sobota, 9 lipca 2016

Makeup Revolution Lip Lava-pomadka w płynie :)

Cześć i czołem :* 
Ślę całuska nowo pomalowanymi ustami od Makeup Revolution :)

Co dzisiaj mam na ustach? Pomadkę-błyszczyk w płynie Lip Lava w odcieniu Tremor :)

 Bardzo lubię takie zakończenie w błyszczykach-gąbeczka z dziurką,nie lubię np.plastikowych ściętych końców :) Po naciśnięciu wypływa przez dziurkę dosyć gęsty płyn,w ślicznym kolorze-to jest taki karmel z łososiem,niby ciepły beż,ale ma też różowo-brzoskwiniową nutkę :)
 Popatrzcie na swatche :)
 Pomadka ma być długotrwała,to taka farbka do ust. Nie jest tak trwała jak błyszczyki Bell,ale nie zjada się mega szybko.Taka standardowa trwałość  :)
 Jest całkowicie kryjąca,gęsta,minimalnie klejąca,ale tylko troszkę :) Czuć że mamy ją na ustach i co ważne,nie należy przesadzać z ilością bo nieładnie się warzy i zbiera w załamaniach i wewnątrz ust.A że jest kryjąca to wystarczy naprawdę cienka warstwa,wąska gąbeczka świetnie ją rozprowadza :)
 Czy jestem zadowolona? Tak na czwórkę :) Używam jej co jakiś czas,nie jestem w 100% przekonana co do koloru (mogłam wybrać inny,chłodniejszy) ale w zależności w co jestem ubrana,używam :)
Myślę że to fajny produkt dla dziewczyn lubiących tego typu produkty "ustowe" :)
Gdzie można kupić?  drogą internetową :) Serwis Oladi.pl podpowie Wam w której drogerii internetowej kupicie ją najtaniej :) zobaczcie tu---> KLIK :)
Strona Oladi na FB ---> klik :)

30 komentarzy:

  1. Ładny kolorek. Lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda na ustach choć to zupełnie nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy na mnie taki kolor wyglądałby dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłam ten odcień u Ciebie na blogu (zanim przeszłam do zdjęć na ustach), to pomyślałam sobie, że ten konkretny kolor naprawdę świetnie Ci pasuje. I nie pomyliłam się! Wyglądasz w nim naprawdę pięknie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci w tym odcieniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny odcień, pasuje Ci. Ja niestety w takim kiepsko się czuje... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ładnie. Ciekawe jak inne kolory, bo ten kolor zdecydowanie "nie mój" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor nie dla mnie, u mnie bardziej wskazane są róże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubie takie kolory u siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor i dobrze wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Ci pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie dla mnie wygląda, a usta jakby nawilżone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mój kolor :( ale pooglądam inne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor może nie dla mnie choć tobie bardzo ładnie. Nie mniej jednak zobacze inne kolorki z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda u Ciebie całkiem ładnie ;) Ale to totalnie nie mój kolor. Musiałabym popatrzeć za innym.

    OdpowiedzUsuń
  17. też jestem zdania, że to Twój kolor! bardzo Ci w nim ładnie :)
    ja mam ten produkt w innym kolorze, chłodny róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chłodny róż by mnie interesował :D

      Usuń
  18. Czaiłam się na nie przez długi czas, ale w końcu nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Odwiedzę Cię na Twoim blogu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...