piątek, 20 grudnia 2013

Zielone rzęsy? dlaczego nie :)

Lubicie kolorowe rzęsy? Bo ja tak :) Nie w każdym kolorze na rzęsach czuję się dobrze,a testowałam turkus,kobalt,fiolet-i tylko w tym pierwszym lubię moje rzęsy.Zawsze korciła mnie zieleń na rzęsach ale nie mogłam trafić nigdzie na taki tusz...


 Aż trafiłam-na tusz od Oriflame. Jest to tusz VeryMe z limitowanej serii Funky :) Odcień oczywiście Green :)
 Tusz ma dokładnie taką szczoteczkę jak lubię-krótkie i rzadkie włoski.Kolor to ładna i raczej chłodna zieleń-na początku po otwarciu trochę się wystraszyłam,kolor wydawał mi się odblaskowy,na szczęście na rzęsach aż tak nie razi :)
 Poniżej fotka bez tuszu i z tuszem:
 Moim zdaniem tusz świetnie wydłuża rzęsy-uwidacznia je,ale trzeba ostrożnie,ponieważ dość sporo się go nakłada na rzęsy i może je obciążać,sklejać.Wystarczy troszkę wprawy i rzęsy są fajnie pomalowane,rozczesane :)



 Tusz się nie rozmazuje,nie kruszy,nie podrażnia,dla mnie jest świetny,ale zostawię go na wiosnę-no chyba że dokupię zimowy zielony szalik :D
 Dostępny jest jeszcze kolor niebieski :)
Wyobrażacie sobie swoje rzęsy w zieleni? :)

31 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie miałam tuszu w takim lub innym kolorze niż czarny, ciekawe jakby wyglądał u mnie kolor turkusowy, o ile takie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że są turkusowe,np,z Maybelline,recenzowałam :)

      Usuń
  2. nie próbowałam jeszcze kolorowych tuszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie wypróbowałabym fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam jednak wolę czarne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie umiem tuszować takimi szczoteczkami... Zawsze wybieram tusze z tymi najgrubszymi, mającymi jak najdłuższe i najbardziej gęste włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt ciekawy, ale ja chyba jestem tradycjonalistką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło bardzo ciekawie, taki kolorowy tusz świetnie uzupełnia odpowiednio dobrany odcień cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt fajny , az sama bym sprobowala, ale napewno nei do tego cienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybrałam ten cień żeby było widać zieleń tuszu,bałam się że przy innym się zgubi :)

      Usuń
    2. to samo pomyślałam.
      fajnie by było z czarną krechą :D

      Usuń
  9. Piękny kolor. Mam już niebieski, ale czaję się na fiolet i bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej lubię rzęsy czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to zdecydowanie nie dla mnie. Jestem zwolenniczką klasyki i czarnych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, chociaż ja bym bardziej skusiła się na np. fiolet ;) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety mi się nie podoba :( może bym zmieniła zdanie, gdybym zobaczyła w jakimś innym wariancie kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele osób nie lubi kolorowych rzęs,ale może znalazłabyś jakiś inny kolorek dla siebie :)

      Usuń
  14. Bardzo lubię kolorowe rzęsy ale głównie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie napigmentowany
    te kolorowe co ja miałam nie były tak widoczne :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem e bardzo ciekawie się prezentuje ale ja raczej na taki kolor bym się nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzęsy wyglądaja zjawiskowo;) Choc ja sama bym sie chyba nie odważyła;)

    OdpowiedzUsuń
  18. trochę posklejał, ale i tak efekt mi się podoba i kolor świetny! ja ostatnio też zaczęłam się zastanawiać nad zakupem kolorowego tuszu, ale bardziej bym szła w stronę niebieskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  19. na co dzień nie zdecydowałabym się na taki kolor tuszu ale teraz w okresie świątecznym czemu nie?przypomina mi kolorem choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O wiele lepszy efekt niż z Avonu....szkoda, że nie skusiłam się na Ori...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zupełnie sobie nie wyobrażam bo nie cierpię zielonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki cudowny kolor! Sama uwielbiam kolorowe tusze, mam jeden fioletowy z avonu i nie sprawdza się u mnie dobrze... :( Ale podobno maybelline tez ma kolorowe tusze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wygląda ten tusz do rzęs...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na codzien nie stosuje kolorowych tuszy ale na lato mam ochote sprawic sobie jakis turkusowy albo fioletowy tusz. Widzialam ladne turkusowe z miss sporty:) Kolorowy akcent w letnie dni bardzo mi sie podoba:) Zielony tusz tez ladnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Odwiedzę Cię na Twoim blogu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...