląda ten tusz do rzęs...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...