wtorek, 21 kwietnia 2015

Kula do kąpieli "Ogród babci" :)

Cześć :)
Widzicie tę kulę poniżej? wygląda jak gałka lodów pistacjowych :)
Niestety raczej nie smakuje jak lody mimo apetycznego wyglądu :D


Ta urocza kula czeskiej firmy Soaphoria służy nam do kąpieli :) Przyznaję się bez oszukiwania że testowała ją jedna z moich przyjaciółek-a to dlatego,że niecały miesiąc temu po remoncie łazienki nie posiadam już wanny tylko kabinę prysznicową :)
 Dzisiaj właśnie otrzymałam jej opinię,a kulkę testowała wczoraj :)
Po wrzuceniu kuli do wanny,jak to określiła: "rozpuszczała się jak oranżadka",czyli musowała z bąbelkami :) Piany nie było,czym była zawiedziona bo lubi  :) Woda miała zielonkawy kolor,zapach świeżej trawy plus cytrusowe nutki,na skórze jednak potem nie wyczuwalne.Pływały też w wodzie drobinki suszu z ziół :) Jej zdaniem skóra po kąpieli stała się zmiękczona i lekko naoliwkowana,dobrze spryciula to wyczuła,bo kula zawiera poza ziołami olejki o czym jej nie wspominałam :)
I tyle opinii koleżanki :) z technicznych informacji,kula  zawiera takie ziółka jak podbiał,pokrzywę,rumianek,skrzyp,jasnotę białą :)
Oto jej dokładny skład:

 Kulę otrzymałam do testów od sklepu internetowego Kremuś,a tę kulę,jak i inne "smaki" można zakupić TUTAJ :)
Lubicie tego typu produkty do kąpieli ? :)

19 komentarzy:

  1. Lubię takie umilacze :) Kula wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie ! Ale niestety tylko mogę sie na nie napatrzeć bo nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kąpielowe gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajna kula, już dawno nie stosowałam kuli do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanka takich produktów, choć zaostrzają mi apetyt. Kiedyś kapałam się z babeczką, która pachniała jak...babeczka! To trochę jak kuchnia fusion;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow :)) wygląda super. Z chęcią bym ją wrzuciła do wanny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i mam teraz ochotę na lody pistacjowe:) Nunu:P
    Coraz bardziej przekonuję się do takich kąpielowych gadżecików.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ekstra!
    Super, że koleżance przypadła do gustu. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo apetycznie :) Dobrze, że przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Relaks z kulą do kąpieli i książką zawsze mile widziany. Fajnie, że nawilża!

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda bardzo apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...